Iedere week zo'n drugshond in de dozen gooienMad_Demon schreef op 18 november 2002 @ 12:06:
[...]
Elke week de pootjes en contactjes van duizenden ledjes en gagets controleren op sporen cocaïne
Ook leuke dingen voor een volgende IA?spacy schreef op 17 november 2002 @ 22:46:
[...]
ze importeren trouwens van alles (lees: alles wat ook maar een beetje in de buurt van gadget zit)
laten we eerst deze even goed afronden,
dan zal er zeker ruimte zijn voor andere intressante acties
als je nou nog een paar weken wacht dan kan je idd zeggen dat je ze vorrig jaar hebt besteldVerwijderd schreef op 18 November 2002 @ 16:01:
juist afronden waar zijn me leds is al jaar geleden dat ik ze hier heb besteld![]()
ik hoop dat t niet zo lang duurt (alhoewel ze wel erg veel moeten tellen
Bier, Whiskey en Metal!!
Ik heb vandaag weer nieuwe informatie van de leverancier gekregen,Lord_Mithril schreef op 18 november 2002 @ 16:26:
[...]
als je nou nog een paar weken wacht dan kan je idd zeggen dat je ze vorrig jaar hebt besteld
ik hoop dat t niet zo lang duurt (alhoewel ze wel erg veel moeten tellen
zelf begin ik nu ook wel en beetje te balen dat het niet soepeler verloopt,
maar de tirefly's hebben ze inmiddels binnen
misschien dat ik hier dan snel mee kan beginnen te versturen naar de tirefly only bestellers, maar die reactie wacht ik nog even af.
aleen de leds nog steeds niet
voor de HCC gaan we dat dus niet meer redden

ik hoop nog wel dat we voor sinterklaas kunnen halen...
Verwijderd
spacy schreef op 18 November 2002 @ 17:28:
[...]
Ik heb vandaag weer nieuwe informatie van de leverancier gekregen,
zelf begin ik nu ook wel en beetje te balen dat het niet soepeler verloopt,
maar de tirefly's hebben ze inmiddels binnen
misschien dat ik hier dan snel mee kan beginnen te versturen naar de tirefly only bestellers, maar die reactie wacht ik nog even af.
aleen de leds nog steeds niet(eind van de week komt er een nieuwe zending binnen, ik, en ook de leverancier, hopen dat het daar nu wel bij zit)
ik kan er zelf hier weinig aan doen,
heeft te maken met die club die in china die vracht moet inpakken,
en een of andere manier gaat daar steeds wat fout
maar tja met deze lage prijs betalen we ook niet echt voor snelheid...
ik ben allang blij dat ze het niet op een zeecontainer versturen
Is het ook mogelijk dat de tire-flies voor de afhaal mensen alvast geleverd worden, ik wil best 2 keer af komen halen als ik m'n spuller daardoor eerder binnen krijg...
I can see clearly now, the brain is gone...
Verwijderd
hij wordt steeds minder heerlijk coby.
kunnen ze nou helemaal niet alleen? stelletje hufters!!!!

