Toon posts:

HP LaserJet 5 series. Tray 2 load letter.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is iemand bekend met de error "Tray 2 Load Letter" op een HP printer? Heb de search al gebruikt en ik vond ook 1 ding, alleen dat is niet het juiste.

Het probleem doet zich voor bij 5 printers hier, en alleen als er uit Outlook geprint wordt.... Dan druk je op start, en print hij gewoon, alleen ik moet zo zo hebben dat ze in 1 keer doorprinten.

Iemand de oplossing :?

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Ga naar printers in het configuratiescherm en zet daar de tray 2 op A4.
Hij staat nu op letter. En als er dan geen brieven in tary 2 zitten, gaat ie flippen.

suc6

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, ik kan geen tray2 vinden in de settings.

Kep de paper source wel op lower tray gezet (handinvoer willen ze niet gebruiken) alleen het probleem is er nog steeds :/

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Welke printer heb je? En welk OS draai je?

Heb je de goede drivers geinstalleerd?

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

die 2e tray is toch optional, dus die moet je in de drivers nog installen

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 13:53:
die 2e tray is toch optional, dus die moet je in de drivers nog installen
Hangt er van af wat voor printer die heeft.
Ik heb hier een laserjet 5N. Die heeft handinvoer (tray 1) en een lade (tray 2) en die is niet opntioneel.

Verwijderd

welk os? welke drivers?
edit:

je moet die settings dus ook op de server veranderen

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-08 10:45
Paiperformaat staat default op letter, dit moet je dus veranderen in A4. Zoals gezegd, op de server veranderen.

-

Verwijderd

Topicstarter
Win2k Prof SP2...
De settings staan op de server op a4, en op de clients zelf nu ook....

Zoals gezegd doet het "probleem" zich alleen maar voor bij het printen vanuit Outlook. Alleen daar kan ik ook niets vinden wat wijst op letter/a4

T zijn trouwens gewoon LJ 5 series printers...

• wokkie15620
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11-2023
Papierformaat in Outlook staat op Letter ipv A4. Kan je veranderen via Print en dan onder Print Style bij alle styles het papierformaat op A4 zetten.

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
In je page setup in Outlook kun je ook het eea wijzigen, waarschijnlijk staat ie daar niet goed... In de driver of op de printer (heb hier geen LJ5 staan, maar wel andere hp's) kun je vaak ook aangeven dat ie bij afwijkend formaat toch op A4 moet printen. Bij de printing preferences kun je onder effects kun je de optie aanzetten om um passend te maken. Tenminste bij de driver voor een LJ4100 met win2k geeft die optie.

Verwijderd

Topicstarter
Woei fixed!
Ik dank jullie vriendelijk!

Edit: typo :X
Pagina: 1