Pentium 4 voeding en kast. Is dat nog nodig?

Pagina: 1
Acties:

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-03 00:32
Ik wil een nieuwe computer kopen, gebaseerd op een pentium 4, maar ik heb nog een oude kast en voeding, die op zich nog hardstikke goed zijn (350 watt antec).

Maar ik heb iets gehoord over P4 voedingen en moederborden. Even zoeken op GoT leverde op dat ongeveer 1 jaar geleden je kast openingen moest hebben voor gaten van de koeler en je voeding een extra aansluiting moest hebben met een soort at stekkertje. Maar dat dat bij nieuwe mobos niet meer hoefde.

Nou vroeg ik me af, is dat nog steeds zo, of zijn er tegenwoordig alleen nog maar "nieuwe mobos"

Dus maw, nieuwe kast kopen of niet?

• _NeMeSiS_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-02 09:14

_NeMeSiS_

Millennial

zolang het een atx kast/voeding is kan het :)

Verwijderd

in de appie happie pc zit er een van 250W.... alleen je kent het rendement vd voeding niet precies, 100 verschil lijkt op het oog meer dan OK....

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-03 23:07
Nadat ik m'n Asus P4TE gekocht had, kwam ik erachter dat m'n voeding (300W Antec) niet P4 compatible was, geen extra connectors dus.
Aangezien ik niet wilde wachten heb ik het hele spulletje toch maar geprobeerd, en het werkte allemaal gewoon :)

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Op de epox-moboos met een SiS-chipset kan ook een gewone voeding.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-03 20:57
ook op de epox met intel chip hoor, ie 4G4A series

TheS4ndm4n#1919

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:21
Asus heeft inplaats van de 12v connector ook nog een normale molex connector voor op het mobo.

[ Voor 0% gewijzigd door DutchCommando op 22-10-2002 13:20 . Reden: spellingsfout ]

Pagina: 1