Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold!
je kan bij From toch gewoon een emailadres zetten?
dus:
"From: ".$docentemail."\r\n"
oid
dus:
oid
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
Ja daar heb je gelijk in!thomaske schreef op 22 oktober 2002 @ 12:03:
je kan bij From toch gewoon een emailadres zetten?
dus:
oid
Maar ik wil weer es moeilijk doen en kijken of het mogelijk is alleen een naam mee te geven en de server weg te laten.....
En een naam kan een verschillend Email adress hebben......
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold!
Ruidasilva:
Ja daar heb je gelijk in!
Maar ik wil weer es moeilijk doen en kijken of het mogelijk is alleen een naam mee te geven en de server weg te laten.....
En een naam kan een verschillend Email adress hebben......
$headers .= "From: $docentnaam <$docentemail>";
Bijvoorbeeld
$headers .= "From: Sjaak de Bever <sjaak@aol.com>";
edit:
niet goed gelezen 
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
dus je wilt dat de server de naam ziet, en dan automatisch weet welk emailadres daarbij hoort, terwijl die allemaal verschillend kunnen zijn, dat is een beetje teveel gevraagd denk ik.
gewoon in je script meegeven lijkt me de beste oplossing
gewoon in je script meegeven lijkt me de beste oplossing
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."