spiderman the movie game

Pagina: 1
Acties:

• seadoo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-03-2022
Beste mensen,

Ik heb een probleem waar ik zelf niet meer uitkom, nl. het volgende:

Verschillende spellen op mijn computer werken niet, o.a. spiderman, black and white, seadogs en nog sommige andere. Het wil zo zijn dat als ik die spellen op wil starten dat hij na een paar seconden laden automatish weer terug springt naar de desktop en niet verder gaat met laden.

mijn specs.
athlon xp 1600+
gigabyte 7vth moederbord
512 mb ram.
asus Gf3 ti200 64 mb
sb live!
draait op win xp pro

Deze spellen zijn toch ondertussen al wat 'oudere' spellen, en bijvoordbeeld ut 2003 draait als een zonnetje. En op mijn laptop werken alle spellen wel. Ik heb windows xp opnieuw geinstalleerd maar dat kon het probleem ook niet verhelpen.
tevens heb ik overal de nieuwste drivers voor gedownload, bios geupdate.
Vorige week heb ik mijn xp ook bij een vriend op een nieuwe computer gezet en de spellen geinstaleerd en toen werkte ze wel. (zelfde xp cd, zelfde spellen cd's).
Het lijkt er dus op dat ze overal werken behalve op mijn computer thuis.

Ik heb me al rot gezocht op het internet, ook naar de websites geweest van de makers van de spellen maar ik kon niets vinden.

Is er hier iemand die het zelfde probleem heeft gehad en er een oplossing voor gevonden heeft, of heeft iemand suggesties ?

bvd.

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

Frostbite

🤦🏻‍♂️

direct x 8.1 geïnstalleerd ?
Kan je het spel niet opstarten onder een andere compatabiliteit ? bijv. win 98 of me
Kijk anders de programma's na die draaien...
Detonator drivers ook al geïnstalleerd ?

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

Verwijderd

Hmm, Een vriend van mij had het zelfde probleem, hij heeft gewoon opnieuw geinstalleerd
en nieuwe drivers gedownload ( 3.0.8.2 denk ik ) werkte weer als een zonnetje!!

BTW zet ff de Compatibiliteit op Win98. Succ6 :D

• seadoo
Direct x 8.1 is geinstaleerd en heb de nieuwste drivers voor alles. Maar zal straks als ik weer thuis ben compatabiliteit op win 98 zetten. eens kijken of dat werkt.
Zou het werken dan zou ik het alsnog vreemd vinden omdat het bij mijn vriend wel werkt..
In ieder geval, bedankt tot dusver. Ik laat nog van me horen.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
seadoo schreef op 22 oktober 2002 @ 16:53:
Direct x 8.1 is geinstaleerd en heb de nieuwste drivers voor alles. Maar zal straks als ik weer thuis ben compatabiliteit op win 98 zetten. eens kijken of dat werkt.
Zou het werken dan zou ik het alsnog vreemd vinden omdat het bij mijn vriend wel werkt..
In ieder geval, bedankt tot dusver. Ik laat nog van me horen.
Compatabiliteits mode op w98 zetten gaat zeker weten niet werken. Die werkt alleen maar als je de error krijgt 'This game only runs on W98', of zo ongeveer.
De compatabiliteitsmode 'zegt' dan gewoon dat je OS windows 98 is, zodat hij niet begint te zeuren.. En in sommige gevallen wil een spel dan werken.
Overigens hoort Spidermand iig sowieso het op XP te doen..

Dat is bij jouw niet het geval, dus zal het ook niet uitmaken.
Wat het wel is? :?
Moeilijk... Met zulk soort dingen installeer ik windows altijd op nieuw, dan is het meestal ook wel weer in orde. Maar ik neem aan dat je dat liever alleen maar doet als het echt niet anders gaat...

🌞🍃

• seadoo
Databeest is juist, het mocht niet helpen, en zoals ik al gezegd heb in mijn eerste post, ik heb windows xp al opnieuw geinstaleerd. Is helemaal kaal nu. Dat werkte dus ook niet.

• seadoo
Kom op jongens.... Echt niemand een idee ??? Niemand ooit het zelfde gehad ??
Ik zit met m'n handen in m'n haar hier !! ...
please ???

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Probeer de officiele patch 1.1 eens te installeren ?

ff gegoogled en via via via -> :) http://download.activisio...derman_movie/stm_v1.1.exe

Werkt dat niet dan zou ik een mailtje sturen naar Activision en het probleem aan hun uitleggen.
Misschien is je Cd wel brak :+

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• seadoo
Dat had ik ook al geprobeerd. Het probleem ligt niet alleen bij spiderman... maar ook meerdere spellen. En diezelfde cd's werken op mijn laptop wel. daar kan ik de spellen gewoon op spelen.
Ik heb ook al geprobeerd om de cd-roms te verwisselen, en met een andere cd-rom te installeren.... mocht ook niet baten. :(

• seadoo
*Schop* _/-\o_
Pagina: 1