maar nee ik kan wel janken, lekker bedrijf ook met wie we meeliften als die zn zaakjes nieteens voor elkaar heeft.
maar nee ik kan wel janken, lekker bedrijf ook met wie we meeliften als die zn zaakjes nieteens voor elkaar heeft.
we liften mee met dezelfde als die ons in nederland dus het spul leverd,Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 18:31:
hij wordt steeds minder heerlijk coby.
zij kopen in China de leds in grote getale in, en die worden daar ook dan weer verwerkt tot producten.
maar ja nu moeten ze natuurlijk de basisproducten opeens samen met de eindproducten naar NL sturen dat zullen ze wel niet goed begrepen hebben...
als ik nu kijk naar de IA van pureoptical met cablemesh, is het misschien ook wel goeie zaak om bij een volgende actie is maar het spul op voorraad te hebben (dit kost natuurlijk wel een goeie schatting en een voorschietkapitaal)
Verwijderd
Gewoon blijven afwachten mensen.... niet druk op de organisatoren gaan leggen.
Je wacht maar
T komt vanzelf binnen
Je wacht maar
T komt vanzelf binnen
Verwijderd
ooow ik dacht dat ze zelf ook leds bestelden en die zelf tot mooie apparaatjes verwerkten, maar ik geef jou helemaal nergens de schuld van, jij kan er ook niets aan doen.spacy schreef op 18 November 2002 @ 18:40:
[...]
we liften mee met dezelfde als die ons in nederland dus het spul leverd,
zij kopen in China de leds in grote getale in, en die worden daar ook dan weer verwerkt tot producten.
maar ja nu moeten ze natuurlijk de basisproducten opeens samen met de eindproducten naar NL sturen dat zullen ze wel niet goed begrepen hebben...
als ik nu kijk naar de IA van pureoptical met cablemesh, is het misschien ook wel goeie zaak om bij een volgende actie is maar het spul op voorraad te hebben (dit kost natuurlijk wel een goeie schatting en een voorschietkapitaal)
en voorschieten, och dat zal ongetwijfeld niet gaan bij zon grote IA als deze, als of je even 15000 euro kan voorschieten lol
en wat als het nou niet helemaal loopt als geplant, zit jij met 923481772 leds over.
naja we zullen allemaal maar lekker af moeten wachten.
Verwijderd
die zal dan wel vol met gaatjes zitten na een paar dozenVerwijderd schreef op 18 November 2002 @ 12:12:
[...]
Iedere week zo'n drugshond in de dozen gooien, arm beest
Ach als er wat LEDs overblijven... Ik kan er nooit genoeg hebben! 
Ben ook nog eens van plan een zonnebank met UV-LEDs te maken! Dus kom maar op!
Verwijderd
lol heb je al 10.000 besteld?Benadski schreef op 18 November 2002 @ 19:05:
Ach als er wat LEDs overblijven... Ik kan er nooit genoeg hebben!
kijk ik heb een licht net gemaakt van low eff. ledjes 364 zitten er in DOWNLOAD!!! 2MB MOVIE
Verwijderd
haha, dan moet je 5 uur liggen bakken om ook maar een klein beetje bruin te wordenBenadski schreef op 18 november 2002 @ 19:05:
Verwijderd
Valt nog wel mee het wachten, maar n paar weekjes extra. In het verre verleden heb ik eens een modelauto besteld en dat heeft me een half jaar gekost voordat ik hem kreeg en ik maar horen, dat het deze keer niet binnen was en dat ze zouden praten en dat het dan de volgende keer binnen zou komen.spacy schreef op 18 november 2002 @ 17:28:
[...]
Ik heb vandaag weer nieuwe informatie van de leverancier gekregen,
... nog steeds niet(eind van de week komt er een nieuwe zending binnen, ik, en ook de leverancier, hopen dat het daar nu wel bij zit)
Ik heb er helemaal het vertrouwen in
Ik heb altijd het gevoel dat dingen zoals dat hij niet mee is gekomen vaak mij overkomen?
Maar ik heb hiero alle tijd
If it aint broke, fix it till it is!
Verwijderd
Je bent niet alleen, er zijn nog ... wachtende voor UVenxir schreef op 18 november 2002 @ 19:28:
Ik heb altijd het gevoel dat dingen zoals dat hij niet mee is gekomen vaak mij overkomen?
ik dacht dat het uv dat die ledjes geven niet het soort uv is waarmee je bruin wordt
je meent dit toch niet he
shit nu moet ik nog ff naar de duure winkel om 2 blauwe 3 mm leds te halen, want hij moet af voor de hcc
owkee danVerwijderd schreef op 18 november 2002 @ 19:12:
[...]
lol heb je al 10.000 besteld?
kijk ik heb een licht net gemaakt van low eff. ledjes 364 zitten er in DOWNLOAD!!! 2MB MOVIE
dat ziet er nog es lekker spacy uit
je reist met je slaapkamer door de ruimte heen met die bewegende effecten
maar heb je ook een duidelijke foto van het geheel bij een gewone (dag)verlichte
kamer, volgens mij zijn het namelijk enorm veel draden aan je plafond

LOL, ziet er wel gaaf uit,Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 19:12:
[...]
lol heb je al 10.000 besteld?
maar of het no zo handig is....
Ik maak er wel hd meters enzo van
Verwijderd
Om er dan nog maar eens een rijmpje in te gooien tijdens het wachten op de sterretjes: Chinezen kunnen niet goed vrachtbrieven lezen
Zijn ze nou NOG niet binnen? Wat een schijt bedrijf zeg!
Nu begin ik te begrijpen waarom ze een aanbetaling vroegen, ze waren anders bang dat we de hele order zouden cancelen bij zo'n slechte service...
Tsja ik blijf ook gewoon wachten, maar dit is echt de laatste keer dat ik iets bij dat bedrijf bestel, ookal zeggen ze dat ze er niks aan kunnen doen, ik blijf het een vage bedoeling vinden

Tsja ik blijf ook gewoon wachten, maar dit is echt de laatste keer dat ik iets bij dat bedrijf bestel, ookal zeggen ze dat ze er niks aan kunnen doen, ik blijf het een vage bedoeling vinden

