[CM] rounded power cables?

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 11:00

EMP

Krulloos!

Topicstarter
ik heb nu rounded IDE/FDD cables in mijn systeem hangen, alleen lopen er nu kris kras door mijn systeem allerlei lelijke power-cables.

Nu heb ik al systemen (hier op GoT) gezien waar ze de power-cables in een soort plastic draai-strips (sorrie, ik kan het even niet beter beschrijven) hebben gedaan, wat opzich een redelijk resultaat geeft, maar toch wil ik het graag nog nèt iets mooier.

Nu heb ik wel wat krimpkous liggen, wat opzich een erg :9~ resultaat zal geven denk ik, alleen krijg ik dat natuurlijk nooit langs de connectors :( Als ik een connector los maak (geprobeerd met een oude voeding) krijg ik die er nooit meer fatsoenlijk op... dus dat gaat ook niet.

Heeft iemand misschien een idee hoe dit mooi op te lossen is? Zijn er misschien losse connectors (ik geloof dat die dingen molex heten) te koop die ik er zelf op kan zetten (nadat ik de krimpkous er omheen heb gedaan) of heeft iemand misschien een ander idee om mooie ronde power-cables te krijgen? Voor de stroomboom naar mijn moederbord heb ik ook nog niets verzonnen, maar dat wil ik graag ook mooi rond maken :)

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Die "draaistrips" zijn idd fraai en bij elke elektroboer te krijgen.

Die molexpluggen zijn overigens eenvoudig los te maken: d'r zit een klein veertje aan elke pin, als je die indrukt haal je die pin er eenvoudig uit. Van krimpkous worden ze trouwens niet echt flexibeler...

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

connectors zullen er toch echt ff afmoeten en dat is wel te doen. Je kunt ook ipv krimpkous (wordt stug na krimpen) van dat nylon mesh gebruiken. Gewoven nylon kous die ook dmv uitrekken dunner wordt. Mooi spul en ziet ook nice uit. Enermax gebruikt dat spul ook standaard op de ATX kabel

Hier staat een reviewtje waarin ze ook dat spul gebruiken: http://www.ccmod.com/nieuws.php/237

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 13:38

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Nylon mesh is mooi! :D
Zal trouwens eens kijken of ik ook aan een metalen variant kan komen (je weet het nooit met mijn pa :P), dat lijkt me helemaal übergeil! :9~

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGhi
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 09:15
Die 'draaistips' die je bedoeld zijn waarschijnlijk doorzichtige spiraalslang. Bij Conrad is bv. mooie dunne te verkrijgen (3-5 mm), bij een Electroboer vaak alleen maar 10mm, en dan bv. 10 meter lang. Hiervoor hoeven die connectors er natuurlijk niet af, heb 't zelf ook en ziet er best kewl uit. :)

Programmers don't die. They GOSUB without RETURN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP

EMP

Krulloos!

Topicstarter
Nylon Mesh... enig idee waar je zoiets kan krijgen?

p.s. ziet er erg goed uit idd dat nylon mesh, maar is het wel helemaal strak om het snoer te krijgen?

My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt je krimpkous ook in de lengte doorsnijden en het er dan omheen rollen
Als je dat goed doet heb je geen last van de naad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

of persluchtslang in de lengte opensnijden, dat heb ik gedaan. (pic's@ site)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dacht je van tape? Zwarte ductape geeft denk ik wel een mooi resultaat. Ik heb bij mij oude voeding de kabels omwonden en dat zag er strak uit. Ik had echter de grijze variant gebruikt en dat zag er spacy uit :)

Dit is makkelijk aan te brengen, kan je er zeer strak omheen doen en blijft flexibel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Empie schreef op 22 oktober 2002 @ 13:31:
Nylon Mesh... enig idee waar je zoiets kan krijgen?

p.s. ziet er erg goed uit idd dat nylon mesh, maar is het wel helemaal strak om het snoer te krijgen?
Het is een geweven structuur, het wordt dunner in diameter als je hte uitrekt in de lengte :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 13:40:
Wat dacht je van tape? Zwarte ductape geeft denk ik wel een mooi resultaat. Ik heb bij mij oude voeding de kabels omwonden en dat zag er strak uit. Ik had echter de grijze variant gebruikt en dat zag er spacy uit :)

