DPC KeyServer ban voor Syntax_error@euronet.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 295 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Zojuist is er een DPC KeyServer ban ingestelt door de DPC-Crew.

Het viel al op dat de afgelopen dagen er een behoorlijke hoeveelheid keys werden geflushed op de proxy van [eNeRGy] terwijl op Distributed.net maar een fractie aankwam. Vandaag liep dit echter op tot 1,3 miljoen blokjes! Na onderzoek bleek dat sommige blokjes 214 tot 216 keer waren geflushed. Dit gebeurde vanaf 3 IP's. 1 Van deze IP's kon getraceert worden, aldus DSmarty:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>[15:21] <DSmarty|WERK> Men neme een IP adres, een tracert, een nbtstat, een website, een organisatieschema, een netwerkid en een inlognaam, ;)
[15:21] <DSmarty|WERK> En men belle op ...[/quote]De persoon aan de andere kant van de telefoon vertelde dat ze wel met een team flush bezig waren, maar dat hij meteen zou stoppen.

De grote flush veroorzaakte zulke grote logfiles dat de statsrun van de proxy elkaar gingen overlappen, dit met tot gevolg dat de hele server in staat is te overlijden (loads tot 30 zijn dan geen uitzondering) Dit betekende dus ook dat de KeyServer vanmiddag down is geweest, nu loopt alles weer normaal.

Het antwoord van de DPC-Crew is dat er voorlopig een ban zal zijn op alle IP adressen waarvandaan syntax_error@euronet.nl flushed op de KeyServers van DPC.

Distributed.net is erg fel op dubbelflushen, en 216 keer flushen is al helemaal waanzinnig!

Ik wil even Dutchman en DSmarty bedanken voor hun bijdrage.

[eNeRGy] - DPC-Crew

Verwijderd

oke, ik geef toe dat ik heb meegedaa nen ik bied mij excuses aan aan de mensen die hier last van hebben ondervonden (op me knieen!)

we deden het aardig goed we waren op eerlijke wijze 5e
en toen zijn we eignelijk begonnen met cheaten als geintje kijken hoe mensen reageerden
dit kwam ervan
nouja we hebben deze straf op zn minst verdiend
meer kan ik er niet over vertellen, behalve dat ik het nooit meer doe e aleen als geintje heb gedaan

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Prima zo eNeRGy.

Ik kreeg ene [private] alias TuX aan de lijn.
Hij vertelde mij dat ze een soort van teamflush aan het houden waren, ik hem hem verteld dat dit blijkbaar (al dan niet expres) erg fout liep en dat ze er mee moesten stoppen.
Voor zover ik kan zien is dit nu gebeurd.

Net meldde zich ene bl00dhound in #DPC op irc.sorcery.net met het verhaal dat het een uit de hand gelopen grap betrof. :(

Ik hoop dat dit nooit meer voorkomt omdat proxies dit echt niet aankunnen, tevens zien wij de humor hier absoluut NIET van in :(

Een grapje okay, maar dit ging echt te ver :r

Dit soort dingen zal in de toekomst bestraft worden met een Perma-ban op alle proxies, laat dat duidelijk zijn.

M. vr. gr. DSmarty, DPC-Crew

PS: Wat mij betreft is het onderwerp nu gesloten, ik hoop dat hier toch een duidelijke boodschap vanuit gaat.

En voor de rest: DPC rulez CowNation }:O

Verwijderd

dubbel flushen kan een keer gebeuren, ik moet ook regelmatig kopieeren omdat ik op mijn werk niet op de proxy kan flushen.

Maar 216x is wel ERG sterk, das een dag flushen en kopieeren volgens mij :)heheheh
waarom kopieer je het neit gewoon, rename 1 file en importeert het gelijk weer in de ander ? Dat gaat het snelste denk ik :P

Het enige wat je doet is jezelf voor de gek houden, jezelf belachelijk maken en een ban voor je team opleveren... Leuke grap .... :)

Verwijderd

Idd dubbel flushen komt wel eens voor, ook bij mij. Bij mij komt het omdat ik nogal met floppies loop te vogelen in pc's zonder NIC en modem.....