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Verwijderd
is redelijk normaal dat je voor grote bestellingen een aanbetaling doet.FiRePaTH schreef op 19 november 2002 @ 02:35:
Zijn ze nou NOG niet binnen? Wat een schijt bedrijf zeg!Nu begin ik te begrijpen waarom ze een aanbetaling vroegen, ze waren anders bang dat we de hele order zouden cancelen bij zo'n slechte service...
.....
maar ik vind het niet normaar dat het er nog niet is, daar ben ik het met je eens
Zeik eens niet zo, IA's kunnen mee en tegen zitten, zulk soort dingen weet je van te vorenFiRePaTH schreef op 19 november 2002 @ 02:35:
Zijn ze nou NOG niet binnen? Wat een schijt bedrijf zeg!Nu begin ik te begrijpen waarom ze een aanbetaling vroegen, ze waren anders bang dat we de hele order zouden cancelen bij zo'n slechte service...
Verwijderd
Ik vindt het nog altijd een aardig bedrijf, ze antwoorden op een normale manier naar spacy terug, ze ondersteunen onze actie, door omstandigheden is er nu wat pech.FiRePaTH schreef op 19 november 2002 @ 02:35:
Wat krijg jij ervoor? Goedkope goede Leds, afgeleverd aan de voordeur, je hebt er denkelijk geen meter voor hoeven te lopen (computer om je bestelling op te geven en om te telebankieren). Ik

Verwijderd
IDD elke inkoopaktie pakt anders uit dan gepland, je bent gewoon van zoveel factoren afhankelijk die je zelf niet in de hand hebt, iedereen die daar niet mee kan leven gaat de leds toch gewoon bij de electroboer halen, net zo makkelijk.

Als je had gelezen dan was je tot de ontdekking gekomen dat het niet aan dit bedrijf ligt maar aan de Chinezen die het inpakkenFiRePaTH schreef op 19 November 2002 @ 02:35:

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
nog schandaliger is dat hoe meer geld je overmaakt, hoe langer de bank het vasthoud....Rave17 schreef op 22 October 2002 @ 15:11:
[...]
Zal vast wel een geldige reden voor zijn, lijkt mij
en die reden das simpel, als de bank vandaag geld van je rekening afschrijft en morgen pas overmaakt naar een andere bank vangen ze een dag rente.
Voor grote bedragen duurt het meestal een week => 3 dagen rente per bank
I can see clearly now, the brain is gone...
Daar zit wat in... bij de IA van Pureoptical was het geld er al een dag later, terwijl het bij grotere IA's vaak langer duurt_Arnie_ schreef op 19 November 2002 @ 13:49:
[...]
nog schandaliger is dat hoe meer geld je overmaakt, hoe langer de bank het vasthoud....
en die reden das simpel, als de bank vandaag geld van je rekening afschrijft en morgen pas overmaakt naar een andere bank vangen ze een dag rente.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Maku wil ledjes
me enermax mod ligt al weer bijna een maand stil
Dit noemen de banken valutering, en dit is één van de redenen waarom transacties gratis zijn._Arnie_ schreef op 19 November 2002 @ 13:49:
[...]
nog schandaliger is dat hoe meer geld je overmaakt, hoe langer de bank het vasthoud....
Zouden ze geen rente vangen, dan zouden ze gewoon geld vragen om het geld over te boeken oid
Verwijderd
denk je nou dat banken rente vangen over het geld dat ze overmaken?
banken zijn toch juist degene die rentes betalen aan de mensen met spaarcenten.
en bovendien is rente bedoeld om inflatie te compenseren.
nee banken die investeren gewoon het geld dat ze vast hebben staan, en of overboeken in die 3 dagen.
lol banken verdienen aan de rente hoe komen ze erbij
nee banken die investeren gewoon het geld dat ze vast hebben staan, en of overboeken in die 3 dagen.

