cheap o2 abbo?

Pagina: 1
Acties:

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-07 07:50
ik zag dat nieuwe abbo van o2 (heb nu prepay o2)
http://shop.o2.nl/simonly.php3

voor 12,50€ 500belminuten per maand...

is dit wat?
ik vraag me af of die 500 belminuten alleen voor naar o2 en vaste toestellen geld, of ook naar andere gsm's. dat zie ik er niet bijstaan :(

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:45
alleen voor naar o2 en vaste toestellen
rest is extra

Tijd van werken, tijd van rusten

Verwijderd

staat wel op de site
500 minuten voor naar elk vast toestel en alleen o2 mobiele nummers

ik heb die andere van 7,50, bevalt me goed

Verwijderd

Ik zou als ik jou was eerst even bij O2 checken of jouw pre-paid gesimlockte? toestel wel geschikt is voor zo'n sim.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-07 07:50
ik heb een o2 prepay telefoon en daar werken alle o2 kaarten in. daar dus geen probleem. maar als het idd alleen 500min naar vast en o2 is hoef ik t niet.
bel toch amper...

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

sharkzor schreef op 22 oktober 2002 @ 13:10:
ik heb een o2 prepay telefoon en daar werken alle o2 kaarten in. daar dus geen probleem. maar als het idd alleen 500min naar vast en o2 is hoef ik t niet.
bel toch amper...
Op zich is het een hele goede actie. Dat het alleen voor bellen naar mobiele nummer van O2 geldt komt omdat de andere providers meer vragen voor het versturen van een gesprek over hun netwerk. Als die hun tarieven zouden aanpassen, zou het ook mogelijk zijn om die bij die 500 minuten op te nemen!

webOS all the way!

Verwijderd

Wat!?!?
ik heb een 02 120 abbonoment. En het is nu dus zo dat alleen naar vast en 02 mobiel de gratis belminuten afgetrokken worden. En de andere gewoon voor normaal tarief betaald moeten worden?

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 05:55

Sen

<-->

Is duidelijk aangegeven hoor. En voor jouw geld het niet want jij hebt het oude o2 abbo
Pagina: 1