Toon posts:

Weet iemand een goede casemodding winkel in Zuid-Holland?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen zin om verzends kosten te betalen bij zo'n online winkel dus koop ik het liever bij een gewone winkel. Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een winkel maar ik heb nog nix echt goeds gevonden. Ja, ik heb de pricewatch gedaan, de enige winkel die dan mogelijk zou zijn is http://viddel.shop.tweakers.net. Ik heb ze een mailtje(3dagen geleden) gestuurd dat ik graag mijn producten op zou willen halen maar ik heb nog steeds geen antwoord gehad. Waarnaar ik op zoek ben zijn de antec fans met led.

Iemand een idee?

Grtz,
Sander

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

welkom op GOT als eerste.

wij tweakers groeten elkaar continu, dus groeten hoef je niet te vermelden, als iedereen dat deed staat het zo vol.

ontopic:
ehm ik zelf woon naast delft, daar heb je bijv. goris, a-tembo, computershop delft, en verder weg zit informatiqe, allemaal hebben ze een i-net site, die van computershop delft is afgekort, namelijk csdelft.nl, de andere hebben hun gehele naam.
die antec's hebben ze geloof ik wel bij goris.

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
H.E.C. in delft heeft ook HELE leuke dingen... :)

Waar vui zit, zit geen glans!

• STi
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08-2024

STi

O.C. Shop in Dordrecht heeft heeele mooie dingen

Verwijderd

zal best in de faq staan...

Verwijderd

Topicstarter
Thnx voor de antwoorden!

Illegal_Alien: Ik heb groot in de topic vermeld "Zuid-Holland". Als jij denkt dat http://www.computers-canada.com in Zuid-Holland ligt. Zou ik toch maar ff op de kaart kijken!

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 14:18:
[...]

Doe ff niet zo bijdehand man, het is niet zo makkelijk hoor om een goeie casemodding shop in Zuid-Holland te vinden. Lul
volgens mij mag je wel iets vriendelijker doen, hij probeerd alleen te helpen...

ontopic: het klopt idd dat het moeilijk is om winkels te vinden, casemodding is niet zo`n populaire hobby as bv. vissen ofzo. meestal gebeurt alles via inkoopacties, daar zijn bestelkosten ook niet zo hoog. voor de rest zou ik je alleen maar teleur kunnen stellen, helaas

Electronics development

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 14:19:
Thnx voor de antwoorden!

Illegal_Alien: Ik heb groot in de topic vermeld "Zuid-Holland". Als jij denkt dat http://www.computers-canada.com in Zuid-Holland ligt. Zou ik toch maar ff op de kaart kijken!
Oeps sorry :+

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-02 23:19

Bene

list incomprehension

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 14:18:
[...]

Doe ff niet zo bijdehand man, het is niet zo makkelijk hoor om een goeie casemodding shop in Zuid-Holland te vinden. Lul
Overdreven reactie..

Maar om de vraag te beantwoorden, OC-shop zit op een half uur treinen, HEC in de molenstraat heeft massa's aan fans en heatsinks en verkoopt ook CCFL's. Verder hebben computershop Delft en A-Tembo aardig wat waterkoel en mod zut op voorraad. Beide kunnen ook voor je bestellen als je iets speciaals wilt, ik denk dat ook LED fans geen probleem zijn. A-tembo is wat goedkoper maar bij CSD hebben ze meer tijd voor je.

Verwijderd

Topicstarter
Kewl, ik wist niet dat HEC richting de computers was gegaan. Ik was er 1.5jaar geleden voor het laatst om een relais te halen. Ik zal is kijken vd week....thanx!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Tja, gewoon zoeken.. (desnoods gouden gids etc.)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.