Dit is makkelijk aan te brengen, kan je er zeer strak omheen doen en blijft flexibel.
en moeilijk weer los te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je die molex er niet af wil halen kun je natuurlijk ook nog je voeding open schroeven en de draden lossolderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mesh is te krijgen bij RS electronics in grijs en zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 14:01:
Als je die molex er niet af wil halen kun je natuurlijk ook nog je voeding open schroeven en de draden lossolderen.
Ooit in je voeding gekeken? Dat is zo'n ontzettende dradenbende, dat wil je echt niet los gaan solderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abductor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-08 02:15
Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 14:04:
Mesh is te krijgen bij RS electronics in grijs en zwart
Hmmm, kan daar nix op die site van hun over terugvinden . Zijn er trouwens nog winkel die ze verkopen in de regio Rotterdam/Dordrecht? Kep geen zin om helemaal naar Purmerend te gaan karruh? En misschien ook nog in andere kleuren behalve zwart en grijs? Kwil namelijk zilver en blauw hebbuh. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP

EMP

Krulloos!

Topicstarter
Waar word dit spul (nylon mesh) normaal voor gebruikt? Ik wil het graag hebben namelijk (vind het het beste idee tot nu toe, maar andere ideeën zijn altijd welkom natuurlijk :))

Is het anders in een electronicazaak te vinden, of in een bouwmarkt? Om nl. van Hilversum naar Purmerend te rijden voor wat hoesjes is idd wat pijnlijk...

My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
EN wie heeft pics van zijn kast met nylon mesh?

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 13:46:
[...]

en moeilijk weer los te maken :P
Maar het gaat makkelijker los dan krimpkous oid. Maargoed: lekkerboeie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Abductor schreef op 22 oktober 2002 @ 14:46:
[...]
Hmmm, kan daar nix op die site van hun over terugvinden . Zijn er trouwens nog winkel die ze verkopen in de regio Rotterdam/Dordrecht? Kep geen zin om helemaal naar Purmerend te gaan karruh? En misschien ook nog in andere kleuren behalve zwart en grijs? Kwil namelijk zilver en blauw hebbuh. :9~
Bij display electronics verkopen ze die zooi ook, maar dan alleen in zwart geloof ik.. Display zit trouwens vlakbij zuidplein in Rotterdam... Ik denk trouwens dat Stuut & Bruin in Den Haag ook wel dit soort spul verkoopt, hebben een lekker groot assortiment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-07 14:19

tie-rep

nu met ir. !

Demoniac schreef op 22 oktober 2002 @ 12:16:
Nylon mesh is mooi! :D
Zal trouwens eens kijken of ik ook aan een metalen variant kan komen (je weet het nooit met mijn pa :P), dat lijkt me helemaal übergeil! :9~
die bestaan :p
een foto van mijn voorraadje en verschillende maten.
Deze trouwens allemaal van een systeembeheerder gekregen...
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/pieter/_dump/mesh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me pimpt z'n zelf gebakken powerconnector nog maar eens

[rml][ CM] custom power connector[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abductor
Geen slecht resultaat met dat krimpkous, maar kga toch liever voor nylonmesh (en wat krimpkous d'r bij)

* Abductor gaat eerdaags eens ff naar R'dam Zuid :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb spiral wrap gebruikt, dat is zo'n slinger waar je je kabels in kan draaien, werkt ook perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

tie-rep schreef op 22 oktober 2002 @ 17:06:
[...]
die bestaan :p
een foto van mijn voorraadje en verschillende maten.
Deze trouwens allemaal van een systeembeheerder gekregen...
[afbeelding]
Hm, ik had het vandaag met Pureoptical over dat spul, maar hij wees mij op een gevaar, nl. kortsluiting. Dus moet je of iets er overheen doen (siliconen slang ofzo) of toch voor de plastic variant gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demoniac schreef op 29 oktober 2002 @ 13:54:
[...]