Ze lenen het geld ook uit en daar vangen ze rente overVerwijderd schreef op 19 november 2002 @ 16:42:
denk je nou dat banken rente vangen over het geld dat ze overmaken?
Wat ik wil zeggen is dat het bedrijf gewoon een product aanbied dat binnen een redelijke termijn geleverd zou moeten worden imho. Dat ze dat niet lukt is jammer, maar dit is niet de eerste keer dat zij met deze leverancier te doen hebben (ze hebben er al eens vaker gekocht) dus wisten ze van tevoren hoe het zat met de levertijden.
Waar ik nu een beetje boos om ben is dat ze dat ons niet gewoon even melden dat het ongeveer een maand duurt voordat die dingen in Nederland kunnen zijn. Dan weet je gewoon waar je aan toe bent en hoef je niet steeds loze beloftes te maken.
[reactie op MRGEKKIE]
op mensen die kortzichtig denken, dat is jou probleem, maar laten we wel een beetje relax blijven doen tegen elkaar?
[/reactie op MRGEKKIE]
Ik weet ook wel dat spacy er niks aan kan doen en ik vind het nog steeds een goede IA
, ik vind het alleen jammer dat het zo lang duurt voordat de ledjes er zijn...
Waar ik nu een beetje boos om ben is dat ze dat ons niet gewoon even melden dat het ongeveer een maand duurt voordat die dingen in Nederland kunnen zijn. Dan weet je gewoon waar je aan toe bent en hoef je niet steeds loze beloftes te maken.
[reactie op MRGEKKIE]
Zij bieden gewoon een product aan dat ze willen verkopen hoor, en dat ik er niet voor hoef te lopen, daar betaal je verzend kosten voor... en dat jeWat krijg jij ervoor? Goedkope goede Leds, afgeleverd aan de voordeur, je hebt er denkelijk geen meter voor hoeven te lopen (computer om je bestelling op te geven en om te telebankieren). Ikop mensen die kortzichtig denken