En dan wil je per ongeluk wel eens 2 keer dezelfde flop pakken :(

Verwijderd

daar had ik dus wat voor

een buff-out file met 4000 blokjes als buff.cht opslaan in je koei

<cheat.bat>
:begin
del buff-out.rc5
copy buff.cht buff-out.rc5
dnetc.com -flush
goto begin

• DSmarty
  • Niet online
En dat is geen suggestie voor andere lolbroeken dus.....

Case Closed, Carmen Sandiego is now Inspector ;)

(ja ja, wie kent hem niet meer, het aloude Carmen Sandiego...)

• [eNeRGy]
Helaas geen case closed... op dit moment wordt er contact gezocht met Distributed.net :(

• DSmarty
  • Niet online
Hmmz, ik spreek je zo nog wel op IRC, ben om 9 uur op mijn werk!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 02:39 schreef [eNeRGy] het volgende:
Helaas geen case closed... op dit moment wordt er contact gezocht met Distributed.net :([/quote]Waarom? Waarover?

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:37
Waarom? --> omdat het dubbelflushen gewoon weer door ging maar dan op een tijdstip waar normale mensen slapen (maar [eNeRGy] slaapt nooit dus die zag het gelijk)
Waarover? --> over een manier om zoiets lames te voorkomen op een andere manier dan IP ranges bannen, bv op email adres. Helaas kan dat niet.

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>"Het antwoord van de DPC-Crew is dat er voorlopig een ban zal zijn op alle IP adressen waarvandaan syntax_error@euronet.nl flushed op de KeyServers van DPC."[/quote]Ja toffe oplossing.. Dat een van die gasten nou net bij me op m'n werk zit, is geen reden om mij er ook vanaf te gooien. Ook ik flush bij energy (Tom), en ook ik krijg m'n blokken nu niet meer! Je kan toch niet in het wilde weg ip's gaan blokken

Tom

• Goingin
  • Laatst online: 08-02-2023
Doet hij niet, hij blocked alleen het desbetreffende adres.

Jullie hadden dit gewoon niet moeten doen en nu draagt jullie gehele team de consequenties.
Hopelijk leren jullie ervan.

Nu is het aan jullie om te kijken wat jullie ermee gaan doen.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Jullie hadden dit gewoon niet moeten doen en nu draagt jullie gehele team de consequenties.
Hopelijk leren jullie ervan.

Nu is het aan jullie om te kijken wat jullie ermee gaan doen.[/quote]Ik wil het wel graag duidelijk hebben dat ik NIKS met deze actie te maken heb! Een van die gasten zit ook op mijn werk, en flushed hier wel eens vandaan! Ik zit niet bij ze in het team. Wel hebben ze mijn computer ook misbruikt.. Ik vond dit scriptje op m'n desktop.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>:begin
echo off
del buff-out.rc5
copy buff.cht buff-out.rc5
dnetc.com -flush
echo da's er weer 1 >> cheat.txt
goto begin[/quote]Lache he! Nou niet dus. Ik kan niet meer op de DPC servers flushen. Woohoo.

TomSon

Verwijderd

Dan weet je wie je voorlopig niet meer van koffie hoeft te voorzien ;)

Helaas is zo'n IP-ban de enige mogelijkheid voor de proxybeheerders om de boel in het gareel te houden. Als je 'mazzel' hebt, dan wordt het flushadres van je collega's door D.net gebanned en kun jij weer flushen. Overigens hoef je die proxy van Dsmarty/Energy toch niet te gebruiken ?

• Chaos
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ja toffe oplossing..[/quote]Weet jij een betere dan? Als die ban er niet staat liggen alle proxy's in no-time op hun bek...

• DSmarty
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 13:40 schreef Chaos het volgende:
Weet jij een betere dan? Als die ban er niet staat liggen alle proxy's in no-time op hun bek...[/quote]Je kan via victorb.dsmarty.com flushen, deze wu's komen ook uit bij DSmarty, daar kan je dus je stats bekijken.
Zodra ik nog maar 1 onregelmatigheid vanaf dat IP adres tegenkom wordt gooi ik de ban er meteen weer op (en dan permanent)

• DSmarty
  • Niet online
Kortom jouw IP is op die subproxy vrijgegeven net als op proxy80.dsmarty.com
Maar zodra ik weer iets van rotzooi binnenkrijg is het finito.

