7740 kWp, 3 subsystemen (20x 320 Wp / 2x 230 Wp / 2x 440 Wp)
voor de oude client (RC5DES) had je Remote Cows, werkt alleen onder NT en je hebt (natuurlijk) adminrechten en shares nodig. Voor DNETC werkt 'tie niet, misschien als je 'm renamed?
Verwijderd
als je genoeg rechten hebt overal op
en ook op de pc die internet heeft mag kloten moet je op de server een proxy installeren die je bij de site van distributed.net kan downen..
en alle client dan naar die proxy connecten
zo heb ik het nu draaien
en onder NT kan je ook ook nog als service installeren met dnetc -install
gl
en ook op de pc die internet heeft mag kloten moet je op de server een proxy installeren die je bij de site van distributed.net kan downen..
en alle client dan naar die proxy connecten
zo heb ik het nu draaien
en onder NT kan je ook ook nog als service installeren met dnetc -install
gl
Remote Cows had als voordeel dat je de clients kon installeren vanuit je LuieStoel©.
anders moet je all stations af om dnetc -install te runnen...
(of is er een andere manier?)
proxyper is natuurlijk ideaal voor je netwerk... een gewone proxy kan eventueel ook wel
anders moet je all stations af om dnetc -install te runnen...
(of is er een andere manier?)
proxyper is natuurlijk ideaal voor je netwerk... een gewone proxy kan eventueel ook wel
ik heb met remotecows dnetc op 85 computers geinstalleerd hoor !
Greetinx [eNeRGy]
Greetinx [eNeRGy]
Is het moeilijk om zo'n netwerk grazende te krijgen?
Ikzelf ben geen netwerk beheerder ofzow met kennis ervan. Maar weet genoeg van windows etc.
Als je netwerk laat werken en ze hebben niet allemaal eigen toegang tot internet moet je ze dus via proxy instellen.
Is dat moeilijk of niet?
Is de handleiding duidelijk?
En hierbij de oproep van NCP-Viper verspreiden.
Wie kan/wil hem helpen bij het installeren van koeien op een 200 P3600 netwerk?
Ik wil wel, maar heb ook hulp nodig (iig kennis)
Ikzelf ben geen netwerk beheerder ofzow met kennis ervan. Maar weet genoeg van windows etc.
Als je netwerk laat werken en ze hebben niet allemaal eigen toegang tot internet moet je ze dus via proxy instellen.
Is dat moeilijk of niet?
Is de handleiding duidelijk?
En hierbij de oproep van NCP-Viper verspreiden.
Wie kan/wil hem helpen bij het installeren van koeien op een 200 P3600 netwerk?
Ik wil wel, maar heb ook hulp nodig (iig kennis)
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Als ik zou weten hoe wil ik best meedoen. Maar idd, net zoals donkerehoed weet ik dus niet hoe....
[eNeRGy] help die jongen !!! [/eNeRGy]
[eNeRGy],
geheel tegen de TweakerStyle© in heb ik niet verder geprobeerd... wel nog een mailtje naar de maker gestuurd... die zal wel hartelijk om mij hebben gelachen (hahaha)
ik had 't één keer geprobeerd en kreeg ik een of ander foutmelding...ik heb met remotecows dnetc op 85 computers geinstalleerd hoor !
geheel tegen de TweakerStyle© in heb ik niet verder geprobeerd... wel nog een mailtje naar de maker gestuurd... die zal wel hartelijk om mij hebben gelachen (hahaha)
Pagina: 1