[/reactie op MRGEKKIE]
Ik weet ook wel dat spacy er niks aan kan doen en ik vind het nog steeds een goede IA
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Verwijderd
De enterknop zit inmiddels al een maand scheef en zal nog wel minstens 1 maandje scheef blijven zitten, ik had mun tobo alvast opengemaakt om te kijken of er ruimte was voor een tobomod, en toen vlogen al die rubberen "veertjes" eruit, na lang geprop bleek ik er een over te hebben 
Nah, die proppen we dan maar in het extra gaatje bij de enter
Resultaat: entertoets scheef
En ik ben lekker niet van plan mun tobo weer helemaal in stukjes tot in alle hoeken van de kamer te laten vliegen tot de leds er zijn, dus tot die tijd maar wat harder rammen op de enter
Verder zal er ook nog ruim een maand een gat van twee 5 1/2" bays in mun comp zitten waar 3 40mm fans los in liggen te draaien
Tsja, glowpad moet maar ff w88
Nah ik hoop dat ik in januari mijn kast weer helemaal dicht heb en mun enter het weer doet
(glllll, die chinezen toch, konden ze niet ff op de vlachtblief kijken?
)
Nah, die proppen we dan maar in het extra gaatje bij de enter
Resultaat: entertoets scheef
En ik ben lekker niet van plan mun tobo weer helemaal in stukjes tot in alle hoeken van de kamer te laten vliegen tot de leds er zijn, dus tot die tijd maar wat harder rammen op de enter
Verder zal er ook nog ruim een maand een gat van twee 5 1/2" bays in mun comp zitten waar 3 40mm fans los in liggen te draaien
Tsja, glowpad moet maar ff w88
Nah ik hoop dat ik in januari mijn kast weer helemaal dicht heb en mun enter het weer doet
(glllll, die chinezen toch, konden ze niet ff op de vlachtblief kijken?
Verwijderd
Mijn icoontje was mischien wel overtrokken, maar jouw reaktie ook wel. Dit is niet iets wat voorzien had kunnen worden (ook niet door de leverancier, zie topic), dit is domme pech, iedereen had het vroeger willen hebben, jammer van de landbarriere.FiRePaTH schreef op 19 november 2002 @ 20:02:
.........
[reactie op MRGEKKIE]
[...]
.....
[/reactie op MRGEKKIE]
Ik weet ook wel dat spacy er niks aan kan doen en ik vind het nog steeds een goede IA, ik vind het alleen jammer dat het zo lang duurt voordat de ledjes er zijn...
Verwijderd
Mensen mensen mensen toch.. tuurlijk, jammer dat het niet helemaal uitpakt zoals we gewild hadden, maar komop..een beetje inhouden allemaal.. en wtf boeit het dat de bank een dag rente vangt hee.. beetje chillen.. jij betaalt hetzelfde belachelijk lage bedrag voor de ledjes, en je krijgt ze heus wel binnen.. iets later dan de planning maargoed..die dingen moeten van de andere kant van de wereld komen, dus je hebt gewoon te maken met rekening houden met andere mensen, en andere mensen hun fouten...
de pakketten komen wel binnen.. jammer voor de mensen die ze echt nodig hadden voor hcc e.d. maargoed.. dan moet je maar rekening houden met een IA..
de pakketten komen wel binnen.. jammer voor de mensen die ze echt nodig hadden voor hcc e.d. maargoed.. dan moet je maar rekening houden met een IA..
Verwijderd
1 ding is zeker, het zijn geen ezels in China, want een ezel stoot zich immers geen 2 keer aan dezelfde steen. In dit geval is het hopen dat het scheepsrecht geldt, want 3 maal is scheepsrecht
pompiedompiedom...
* zwahiel wacht rustig af!
BTW Spacy kewl icon
* zwahiel wacht rustig af!
BTW Spacy kewl icon
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
wat een gezeur, wees mar blij dat je niet aan mijn thumbscrews actie hebt megedaan 
daarop moesten we met zijn allen 4 maanden wachten
Verkoper:
Bestelling verzameln
Geld innen
Bestelling doorgeven aan verkoper
Verkopers huis afgefikt
Verkoper eindelijk zaak weer op poten
Groothandel voorraad op
Tja wachten dus
Nog langer
En nog langer
Eindelijk een alternatief
Besteld
Ontvangen ai iets anders
Iedereen vragen om akkoord
Verzending
Afgerond
Nee toch niet 1 foute bestelling
Shit bijbestellen
wachten
Verkoper ontvangen
Verkoper raakt schroefjes KWIJT de sul
Wachten
Wachten
Overleg met koper
Geld teruggestort
EINDE INKOOPACTIE
dusse weekje wachten stelt geen ruk voor
Verkoper:
Bestelling verzameln
Geld innen
Verkopers huis afgefikt
Groothandel voorraad op
Tja wachten dus
Nog langer
En nog langer
Besteld
Ontvangen ai iets anders
Verzending
Afgerond
Shit bijbestellen
wachten
Verkoper ontvangen
Wachten
Wachten
Overleg met koper
Geld teruggestort
EINDE INKOOPACTIE
Proud member of Tacopsclan [CLS]
Spacy_
oeps zonder streepje, Ik had bij verzend methode aangegeven het bij pixxa op te halen maar kan het toch opgestuurd worden maar ik heb gewoon weg voorlopig geen tijd om het te gaan halen
oeps zonder streepje, Ik had bij verzend methode aangegeven het bij pixxa op te halen maar kan het toch opgestuurd worden maar ik heb gewoon weg voorlopig geen tijd om het te gaan halen
Verwijderd
Dat is een hele toffe kerel van die winkel..Interstice schreef op 20 November 2002 @ 03:17:
wat een gezeur, wees mar blij dat je niet aan mijn thumbscrews actie hebt megedaan
Verkoper:
Bestelling verzameln
Geld innen
Verkopers huis afgefikt
Groothandel voorraad op
Tja wachten dus
Nog langer
En nog langer
Besteld
Ontvangen ai iets anders
Verzending
Afgerond
Shit bijbestellen
wachten
Verkoper ontvangen
Wachten
Wachten
Overleg met koper
Geld teruggestort
EINDE INKOOPACTIE
grote respect voor hem nadat wat er gebeurt is met zijn winkel...
Ja maar het probleem is nu juist dat die Chinezen normaal iets moeten maken van de LEDs (Tireflies enzo) en dat ze ze nu ineens gewoon onbewerkt op moesten sturen. Dat snapten ze niet helemaal (tenminste zo heb ik het begrepen uit het topicFiRePaTH schreef op 19 november 2002 @ 20:02:
Wat ik wil zeggen is dat het bedrijf gewoon een product aanbied dat binnen een redelijke termijn geleverd zou moeten worden imho. Dat ze dat niet lukt is jammer, maar dit is niet de eerste keer dat zij met deze leverancier te doen hebben (ze hebben er al eens vaker gekocht) dus wisten ze van tevoren hoe het zat met de levertijden.
Argh....
De laatste paar ochtenden ligt er hier steeds iets op de mat -- een aantal enveloppen en gisteren een plat doosje... ikke: hoera!! m'n led's
-- maar wacht, ik had ze niet in een doosje besteld maar twee enveloppen... blijkt het een doos met een postorder-onderbroek te zijn van m'n huisgenoot
.
Nog nieuws over onze langverwachte ledjes...

