Processor opgeblazen

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 22:25
Een vriend van me heeft per ongeluk zijn processor, een AMD Thunderbird 1,33 Ghz, opgeblazen door hem zonder voeding heel even aan te hebben staan (iets te testen)... stom stom stom...

Maar goed - de vraag is, is er nog een (online)shop die deze serie verkoopt? Ik heb al rond zitten kijken op bepaalde sites maar tot nog toe zonder resultaat... tweede hands ook (meer dan) welkom :)

Verwijderd

Ja hoor... ff zoeken in de pricewatch en klaar...

ComputerTech World in Naarden heeft nog wel T1,33 en ik geloof zo nu en dan nog wel eens een T1400...

• Duckpower
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:43
Wat voor moederbord heeft die vriend? Anders kan hij misschien een goedkope AthlonXP in z'n systeem zetten?

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 13:26

LauPro

Prof Mierenneuke®

Ik denk dat dit topic niet lang open is ;)

http://marktplaats.nl
http://ebay.nl
http://www.tweakers.net/pricewatch

Succes!

[ Voor 0% gewijzigd door LauPro op 22-10-2002 12:40 . Reden: oei 1 dubbel :/ ]

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Verwijderd

Zonder voeding? Zonder koeler zeker?

Neem een XP1600+ als die erop kan. Sneller en goedkoop. Tbirds kun je niet meer kopen denk ik. 2e hands->vraag en aanbod op de fronpage ;)

Verwijderd

offtopic: pics? >:)

Verwijderd

jah zat ook al ff te lezen, snapte al niet helemaal hoe je een cpu opblaast zonder er power overheen te gooien...

marktplaats zoals al genoemd; daar staan nog wel zat TB tussen

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:55
-RMW- schreef op 22 oktober 2002 @ 12:37:
Een vriend van me heeft per ongeluk zijn processor, een AMD Thunderbird 1,33 Ghz, opgeblazen door hem zonder voeding heel even aan te hebben staan (iets te testen)... stom stom stom...
Zonder voeding ? Bedoel je niet zonder koeling ?

edit:
Zie net dat er al 2 mensen voor me zijn geweest ...

-

• SuperPotato
Ja, sorry een typfout :) Kan gebeuren..

De pricewatch ga ik dan maar vast even kijken..

Verwijderd

-RMW- schreef op 22 oktober 2002 @ 12:37:

Maar goed - de vraag is, is er nog een (online)shop die deze serie verkoopt? Ik heb al rond zitten kijken op bepaalde sites maar tot nog toe zonder resultaat... tweede hands ook (meer dan) welkom :)
Misschien hebtie explosieven gebruikt... :)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 12:42

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Als het een 133 MHz processor is (moet haast wel kzou niet weten hoe je met 100 MHz de 1333 kan halen) dan past er waarschijnlijk wel een XP in :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• TSS_Droopy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-06 16:44
Ik heb een TB 1400....kopen? ;)

Dan koop ik wel een XP2000+ die past ook op mijn GA-7DXR...

"I see said the blind man, as he picked up his hammer and saw"

Verwijderd

huh WTF hoe kan dat nou een CPU zonder voeding draait niet....
edit:
ik lees net dat er al 30 mensen voor mij zijn geweest in dit topic die dit hebben opgemertk :'(

En hoe kun je, je proc nou opblazen, doorbranden lijkt me eerder imho

• SuperPotato
Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 13:34:
huh WTF hoe kan dat nou een CPU zonder voeding draait niet....
edit:
ik lees net dat er al 30 mensen voor mij zijn geweest in dit topic die dit hebben opgemertk :'(

En hoe kun je, je proc nou opblazen, doorbranden lijkt me eerder imho
Ik zei ook al, het was inderdaad een typfout. Hij had de koeling eraf gehaald (don't ask me why..)

Ik heb hem inmiddels de T.net pricewatch even doorgegeven, en mocht iemand nog iets in de aanbieding hebben, schroom niet om even te mailen :) (dit mag toch wel?)

Verwijderd

Jou vriend is minder dom , hij is zeker de domste thuis en weet niet wat een computer is , wat wilde hij testen ?? je moet altijd je koeler aan hebbe !!!
Vieze mongool , wahahahaha

Maar ik heb zo'n proccesor wel te koop voor , 300 euro alleen
later

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 14:51:
Jou vriend is minder dom , hij is zeker de domste thuis en weet niet wat een computer is , wat wilde hij testen ?? je moet altijd je koeler aan hebbe !!!

Maar ik heb zo'n proccesor wel te koop voor , 300 euro alleen
later
Aan je reply te zien ben jij ook niet echt slim volgens mij...
:? |:(

Edit: Uit z'n profile:

Aantal postings: 3
Gemiddeld aantal postings per dag: 1

Ach ja....

Verwijderd

dat heb je met die gastjes he, die nixx te posten hebben, die gaan gelijk schelden. En dat later erachter had nie gehoeven >> Naar 'Schop een Modje' dus...

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 11:02

Nope.. Daar zijn apparte V&A sites voor.. Niet hier in ieder geval..

Maargoed, via de pricewatch zou je er ook uit moeten komen, en anders inderdaad een advertentie ergens plaatsten..

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 14:51:

En wat mag hier de bedoeling van wezen :?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.