Verwijderd

De enige oplossing die er volgens mij is, is absoluut niet "tof"... gekker nog, het is een kudt-oplossing.
We kunnen namelijk bij die jojo langsgaan als hij niet ophoudt, en indien noodzakelijk zijn bek in elkaar stampen :o

Verwijderd

Als ik merk dat er maar 1 keer iets wordt gekloot op me server dan heeft dat persoon een zwaar probleem >:)

want hij heeft is een keer in een loop geslagen en dat wil ik geen 2e keer

Verwijderd

eeeh
tomson

1 ding
dat ding stond op je harddisk ja
maar als je goed kijkt is er in die cheat.txt file maar 2x een rege toegevoegd (door ctrl+c)
het was namelijk zo dat ik het net wilde doen toen de ban ingesteld werd
dus er is vanaf die computer nix gebeurd
want ik kreeg toen al geen verbinding meer
verder maakt dat niet uit want onze ip's zijn hetzelfde dus het kan overaal vandaan gegaan zijn zonder 1 verschil te merken (behalve in nog meer flushes)

Alexander

Verwijderd

Thanks all! En ik verzeker het jullie, van mij geen gekloot!

Ik ga nu gebruik maken van proxy80.dsmarty.com

Tomson

Verwijderd

trouwens ik merk dat er nog steeds geflushed wordt door een paar gasten
DIT BEN IK NIET!

zoals ik al zei doe ik het niet meer en kan je me beschuldigen wat je wilt, ik hou me er namelijk niet (meer) mee bezig

• Goingin
Tja, zo kan een "geintje" goed uit de hand lopen.

Zoals de oude wijzen van vroeger zeiden:
"Eigen schuld, dikke bult" :D

• [eNeRGy]
Het aantal bans is op mijn proxy vervijfvoudigd ...

En die gaan er voorlopig ook niet af als ik zelf voor zeikerd wordt uitgemaakt door leden van het team.

Ik kan absoluut niet accepteren dat mijn proxy wordt misbruikt. Ik dacht dat DPC een hecht team was waar iedereen fair was. Je kan idd heel makkelijk de stats bedriegen, maar ik had nooit verwacht dat mensen dit zouden doen.

Ik heb mijn proxy nu al bijna een jaar draaien met veel plezier.. maar wat de afgelopen dagen is gebeurd heeft mij diep doen nadenken, want dit is gewoon niet leuk. Ik doe dit gratis, voor mijn en DPC's plezier.

Als ik dan ICQ's krijg als:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>je moet nu niet opeens weer doorgaan zeiken het was toch over dat gezeik
Ik vindt dat we wel genoeg hebben gehad zo
Een van ons is zelfs gebeld, en er is gedreigd dat zijn werkgever ingelicht wordt als we doorgaan.
En we hebben niet eens meer geflushed[/quote]Eén van ons is gebeld:
ja, idd.. met het verzoek te stoppen met flooden, er werd ons (DSmarty als vertegenwoordiger) verteld dat het meteen zou stoppen.

Er is gedreigd dat zijn werkgever ingelicht wordt als we doorgaan:
Nee, zijn werkgever heeft contact met ons opgenomen, waarna ikzelf zelfs een nette reply heb gestuurd, zelfs CC naar de persoon in kwestie:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Beste Michael,

Onderstaande bericht is mij net onder ogen gekomen.
Het vermoeden bestaat dat een van onze medewerkers hiervoor verantwoordelijk
is.
Kunt u mij misschien aan het getraceerde ip-adres helpen (195.108**)??

Met vriendelijke groet,

Ilja [privacy]

Four Points [/quote]<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Beste Ilja,

Het gaat inderdaad over een werknemer van FourPoint.

Het adres is: 195.108.147.81

Er zijn aan onze zijde maatregelen getroffen, en de persoon in kwestie is
(zover wij weten) [privacy], ookwel bekend als Tux.