Nog nieuws over onze langverwachte ledjes...
we moeten wachten tot... vrijdag volgens mij? dan krijgen ze een nieuwe bestelling, en moeten we maar hopen dat ze daar bij zitten. Anders sturen we de GoT Knokploeg op een reisje naar China
Verwijderd
Ik ga meedj_tsunami schreef op 20 November 2002 @ 16:40:
Anders sturen we de GoT Knokploeg op een reisje naar China
Sommige zelfs langerInterstice schreef op 20 November 2002 @ 03:17:
Ik heb er zo een 9 maanden over gedaan...
Verwijderd
=============================================
Jippie,
eindelijk aktie met de knokploeg
Jippie,
eindelijk aktie met de knokploeg
ik heb vrijdag avond iig de LiteCubes en de TireFly's thuis liggen,
dan zal ik vrijdag als ik terugkom van de HCC ook wel weer nieuw bericht over de ledjes hebben
dan zal ik vrijdag als ik terugkom van de HCC ook wel weer nieuw bericht over de ledjes hebben
En piczspacy schreef op 20 november 2002 @ 19:10:
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
damn laupro is down denk ivm die brand in UT
mijn IA is tijdelijk uitgesteld kan nix meer bijwerken
mijn IA is tijdelijk uitgesteld kan nix meer bijwerken
In Mega IA topic las ik dat Laupro zijn site daar niet zit hoor.
damn...
das minder... weet iemand meer details?? aangestoken? kortsluiting?
[offtopic]weet iemand btw of je op t ICT lyceum te tilburg een gratis server mag plaatsen
[offtopic]weet iemand btw of je op t ICT lyceum te tilburg een gratis server mag plaatsen
*burp*
Verwijderd
ja maar ja geen laupro geen bestel gegevensSolosmots schreef op 20 November 2002 @ 22:26:
In Mega IA topic las ik dat Laupro zijn site daar niet zit hoor.
ik merktte het ook dat het down was,
sommige sites zijn wel vaker down, GoT doet het soms ook wel eens een tijdje niet,
dus dat zal binnenkort (morgen) wel weer opgelost zijn.
sommige sites zijn wel vaker down, GoT doet het soms ook wel eens een tijdje niet,
Verwijderd
ik hoop hetspacy schreef op 20 November 2002 @ 22:41:
ik merktte het ook dat het down was,
ik hoop over een tijd mn eigen server online te hebben.... dan heb ik daar minder last van
maar nu kunnen we berer weer ontopic verder bazelen voordat we de roe krijgen van een modje...
ontopic, als iedereen nou s hier(totdat er weer nieuws te melden is) zijn plannen met de LEDs neerplant?? goed idee??!
maar nu kunnen we berer weer ontopic verder bazelen voordat we de roe krijgen van een modje...
ontopic, als iedereen nou s hier(totdat er weer nieuws te melden is) zijn plannen met de LEDs neerplant?? goed idee??!
*burp*
Verwijderd
OK, ik eerst 
Twee 5 1/2" bays boven elkaar een glowpad inbouwen met 3 40mm fans erin, ledjes in mun tobo bouwen (onder de toetsen), power & tobo ledjes door blauwe vervangen & een mp3player bouwen (met grafische lcd met blauwe backlight), ik moet mun gloeilampen ook maar es door blauwe vervangen
Twee 5 1/2" bays boven elkaar een glowpad inbouwen met 3 40mm fans erin, ledjes in mun tobo bouwen (onder de toetsen), power & tobo ledjes door blauwe vervangen & een mp3player bouwen (met grafische lcd met blauwe backlight), ik moet mun gloeilampen ook maar es door blauwe vervangen
ik ga mn tobo modden, mn muis en mischien als ik leds overheb(heb er weer s te weinig besteld dus bij deze, RESTPARTIJEN
*burp*
ik vind het wel wennen naar alzoveel besteld te hebben 
dus ik w8 geduldig hehe
dus ik w8 geduldig hehe
feest verlichting op m'n auto 
ik heb een hoefijzer gekregen van een pony, en zelf heb ik een Hyundai Pony,
en in dit hoefijzer zitten 6 gaten (pcies leuk voor 6 gekleurde 3mm leds) deze wil ik op de hoedenplank kwijt of ergens anders in de auto waar ander verkeer er geen tot weinig last van heeft, (aan de buitenkant van me auto zitten al genoeg leds)
ook ga ik de leds op me fiets weer opnieuw doen,
wat meer wit voor en wat meer rood achter ipv de 2 - 2 =zal dat iets van 5 - 5 worden
ook wil ik iets gaan doen met een serie groenen en roden als een soort kerstverlichting
en een leuk knutseltje hiervan maken
ik wil een serie UV gaan gebruiken om toch es te kijken of met meer leds een geld tester wel werkt (ik heb inmiddels begrpeen dat bij vocht de uv draadjes verdwijnen uit de euro biljetten)
ook wil ik een soort keyboard verlichting maken,
(het mag met de type fouts wel duidelijk zijn dat ik geen type diploma heb, maar veelste snel typ met maar hoogstens 2 vingers tegelijkertijd)
hoezo dan heb je dan je lamp uit? Ja (en brightness van scherm flink omlaag en vind ik best wel prettig)
natuurlijk wil ik ook leds gaan modden in cases (maar ja dat behoeft weinig uitleg hier)
met wat witte leds wil ik gaan experimenteren met zuinige zaklampjes of vakantie lees lampjes
Ik heb ook al geinformeerd over kant en klare plexi plaatjes in baybus afmetingen,
dus leuke glowpds volgen waarschijnlijk ook nog
en hier komen vanzelf nog wel meer ideeen bij.