Hm, ik had het vandaag met Pureoptical over dat spul, maar hij wees mij op een gevaar, nl. kortsluiting. Dus moet je of iets er overheen doen (siliconen slang ofzo) of toch voor de plastic variant gaan...
klopt, als je rounded IDE cables koopt met dat soort krimpkous erom zit er ook altijd nog een plastic laag over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn voeding is bijna klaar 2 van de 3 snoeren zijn nu gemeshed (grijs) en van krimpkous voorzien ivm rafelen. ziet er strak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoGhi schreef op 22 oktober 2002 @ 13:26:
Die 'draaistips' die je bedoeld zijn waarschijnlijk doorzichtige spiraalslang. Bij Conrad is bv. mooie dunne te verkrijgen (3-5 mm), bij een Electroboer vaak alleen maar 10mm, en dan bv. 10 meter lang. Hiervoor hoeven die connectors er natuurlijk niet af, heb 't zelf ook en ziet er best kewl uit. :)
Die spiraalslang wat hier verteld wordt, is inderdaad in 3 verschillende maten te krijgen, (is ook in mijn eigen kast gebruikt) heb ik gewoon bij de lokale elctro zaak hier in zwolle gekocht, waar ze ook nog eens andere kleuren hadden,

als ik me niet vergis, Rood, geel, blauw, groen, zwart, blanco, wit ,fluo geel, fluo roze, fluo groen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP

EMP

Krulloos!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 14:33:
mijn voeding is bijna klaar 2 van de 3 snoeren zijn nu gemeshed (grijs) en van krimpkous voorzien ivm rafelen. ziet er strak uit.
Wanneer komen de foto's?

My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Empie schreef op 29 oktober 2002 @ 15:06:
[...]

Wanneer komen de foto's?
Als ie helemaal af is dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP

EMP

Krulloos!

Topicstarter
Okee, na veel zoeken eindelijk een electonicaboer gevonden waar ik niet kilometers voor in de auto hoef te zitten en die verschillende maten spiraalslang heeft (nylon mesh heeft ie nog nooit van gehoord).

Vanmiddag dus ff langs :)

Helaas zijn ze alleen in het transparant te krijgen :(. Heeft iemand misschien een idee om ze mooi rood te maken? (Iets van super-flexibele verf ofzo?)

My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe iets anders over rounded cables. Als je je gewone ide-kabels zelf rond maakt, dan treden er meer fouten op en gaan de prestaties van je schijven achteruit, dataoverdracht wordt minder. Is dit ook het geval bij die rounded cables in de winkel? Het zal iig minder zijn, maar misschien gebeurt het nog steeds? Wie weet hier iets zinnigs over te melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

Op die site van Display staat dat ze alleen aan bedrijven leveren. Hoe kopen jullie dan bij display spullen? Heeft iedereen hier een eigen bedrijf of zo?

Ik woon op 5 min fietsafstand van Display, dus zou wel relaxed zijn als ik het gewoon daar kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 13:32:
Effe iets anders over rounded cables. Als je je gewone ide-kabels zelf rond maakt, dan treden er meer fouten op en gaan de prestaties van je schijven achteruit, dataoverdracht wordt minder. Is dit ook het geval bij die rounded cables in de winkel? Het zal iig minder zijn, maar misschien gebeurt het nog steeds? Wie weet hier iets zinnigs over te melden?
Die pre-rounded kabel zijn meestal geshield met het een of ander op prestatieverlies etc te voorkomen. Volgens mij presteren die pre-rounded kabels net zo goed of beter als platte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er hier eventueel interresse voor nylon mesh. Kan het spul voor ongeveer 5,50 regelen per rol van 5 meter, en dat is genoeg voor een Enermax voeding (je houdt nog wat over!!), eventueel wat krimpkous erbij gooien, weer een leuke inkoopactie waar niet zo'n lompe hoge bedragen in om gaan. Het is te krijgen in zwart en zilvergrijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Jajaja!!!! Ik wil nylon-mesh! En helemaal tegen zo'n prijs! En krimpkous erbij is idd handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomvleeuwen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-08-2024

tomvleeuwen

Whiee!

