[THINK] Punten

Pagina: 1
Acties:

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-05 16:37
Ik zit wel lekker te grazen (5 uur en 48) met UD Think alleen ik heb nog maar 84 punten is dat normaal bij dit?

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-05 16:36
voortaan ff zetten welk project het is. lekker duidelijk dit ...NOT

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• M@rijn
het project is UD Think (united devices) met dat onderzoek voor kanker.

Verwijderd

Cybermans voortaan ff beter lezen dacht ik zo. Staat toch UD Think :?

• bigbakkus
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2009

bigbakkus

Moehoehoe

misschien handig om hier een algemeen topic van te maken ? vergelijkingstabellen vooralle projecten ?
8)7

vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member

• M@rijn
ja zoiets maar weet er iemand antwoord op mijn verzoek?

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Wellicht dat één van de Think guru's je kan helpen. Post je vraag even in een Think DPCH. En wellicht dat een modje even de titel kan aanpassen naar een iets duidelijkere titel.
Ik kan je helaas niet helpen.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

De score hangt bij dit project van veel dingen af.
1 daarvan is of je wel een passende combinatie vind en dat is random.

Dus: je score wordt voor een deel door een random variabele bepaald.

Verder geld ook dat hoe sneller je CPU, hoe meer schijfruimte en hoe beter je internet verbinding je ook een hogere score kunt halen en ook hier is de internet verbinding weer een variabelle waarde.
Als het druk is op het moment dat jij wilt versturen dan is dat getal laag en andersom.
Ook de tijd dat jij doet over zo'n molecuul set heeft weer invloed op je score.

M.A.W.: Maak je niet druk om de score en reken voor het nut dat jij in dit think project ziet en de lol die jij er aan beleeft om andere te helpen.

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
cybermans schreef op 22 oktober 2002 @ 11:11:
voortaan ff zetten welk project het is. lekker duidelijk dit ...NOT

Punt 1 je leest niet goed en punt 2 dit ook wel wat vriendelijker vind je ook niet?

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

• M@rijn
Ik zet mijn score hier neer omdat ik denk dat er teveel progs op mijn PC te veel CPU snelheid slurpen.

Verwijderd

jongens toch, ik denk dat we het hier niet goed begrijpen, althans dat denk ik.
ik neem aan dat marijn het hier heeft over de score die zijn pc oplevert?
of heb je al een taak ingeleverd, die 84 punten oplevert? ik denk dat de score van je pc 84 oplevert, en dat is idd afhankelijk van de je proc je geheugen je inet verbinding, en je schijfgrootte, in vergelijking met de standaart(door UD aangegeven).
en 84 is daar niet slecht, zal je ongeveer 1 ghz hebben, dnek ik. of als het je eerste taak is. kan het zijn dat je nog niet alles gefinetuned hebt, en dan zie je bij de 2de taak wel hoeeel je echt hebt.
klopt dit?

• M@rijn
Ik heb de volgende dingen
256K kabel internet
1533 MHz AMD Athlon 1800+ XP
256MB PC2700 DDR333
40GB 7200 Maxtor D740X
Chaintech GeForce 3 Ti 200
Win 98 SE

Hoe kan ik hem finetune?
Ik heb alleen gevonden Profile op de site van UD en daarin heb ik 10GB gekozen ik gebruik die 10GB toch nooit. Waar zou ik verder moeten finetunen?

• charops
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:47
Volgens mij moet je voor dit systeempje iets meer punten moeten krijgen. Waarschijnlijk heb je inderdaad iets te veel dingen op de achtergrond draaien. Je puntenverdeling zou er volgens mij zo uit moeten zien:
processor 150 (of iets hoger)
memory 66
storage 196 ( als je inderdaad die 10 gig hebt ingesteld)
netwerk 50 (of ergens in die buurt dit wil erg varieren)
Volgens mij moet je dan toch wel op een punt of honderd per WU krijgen :*)

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Verwijderd

totaal mee eens, ik heb precies hetzelfde
maar, zoals ik zei, de 1e taak krijg je 100 punten voor je proc, daarna gaat dat omhoog, gewoon wachten, en je moet je taken wel rond de 5 uur afhebben... dus dan lopen er idd processen op de achtergrond. zoals, kazaa? of andere van die doanload dingen. en andere progjes?
maar maakt verder niet speciaal uit toch? of wat is je vraag?
verder valt niets te fine tunen
misschien dit soort vragen/opmerkingen in de Think hitparade vragen volgende keer? :)

• M@rijn
Weet iemand toevalig ook of het bestand DDhelp.exe belangrijk is of niet en is er een prog om MHZ slurpend progs te weren?