en in dit hoefijzer zitten 6 gaten (pcies leuk voor 6 gekleurde 3mm leds) deze wil ik op de hoedenplank kwijt of ergens anders in de auto waar ander verkeer er geen tot weinig last van heeft, (aan de buitenkant van me auto zitten al genoeg leds)
wat meer wit voor en wat meer rood achter ipv de 2 - 2 =zal dat iets van 5 - 5 worden
ook wil ik iets gaan doen met een serie groenen en roden als een soort kerstverlichting
ik wil een serie UV gaan gebruiken om toch es te kijken of met meer leds een geld tester wel werkt (ik heb inmiddels begrpeen dat bij vocht de uv draadjes verdwijnen uit de euro biljetten)
(het mag met de type fouts wel duidelijk zijn dat ik geen type diploma heb, maar veelste snel typ met maar hoogstens 2 vingers tegelijkertijd)
hoezo dan heb je dan je lamp uit? Ja (en brightness van scherm flink omlaag en vind ik best wel prettig)
natuurlijk wil ik ook leds gaan modden in cases (maar ja dat behoeft weinig uitleg hier)
met wat witte leds wil ik gaan experimenteren met zuinige zaklampjes of vakantie lees lampjes
Ik heb ook al geinformeerd over kant en klare plexi plaatjes in baybus afmetingen,
ik maak er mijn hd VU meter van (blauwe ledjes) die in mijn lcd behuizing komt...
Waar vui zit, zit geen glans!
Verwijderd
Custom case met ongeveer een 530 blauwe leds aan de buiten kant, een beetje rood, geel en wit bovenop.
Dit is iig part 1
Part 2 is een heel stukje moeilijker!!!
Normaal gesproken zal deze binnen de 5 maanden klaar moeten zijn.
verwacht jullie maar aan een topic met _veel_ pics en mischien een filmpje.
Dit is iig part 1
Part 2 is een heel stukje moeilijker!!!
Normaal gesproken zal deze binnen de 5 maanden klaar moeten zijn.
verwacht jullie maar aan een topic met _veel_ pics en mischien een filmpje.
Verwijderd
damn dat moet ik ook nog steeds hebben een plaatje plexi idd in bay formaat misshien idee voor een 2de IAspacy schreef op 20 November 2002 @ 23:12:
feest verlichting op m'n auto
Ik was zowiezo van plan er direct meerdere te halen,Verwijderd schreef op 21 November 2002 @ 00:21:
[...]
damn dat moet ik ook nog steeds hebben een plaatje plexi idd in bay formaat misshien idee voor een 2de IAroflol
maar ik wacht daar even mee tot deze actie en andere zaken allemaal achter de rug zijn.
Verwijderd
count me in (ALVAST)spacy schreef op 21 November 2002 @ 00:24:
[...]
Ik was zowiezo van plan er direct meerdere te halen,
maar ik wacht daar even mee tot deze actie en andere zaken allemaal achter de rug zijn.
leds voor mijn zelfbouw versterker: vu meter, power, interne verlichting (er komt plexi overheen
)
verder, vloerverlichting in mijn hometheatre en voor de rest zie ik wel
verder, vloerverlichting in mijn hometheatre en voor de rest zie ik wel
Ik wacht geduldig op m'n spulletjes. Geen grootse plannen mee eigenlijk, gewoon alle ledjes in m'n chieftec vervangen door blauwe... en ook in m'n keyboard. En die litecubes zijn gewoon stoer! Ohja, en tirefly's voor op de fiets
All that you know, is at an end
Verwijderd
VU meter maken en ook alle leds vv voor blauwe leds.
Maar eerst op de HCC ff me arm kopen lol.... nieuwe kast, rounded cables, cdr's
extra lpt poortje voor lcd scherm en wat ik nog meer tegen kom lol
Maar eerst op de HCC ff me arm kopen lol.... nieuwe kast, rounded cables, cdr's
extra lpt poortje voor lcd scherm en wat ik nog meer tegen kom lol
tja, baybus afbouwen (alleen 2 fans, een ccfl en een ledje voor de sier doen het nu) hdd led vervangen (rood ipv blauw) mn nieuwe liteon fikker zit zon lelijk groen ledje in, dat moet ook ff gefixeld worden
en verder heb ik nog een paar ideën die nog in de denktank zitten 
restpartijen zijn natuurlijk welkom, rode, blauwe, witte, en UV leds.
restpartijen zijn natuurlijk welkom, rode, blauwe, witte, en UV leds.
Over rest partijen gesproken, 5mm LED's, rode, blauwe en witte zijn welkom
plexi henk afmaken
10 blauwe + 10 groene leds bovenin me case
blauw/UV vu meter
en dan heb ik nog iets van 140 leds over om de simpele reden dat ik ze gekocht heb omdat ik ze niet nodig heb
maar stel dat ik toevallig een keertje leds nodig heb, dan heb ik ze maar vast en hoef ik ze niet voor 4.50 € te gaan kopen
10 blauwe + 10 groene leds bovenin me case
blauw/UV vu meter
en dan heb ik nog iets van 140 leds over om de simpele reden dat ik ze gekocht heb omdat ik ze niet nodig heb
Verwijderd
Ga eindelijk mijn VU eens afmaken
heb het hele printplaatje al klaar, en de ledjes moeten er alleen nog in
voor de rest, ik heb nog nooit andere kleur ledjes dan standaard (dof) groen rood geel gezien, dus ik ben heel benieuwd hoe die 'volle' groen, blauw, rood en de rest van alle kleuren eruit zien, ik heb van elke kleur besteld