Volgens de personen die betrokken waren bij dit incident gaat het om een uit
de hand gelopen grap, en zij hebben reeds spijt betuigd. Voor ons is de zaak
dan ook afgesloten.

Met vriendelijke groet,

Michaël Hompus - DPC-Crew[/quote]En we hebben niet eens meer geflushed:
Toen ik savonds thuis kwam stonden er toch weer 250.000 blokjes op mijn proxy vanaf 5 hosts... moet ik dat verstaan onder 'niets' ???

Dit heb ik dus ook terug ge-icq-ed, waarna ik de volgende reply kreeg:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>hee voordat mensen hier echt kwaad worden ga ik je op mijn ignorelist zetten en hoop ik dat ik je niet meer hoef te spreken
Als er nog iets gezegd moet worden geef je het maar door aan DSmarty
Veel succes verder met je koeien[/quote]Dus als het pijnlijk duidelijk wordt dat het team toch echt zelf schuldig is wordt ik maar op de ignorelist geplaatst...

Nu kan mij die ignore weinig schelen, maar wat mij wel dwars zit is dat ik aangevallen wordt op de eigen fouten.. en ik dit absoluut niet kan en zal accepteren.

Sorry, maar ik ben nu best pissig....

• Ricoh
  • Laatst online: 05-03-2025
Én terrecht ook !

echt een klote streek, en ze doen er heel luchtig over :(

• Dutchman!
Na overleg blijft de ban bij alle proxy's staan (buiten dsmarty voor diegenen die wel via zo'n host zitten maar niet bij het subteam) totdat we weer wat van Tux ZELF gehoord hebben. Als daar niets gezonds uit komt of als andere teamleden bezig blijven zal de ban blijven, bij positief resultaat is hij over een week weer weg en dan zand erover.

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:11
Waarom moeten deze dudes andermans proxy eigenlijk misbruiken als ze zo nodig de statistieken willen saboteren?

Wees dan zo collegiaal dat je zelf een proxy opricht, dan kun je tenminste je mede subteam leden naaien in plaats van dat de eerlijke grazer er de dupe van wordt. Dan kun je tenminste zo veel dubbelflushen als je wilt! Dan ga je sparen voor 1 miljoen blokjes, die je na drie dagen al bereikt.

"Goh, wat gaan we hard he?" Ja, en dan hier komen posten dat 80% van je blokjes zogenaamd niet aankomen, terwijl de werkelijke oorzaak ligt bij mensen die zich bewust omhoog werken in de proxy-stats door dit soort lame 'I flush therefor I am'-acties...

En dan begrijp ik nog steeds niet waarom er nog steeds geen einde aan deze praktijken is gekomen...

Maar goed... Oplossen, zand erover, mond houden en kraken...

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Gizmo_mokum
  • Laatst online: 22-03 13:59
He Atheist ?
Waarom ben ik net zo sneu als jij ?
:->

tssk, heb je een preview, loop je nog te editen. ;(

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Daarom waarschijnlijk ;)

[removed]

Verwijderd

:(

Verwijderd

:(:(:(

• [eNeRGy]
*log file weg*

• 0rbit
Vanwaar deze boze gezichtjes? :) We dollen maar, hoor :)

Erg vage gasten hoor als ik die ICQ-log zo eens lees...

• DSmarty
  • Niet online
Even ter uitleg:

Na contact met zowel TuX als bl00dhound en los daarvan Tomson, heb ik besloten om de IP-bans van bovenstaande personen op te heffen.
Dit geldt dus zeker niet voor alle IP's van betrokken personen, de rest heeft OF nog niet gereageerd OF op een dermate onbeschofte manier gereageerd (met name richting [eNeRGy]) dat ik die bans voorlopig niet ophef!

Met TuX en bl00dhound heb IK geen problemen meer, die zijn uitgesproken.
Voor mij is de zaak daarmee afgedaan.
Dit geldt dus alleen voor mijn proxy, en zeer zekers niet voor de andere proxies!
Daarvoor zullen betrokken personen ZELF contact moeten opnemen met de proxybeheerders.

