Toon posts:

[RAID] Promise Ultra100-TX2 gehacked naar ATA133 RAID

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 2.370 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-10 17:42
Freehumor schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 17:41:
Ook mijn excuses voor het omhoog halen van oude topics.
Maar de downloadfile zijn niet meer aanwezig.
Heeft toevallig iemand de download drivers nog en wil hij ze online gooien (of mailen [info at freehumor punt nl].
Ik wist dat ik ze nog op m'n Planet webspace had staan, maar zie net dat ik die link hier nooit gepost heb. Drivers en bios.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Niet specifiek gekeken, maar ik weet wel dat je een heleboel van dat soort stuff op www.tweakhardware.com kunt vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:15

Arfman

Drome!

Ik heb dus een andere vraag :P
Ik heb een TX2000 controller, maar die wil ik juist flashen naar een TX133. Dit omdat de TX2000 niet werkt als je er alleen een DVD/CD brander op aansluit. Wat ik wil is dus gewoon 2 extra PATA poorten. Ik dacht; als de mod van TX133->TX2000 mogelijk is, zal andersom ook wel kunnen :)

Iemand ervaring hiermee ?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:15

Arfman

Drome!

Niemand een idee ? :'(
Destijds waren dit zulke populaire "hackable" kaartjes, er zal toch vast wel iemand zijn die hier iets vanaf weet ?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Sorry voor de gigantische schop, maar heeft iemand dit kaartje werkend (en bootable ?) met Vista ?
Officieel zijn er geen drivers voor te vinden en Vista herkent het bij mij als een Fasttrack133 lite, maar met die drivers krijg ik slechte prestaties (~30mb/s in RAID0).

Enkel voor de TX2300 kan ik Vista drivers vinden, maar dat is een SATA raid kaartje, dus ik denk niet dat dat gaat werken op een TX2000 ?
Pagina: 1 2 Laatste