voor de rest, ik heb nog nooit andere kleur ledjes dan standaard (dof) groen rood geel gezien, dus ik ben heel benieuwd hoe die 'volle' groen, blauw, rood en de rest van alle kleuren eruit zien, ik heb van elke kleur besteld
Verwijderd
Kan iedereen misschien ophouden met dat ge-'ik wil mijn leds' geroep en gewoon rustig wachten op bericht van spacy. Het zal er namelijk echt niet sneller door gaan en het is alleen maar irritant als je dit topic serieus probeert te volgen.....
zo, dat is eruit
disclaimer: dit bericht is niet als flame bedoeld uiteraard
zo, dat is eruit
disclaimer: dit bericht is niet als flame bedoeld uiteraard

Idd. Dat zou het topic een stuk beter leesbaar maken, zonder alle niet-nieuwsgerelateerde replies. Dit topic ging over de afhandeling van de LED IA, maar er zit nogal wat kaf tussen het koren, bij wijze van spreken.
is er vandaag (weekje later) nog nieuws?
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
We are the borg, we will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated.
verbeterde sig van n0de
verbeterde sig van n0de
Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 17:54:
flauw, kinderachtig, niet leuk.
Quote quotespacy schreef op 20 November 2002 @ 19:10:
Proud member of Tacopsclan [CLS]
Het is nu zaterdag, mag ik dus concluderen dat aangezien vrijdag niks binnen is gekomen het weer een week langer duurt?
Spacy heeft vrijdag nog niks gepost, dus we wachten het geduldig af.FiRePaTH schreef op 23 november 2002 @ 02:44:
Het is nu zaterdag, mag ik dus concluderen dat aangezien vrijdag niks binnen is gekomen het weer een week langer duurt?
de batterijtjes zijn inmiddels ook binnenFiRePaTH schreef op 23 november 2002 @ 02:44:
dit betekend dat nu dus al in Nederland liggen de:
LiteCubes
TireFly's
Hinkel Twinkels
Batterijen
alleen is het nog even afwachtten wanneer de LEDs er nu eindelijk ook bijzitten

Verwijderd
ja maar wij hebbe het domain, are-b.orgVerwijderd schreef op 22 november 2002 @ 18:00:
We are the borg, we will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated.
verbeterde sig van n0de
dus vanaf nu is het we are borg. (bovendien klinkt het beter)
onze andere domain, the-collective.nl zit wel netjes de the erin : )
en die 'e' ben ik idd vergeten. te snel getypt zeker.
Verwijderd
En dan maar klagen over mensen die het topic niet volgen!
Zo wil ik het nog niet meer volgen. Een hoop bull dr in die niks meer met de afhandeling heeft te maken. Maak dan een topic ik de HK aan over deze actie!!! Dat jullie daar lullen maakt me nie uit, maar laat dit topic over voor de afhandeling van de led inkoop actie!
I rest my case
Zo wil ik het nog niet meer volgen. Een hoop bull dr in die niks meer met de afhandeling heeft te maken. Maak dan een topic ik de HK aan over deze actie!!! Dat jullie daar lullen maakt me nie uit, maar laat dit topic over voor de afhandeling van de led inkoop actie!
I rest my case
Verwijderd
[Ontopic] spacy heb je nu nog een bericht gekregen van het zit er bij: ja, nee of weet het niet ?spacy schreef op 23 november 2002 @ 14:03:
[...]
de batterijtjes zijn inmiddels ook binnen
dit betekend dat nu dus al in Nederland liggen de:
LiteCubes
TireFly's
Hinkel Twinkels
Batterijen
alleen is het nog even afwachtten wanneer de LEDs er nu eindelijk ook bijzitten
[/Ontopic]
Dit topic is gesloten.