Om een verloop van de gesprekken te krijgen moet je maar even een ICQ'tje sturen, ik publiceer mijn gesprekken via ICQ niet meteen op GoT, dat is niet helemaal fatsoenlijk. Mensen die er belang bij hebben en deze willen lezen... neem maar contact met mij op.

In de hoop U hierbij voldoende geinformeerd te hebben,

M. vr. gr. DSmarty

Verwijderd

Ik wou mijn excuses even aan bieden (En van het hele Team Wiederaufladbar) voor het verooraken van problemen op de proxys.
Verder begon dit echter als een grap en niet kwaad bedoeld.
Ik zelf ga nu weer gewoon door met het normaal flushen van koeien.

Ik snap 1 ding niet helemaal wat Energy in een reactie had gezet:

En we hebben niet eens meer geflushed:
Toen ik savonds thuis kwam stonden er toch weer 250.000 blokjes op mijn proxy vanaf 5 hosts... moet ik dat verstaan onder 'niets' ???

En in het ICQ bericht van de [private] alias Wave3000 staat:

oh nee??? waar kwam dan de 125.000 vandaan van 5 andere hosts...

Dit is dus een verschil van 125.000 koeien.

Nogmaals dit begrijp ik niet helemaal is dit een type "foutje" of is er iets anders gebeurd???

Verder ben ik het met DSmarty eens dat het niet fatsoenlijk is om het hele ICQ bericht op het internet te zetten.

Maarja, veel succes met jullie proxys.
En Flush ze.

Verwijderd

Michaël [eNeRGy]:
Nog een reactie van mij.
Ik kom mijn naam wel erg vaak tegen nu.
Misschien laat, maar beter laat dan nooit: ook mijn excuses.
Onze verhalen stemden dus niet echt overeen.
Ik had net met DSmarty gesproken, die heeft mij toen het één en ander uitgelegd, en toen was het voor beide partijen over, alles was bijgelegd. Ik kreeg dus het verhaal dat de bans opgeheven waren en dat we weer gewoon konden gaan flushen. Toen ik je dus (op een vrij normale manier) vroeg of het *BANNED* achter ons team vandaan kon begon de ellende. En sorry, ik ging te ver.
Hierbij dus mijn oprechte excuses, dubbel flushen doe ik absoluut niet meer!
En ter info: op het forum zag ik dat er gesproken werd over een hij, maar ik ben dus een zij (niet verwacht?)
Succes verder!

Wave3000

Verwijderd

oh, ben je vrouwelijk :)

zou je een keer met me uit willen ,
ik ben een aardige jongen met een paar koeien. dan gaan we in nijmegen stappen . lekker ver weg van energy..

Verwijderd

Ik zou niet met haar uitgaan....
heb je weleens gezien hoe het eruit zien. :)

[quote}

ik ben een aardige jongen met een paar koeien. dan gaan we in nijmegen stappen . lekker ver weg van energy..
[/quote]

Nee hoor grapje!!!!!
Ze is een hele leuke meid. :r :r :r

• Goingin
Zal ik dan degen zijn die vraagt om een foto! ? :)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 21:02 schreef Freeman9 het volgende:
Ik zou niet met haar uitgaan....
heb je weleens gezien hoe het eruit zien. :)

[quote}

ik ben een aardige jongen met een paar koeien. dan gaan we in nijmegen stappen . lekker ver weg van energy..[/quote}Nee hoor grapje!!!!!
Ze is een hele leuke meid. :r :r :r[/quote]jullie zijn wel lekker vriendelijk tegen elkaar ;);)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 21:03 schreef Goingin het volgende:
Zal ik dan degen zijn die vraagt om een foto! ? :)[/quote]wij willen FOTO'S

Verwijderd

Moet je een foto hebben??
Die kan ik wel regelen.

maare wat schuift het???

Verwijderd

50 wu's meer kan ik niet produceren op 1 dag :(:(

Verwijderd

Is goed
ik zoek hem ff op voor je. :)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 21:16 schreef Freeman9 het volgende:
Is goed
ik zoek hem ff op voor je. :)[/quote]welk keyserver + welke mail

Verwijderd

Laat dat maar zitten.

Hier vangen:

http://freeman9999.tripod.com/zooi/Wave3000.jpg

Geen dank hoor.