Als je bij display wilt bestellen, zodat ze het opsturen, moet je een bedrijf hebben. Je kunt het wel zo afhalen.
Aangezin ik 30 km moet trijnen voor de elektroboer is het wel makkelijk dat m'n varder een bedrijf heeft, zit ik niet aan die k*t conrad vast.

Online LED calculator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor 5,50 wil ik ook wel een stukje van 5 meter!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syzzer schreef op 30 oktober 2002 @ 14:15:
[...]

Die pre-rounded kabel zijn meestal geshield met het een of ander op prestatieverlies etc te voorkomen. Volgens mij presteren die pre-rounded kabels net zo goed of beter als platte.
Oke, dat shielded weet ik, maar weet je cker dat de prestaties niet achteruit gaan? Wat ik wil best rounded cable, maar die dingen zijn duur en ik wil geen prestatie verlies voor dat geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 16:00:
Is er hier eventueel interresse voor nylon mesh. Kan het spul voor ongeveer 5,50 regelen per rol van 5 meter, en dat is genoeg voor een Enermax voeding (je houdt nog wat over!!), eventueel wat krimpkous erbij gooien, weer een leuke inkoopactie waar niet zo'n lompe hoge bedragen in om gaan. Het is te krijgen in zwart en zilvergrijs
*interesse heeft (arme rekening :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abductor
Hmmm, PO komt weer met een grandioze IA! Ik voel het gewoon!!!! :D (lees: IK DOE MEE!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In welke maten/kleuren is dat Nylon mesh ? Moet natuurlijk zowel voedingskabel voor mobo als voedingskabels voor de drive's met dat spul kunnen fixen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HMM.......
Ik heb ook wel intresse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 17:19:
In welke maten/kleuren is dat Nylon mesh ? Moet natuurlijk zowel voedingskabel voor mobo als voedingskabels voor de drive's met dat spul kunnen fixen :)
Volgens mij schreef ik dat al ergens: zwart en zilvergrijs. Het is er in verschillende maten. Voor je molexsnoeren gebruik je de dunste, voor de ATX kabel moet ik het ff nakijken, ik heb nl een enermax en die heeft dat al standaard. Misschien dat ik de dikkere maat dan aan de meter verkoop aangezien 5 meter daar een beetje veel van is. Ik meld me nog wel, ff in RS boek neuzen morgen en meten. Krimpkous is er in verschillende kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 17:19:
Je kunt maat zeg maar zelf bepalen door dat uit te trekken. Hoe verder je het uitrekt, hoe dunner het wordt. En het komt in de kleuren zwart en zilver(grijs).
edit:
te laat
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 17:10:
[...]

Oke, dat shielded weet ik, maar weet je cker dat de prestaties niet achteruit gaan? Wat ik wil best rounded cable, maar die dingen zijn duur en ik wil geen prestatie verlies voor dat geld
Voor zover ik weet geen prestatieverlies hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]

Voor zover ik weet geen prestatieverlies hoor.
Volgens mij gaat het hier gewoon om rounden van je powersnoer, daar verlies je volgens mij niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ze dr zo vaak af en op gezet (die molexen) Kan gewoon met een pincet...is ff pieren maar t kan makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 17:34:
[...]

Volgens mij schreef ik dat al ergens: zwart en zilvergrijs. Het is er in verschillende maten. Voor je molexsnoeren gebruik je de dunste, voor de ATX kabel moet ik het ff nakijken, ik heb nl een enermax en die heeft dat al standaard. Misschien dat ik de dikkere maat dan aan de meter verkoop aangezien 5 meter daar een beetje veel van is. Ik meld me nog wel, ff in RS boek neuzen morgen en meten. Krimpkous is er in verschillende kleuren.
Mijn fout 8)7 sorry :)

Voor de ATX kabel is wel makkelijk omdat de meeste voedingen geen Mesh derom heen hebben. Voedingen zoals die van Aopen of Chieftec :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oftopic:
PO, is je IA al bijna afgelopen? En wanneer start je ongeveer je 2e? (je zei dat daar dan de zalman ZM80-HP in zit, en als die nylon mesh er ook nog in zit, :9~ )

Als ik dat mesh zou hebbe, staat dat ook mooier naast mn rounded IDE cables en mn rode en blauwe ccfl. (thnx to PO :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 17:40:
[...]