En ik krijg bij CPU "maar" 125 punten.

• charops
Volgens Google heeft ddhelp iets met direct x te maken, ik heb geen zin/tijd om daar uitgebreid naar te kijken. En om te weten wat mhz slurpt zou je even een taskmanager kunnen proberen
Wel even de cpu-idle functie uitzetten (ben ik ook al eens de fout mee ingegaan, deed ineens 48 uur over een WU |:( :( )

• M@rijn
charops28 schreef op 22 oktober 2002 @ 13:56:
Volgens Google heeft ddhelp iets met direct x te maken, ik heb geen zin/tijd om daar uitgebreid naar te kijken. En om te weten wat mhz slurpt zou je even een taskmanager kunnen proberen
Wel even de cpu-idle functie uitzetten (ben ik ook al eens de fout mee ingegaan, deed ineens 48 uur over een WU |:( :( )
Ik heb dus ATM en zie daar een progamma dat 96.8 % gebruikt met idle ervoor moet ik die wijzigen of juist zo laten ik snap niet helemaal wat je ermee bedoelt.

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
charops28 schreef op 22 oktober 2002 @ 13:56:
Please explain... de cpu-idle functie :?

Verwijderd

marijn, doet hardware info ook met DPC mee?
ik heb ze daar al eens gevraagd, maar wilde niet :(

• M@rijn
Ze doen er mee met 74 man en ikzelf ben van plan omdat lekker te gaan uitbreiden. Hoe zo had je ze gevraagd voor een eigen team of als onderdeel van DPC?

• charops
Glacier schreef op 22 oktober 2002 @ 15:04:
[...]

Please explain... de cpu-idle functie :?
Als je ATm hebt staat ie onder options HLT based cpu-cooler, moet je op none zetten. Als het goed is is dat proces van 96% UD_LIGFIT_rel, dan zou dus alles gewoon moeten kloppen, en ben je gewoon te druk met andere dingen op het moment dat je een WU afhebt.

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-05 16:36
Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 11:13:
Cybermans voortaan ff beter lezen dacht ik zo. Staat toch UD Think :?
toen ik het las niet

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Verwijderd

DTC_marijn schreef op 22 oktober 2002 @ 17:20:
Ze doen er mee met 74 man en ikzelf ben van plan omdat lekker te gaan uitbreiden. Hoe zo had je ze gevraagd voor een eigen team of als onderdeel van DPC?
beide :)
als die 74 man hier mee zouden doen met dpc zouden we zeker elke dag 6e staan :)
en ons subteampje, dat was iets minder van belang, maar wel leuk ;)

• M@rijn
Dan ben je dus flink blind want ik heb dat bericht niet gewijzigd.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 16:49
kom op mensen houdt het een beetje vriendelijk

We spend our years as a tale that is told

• M@rijn
juist |PEACE|

Verwijderd

door dit topic ben ik maar begonnen met think !!! na RC5-64 had ik nix meer te doen dusse...

maar ik heb een score van 72, ik twijfel er alleen aan of ie klopt want mijn Pentium III 733 krijgt een score van 100 op het gebied van processors, misschien kan iedereen voor de stats hier zijn score neerzetten :)

wat heeft trouwens je "My Device" Score te maken met het aantal punten dat je flusht?

edit: ... ---> ik denk dat ik het ongeveer wel een beetje begin te begrijpen als ik de topic 3x rustig doorlees

• M@rijn
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 16:03:
door dit topic ben ik maar begonnen met think !!! na RC5-64 had ik nix meer te doen dusse...

maar ik heb een score van 72, ik twijfel er alleen aan of ie klopt want mijn Pentium III 733 krijgt een score van 100 op het gebied van processors, misschien kan iedereen voor de stats hier zijn score neerzetten :)

wat heeft trouwens je "My Device" Score te maken met het aantal punten dat je flusht?

edit: ... ---> ik denk dat ik het ongeveer wel een beetje begin te begrijpen als ik de topic 3x rustig doorlees
Het kan zo zijn dat andere onderdelen in de PC langzamer zijn bijvoorbeeld netwerkkaart en geheugen. UD moet ook nog alles een beetje goed gaan afstellen wat betreft de snelheden e.d.
Pagina: 1