Verwijderd

ik kan je alleen maar gelijk geven ;);)

en kijk er zat geheel geen prijs aan vast ach ja 50 wu's op de 1200 maakt ook weinig uit

Verwijderd

Jammer he, icq-nummer weggehaald! :(

Verwijderd

Dames en Heren,

Anders doen we ondanks alles toch even een beetje normaal tegen wave3000.
Zoals jullie nu doen vind ik een beetje kinderachtig.

Verwijderd

Voor de lief hebbers het 06 van Wave3000
En wij zijn heel aardig wij helpen haar nu met een vriend :) :)

wave3000 06-:) :( :) :( :)
Sorry mag ik niet doen.

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:46
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 21:28 schreef [BoerQ] het volgende:
Dames en Heren,

Anders doen we ondanks alles toch even een beetje normaal tegen wave3000.
Zoals jullie nu doen vind ik een beetje kinderachtig.[/quote]Ik moet ff zeggen dat ik het hier helemaal mee eens ben! (Van BoerQ ;) )

• Goingin
Freeman9:

Leuk :P
Hebben alleen een beetje weinig info over haar :)

edit:

Plaatje lukt niet hier :(

• Duffels
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-04-2019
Plaatje lukt hier wel. :) Leuke meid

• Goingin
Ik bedoelde dus, het plaatje hier posten.

Ik heb het plaatje wel gezien :P

* Goingin wil daar nog wel meer van zien als dat niet erg gevonden word ;)

• Dutchman!
zouden jullie zo vriendelijk willen zijn hier niet verder mee te gaan en de geposte nummers e.d. te verwijderen ? Dank u.

Verwijderd

Hee even voor de duidelijkheid: het icq nummer klopt wel, maar het gsm-nummer is van een vriend van mij.
Laat je dus niet in de maling nemen!!

• Goingin
:)

alleen jammer dat ik op deze pc geen ICQ heb :'(

Toch maar ff doen dan :D

• 0rbit
Frusten ! Frusten ! Frusten !

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:26
Strak buikje :)

• Goingin
Zie ik daar nu een piercing in je navel? :)

Verwijderd

Wat een zielig gedoe allemaal. Een ban lijkt me al meer dan genoeg.

Waar is die DPC team spirit gebleven:? Oké ze hebben eens iets fouts gedaan, hiervoor hebben ze een ban gekregen. Vervolgens hoeft niet iedereen allerlei info en ongein rond te spreiden. Gewoon vergeven en vergeten, ofwel gras erover.}:O

• DSmarty
  • Niet online
* DSmarty vindt dat er een beetje "triest" gereageerd wordt :(

Deze thread ging over een teamban, en was zeker niet bedoeld voor alle pubertjes die hun sexuele frustraties weereens moeten uiten! :r

Misschien moeten jullie eens achter die monitor vandaan kruipen en eens naar buiten gaan, dan zal je zien dat er nog veel meer vrouwen bestaan op deze planeet, dan die paar die hier aanwezig zijn. Het is dus absoluut niet nodig om al jullie kinderachtige charmes cq lompheden in de strijd te gooien om enigszins wat aandacht te krijgen ;)

Graag serieuze reacties, anders vraag ik gewoon vriendelijk of een adje een slotje op deze thread gooit.

Wij horen ons te focussen op het produceren van WorkUnits --> That's what cows are for }:O

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:32
Groot gelijk DSmarty...
Beetje ontopic blijven aub..
Vind het goed dat ze hun excuses hebben aangeboden. Niet allemaal heb ik gelezen, maarja.. beter laat dan nooit zoals Wave3000 al gezegd heeft...

Even goede vrienden (Anonymous) en gras erover en verder grazen...

/Offtopic: Vanmiddag heb ik er weer 2 machientjes bij

Pvouput live

• Goingin
DSmarty, je hebt gelijk, maar een beetje dollen mag toch wel? >:)

Koeien roeleren gewoon :)

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 10:16
Wat ik persoonlijk nogal ongelooflijk sneu vind is dat zogauw eenmaal bekend wordt dat Wave3k een knappe meid is ze helemaal niks fout meer kan doen, en zelfs volgens sommigen (ik quote) "kinderachtig" op haar gereageerd wordt!