Volgens mij gaat het hier gewoon om rounden van je powersnoer, daar verlies je volgens mij niks mee.
Was reactie op [rml]-WOL- Nosferatu in "[ CM] rounded power cables?"[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 17:49:
oftopic:
PO, is je IA al bijna afgelopen? En wanneer start je ongeveer je 2e? (je zei dat daar dan de zalman ZM80-HP in zit, en als die nylon mesh er ook nog in zit, :9~ )

Als ik dat mesh zou hebbe, staat dat ook mooier naast mn rounded IDE cables en mn rode en blauwe ccfl. (thnx to PO :) )
.Er loopt al een HP80 aktie op GoT, twee is wat veel van het goede. Denk dat ik nog een weekje werk met die andere heb en dan is die afgerond. Denk dat dit gewoon een kleine MESH actie wordt, misschien nog wat profi gatzagen erbij om nette blowholes te fixen. Casemod spul zal eind dit jaar misschien nog lukke, maar ik doe dit nog maar onder een voorwaarde nl. mijn leverancier moet gewoon uit voorraad kunnen leveren, heb geen zin in ellelange acties, jullie denk ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 17:56:
[...]

.Er loopt al een HP80 aktie op GoT, twee is wat veel van het goede. Denk dat ik nog een weekje werk met die andere heb en dan is die afgerond. Denk dat dit gewoon een kleine MESH actie wordt, misschien nog wat profi gatzagen erbij om nette blowholes te fixen. Casemod spul zal eind dit jaar misschien nog lukke, maar ik doe dit nog maar onder een voorwaarde nl. mijn leverancier moet gewoon uit voorraad kunnen leveren, heb geen zin in ellelange acties, jullie denk ik ook niet.
Hoe zat het dan met de glowwires? Of gaat dan ook niet door omdat er al een hp80 actie loopt? Want daar zat ik ook nog steeds op te w88....

edit: sorry voor off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP

EMP

Krulloos!

Topicstarter
offtopic:
Okee, over rounded IDE kabels: er is GEEN prestatieverlies met rouded cables, de prestaties zijn altijd (minimaal) anders tussen verschillende kabels, maar zo zijn er rounded cables getest die sneller zijn dan flatcables en vice versa. Het verschil is gewoon dat elke kabel net iets anders presteerd, en rounded is niet per definitie slechter.

Wanneer je zelf je flatcables round, heb je vaak wel prestatieverlies.

ik heb net voor minder dan een euro spiraalslang gekocht, en aangebracht, opzich niet verkeerd maar nylon mesh roeleert gewoon, dus wanneer die ia komt kan je ook op mij rekenen :)

My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 17:56:
Dat is mooi ... aangezien dat ik al vrij lang 'op zoek' ben naar dit spul denk ik dat je voor mij ook wel een stukje mag fixen t.z.t. :) metertje voor ATX kabeltje en 5 metertjes drive stroom kabel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syzzer schreef op 30 oktober 2002 @ 18:18:
[...]

Hoe zat het dan met de glowwires? Of gaat dan ook niet door omdat er al een hp80 actie loopt? Want daar zat ik ook nog steeds op te w88....

edit: sorry voor off-topic
Dat zit er wel aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abductor
PO's IA-denkwerk roeleert de pan uit!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Updateje: misschien leuk om die mesh samen in de actie te gooien met sunbeam soundactivated EL wire (Glowwire), die zijn dus ook te krijgen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abductor
Nah, doe mij maar standaard Glowwire
Ik ken nie blind typen, dus iedere keer als ik wil typen moet ik ik naar m'n Tobo kijkuh. (Typt nie prettig met al dat geflikker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 13:58:
Updateje: misschien leuk om die mesh samen in de actie te gooien met sunbeam soundactivated EL wire (Glowwire), die zijn dus ook te krijgen nu.
Ey das wel kewl!!!
Damn damn damn, moet ik helemaal de loterij gaan winnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 13:58:
Euh, is dat voor zo'n toetsenbord-mod? En zo ja, kan dat geluids-geknipper dan ook uit? Want dan neem ik er ook 1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we zullen zien
Pagina: 1