Toon posts:

Voodoo 2 onder win98

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb volgens mij van mijn voodoo 2 kaart de goede drivers geinstalleerd.. Maar onder de beeldscherminstellingen van windoos kan ik alleen maar van de primaire VGA kaart de instellingen wijzigen, en niet van de voodoo 2 kaart.. (secundair).. Wat doe ik fout hier? Ik weet vrijwel zeker dat de kaart goed geinstalleerd is, want hij staat netjes in apparaatbeheer, geen uitroeptekens ofzo.

Wie weet hier de oplossiing van, ik krijg namelijk hoofdpijn van 640*480 en 16 kleuren.. :(

P.s> het gaat hier om een P II, 64 MB Ram,

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2002 13:15 . Reden: vergeten ]

Verwijderd

heb je ook de drivers van je primaire geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
JAH, die heeft ook geen uitroeptekens en dergelijke, maar dat is volgens mij een gewoon tokoyama-hokeypokey kaartje zeg maa, niet echt krachtig..

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Je weet toch wel dat je een Voodoo2 alleen als add-on kan gebruiken, en niet als 2e videokaart he?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

FastBunny schreef op 22 oktober 2002 @ 14:37:
Je weet toch wel dat je een Voodoo2 alleen als add-on kan gebruiken, en niet als 2e videokaart he?
Klopt helemaal.
De problemen die jij beschrijft kunnen alleen maar te maken hebben met je primaire videokaart en NIET met je voodoo2.
Toch maar even de drivers ervan gaan zoeken dan....

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Drivers van je PRIMAIRE videokaart opnieuw installeren (liever eerst verwijderen). Van je Secundaire videokaart wordt het een wat moeilijker verhaal: die heje niet; nja... niet 1 waarover je spreekt. Die voodoo2 is geen stand-alone en kan dus nooit als primaire of secundaire videokaart beschouwd worden.

Ondanks het feit dat je geen uitroeptekens ziet bij je primaire kaart, gewoon in apparaatbeheer die videokaart eruit trappen, en opnieuw opstarten. Drivers opnieuw (of andere) erop zetten.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

DAMN... nog een dubbelpost ook.... |:(

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

wat voor hokeydokey kaart heb je dan ? Voodoo2 alla, maar die ander?

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

Pagina: 1