Get a life verdomme! Als je een meid iemands jas ziet jatten in een club zeg je zeker ook niks ofwel? En ga je d'r zeker ook verdedigen als de eigenaar van die jas pissig op d'r wordt?

Ik weet dat het zaakje bijgelegd is, en wil ook niet zeggen dat het cheaten met dubbele flushes even 'erg' is als jatten. Maar ik moet wel zeggen dat die reacties hier een ontzettende teleurstelling voor me waren.

De groeten (en kom eens achter die PC vandaan),

Niels

https://niels.nu

Verwijderd

Wat ik altijd weer even zielig vind om te zien is dat als een bepaald persoon bekend maakt van het vrouwelijk geslacht te zijn, er altijd wel weer een paar van die jongetjes zijn die hun puberale gevoelens niet in bedwang kunnen houden. Van die broekies die in real life niet aan de vrouw komen.
1 advies, pak lekker een koe! :)

zou wel lachen zijn als wave3000 toch gewoon een mannetje is ;)

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 10:16
Of gewoon nog te lelijk om met handschoenen aan te pakken :)

https://niels.nu

• Goingin
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 november 2000 14:50 schreef bastard het volgende:
Wat ik altijd weer even zielig vind om te zien is dat als een bepaald persoon bekend maakt van het vrouwelijk geslacht te zijn, er altijd wel weer een paar van die jongetjes zijn die hun puberale gevoelens niet in bedwang kunnen houden. [/quote]Hmm, volgens mij word ik daar mee bedoelt :)
You got a point ther m8.
Ach, puberaal, ik hou wel van een geintje, en ik kan mijn gevoelens echt wel kwijt hoor, maar je daar maar niet druk om :)

• Gizmo_mokum
Ik bespeur hier een jongensprobleem. een aantal personen zijn kwaad op wave3000, maar zogauw ze zegt dat ze een meisje is, draaien ze allemaal om. Ooit eens gelet op het aantal reacties dat naar vrouwen toe gemaakt wordt? Alleen een foto zorgt er al voor dat je nooit langer dan 5 minuten hoeft te wachten op een antwoord. Die wave kan iedereen zand in de ogen strooien, of geloven jullie ook dat Bill Goldman werkelijk DE Bill Goldman is?
Als niet zoveel mensen mij kenden zou ik hetzelfde uit kunnen halen. Eerst een rotstreek uithalen, en daarna zeggen dat ik een meisje ben en een foto opduiken vanaf internet. Succes verzekerd.
(btw, de foto die wave uitgezocht heeft mag er zeker wezen ;) ;) )

no hard feelings (ook niet dubbelzinnig ;)) tegenover wave3000, maar als het op mijn proxy gebeurd was, had ik hetzelfde gedaan, al zit je nog zo strak in je mooie spijkerbroek)

• Frenzy
  • Laatst online: 22-12-2025
Ehmm.. Wave3000 is volgens mij echt een meisje hoor... Of vinden jullie Shirley een jongensnaam?

Kwam ik toevallig tegen op de lanparty pagina van freeman :)

• Gizmo_mokum
Ok Sorry Wave3000, ben alleen misschien niet gewend aan het aantal vrouwen dat tegenwoordig op het internet zit. Aantal jaren geleden kon je er nog redelijk van opaan dat die persoon gewoon loog.

Maar ja, Je zult wel eerlijk zijn, en aangezien ik op deze foto gewezen werd http://freeman9999.tripod.com/zooi/Wave3000.jpg, vind ik het alleen maar jammer dat ik geen 25 meer ben. ;-)

• [eNeRGy]
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 14:13 schreef Gizmo_mokum het volgende:
Ik bespeur hier een jongensprobleem. een aantal personen zijn kwaad op wave3000, maar zogauw ze zegt dat ze een meisje is, draaien ze allemaal om.[/quote]Sorry.. maar ik ben echt niet van mening veranderd omdat wave3000 een vrouwlijk persoon blijkt te zijn. Ik had inderdaad hier niet aan gedacht.. maakt mij echt niet minder boos ofzo
Pagina: 1