IIyama op zwart

Pagina: 1
Acties:

• fatbenny
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
Ik heb een IIyama vision master 1402 van ongeveer 1,5 jaar oud. Het volgende probleem deed zich voor:

Ik startte de pc op en in de eerste (dos)schermen was het beeld helemaal uitgerekt en draaide het aan de linkerkant helemaal weg. Ik een beetje klungelen met de instellingen om het smaller te maken en toen *klik* alles zwart. Het blijft ook zwart ook als ik de pc helemaal laat opstarten tot XP. Uit de monitor komt een heel zwak tikje en het power/standby lichtje licht nooit meer op.

Ik heb het op andere pc getest en had hetzelfde probleem. Is er iets waarmee ik de monitor kan resetten naar de standaard instellingen of is de monitor gewoon dood

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

In de scherminstellingen zit een functie reset. Anders gewoon even de -aardige- mensen van IIyama bellen.

ARME AOW’er

• fatbenny
de scherminstellingen doen het niet meer. iiyama al gebeld en moest via iiyama.nl de storing melden. Na het invullen v/h hele verhaal kreeg ik allerlei parsefouten op de site :|

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb zo'n soort probleem ook eens gehad.. (iiyama vision master pro nogiets ;))
Het hielp om de monitor ff af te laten koelen en daarna weer aan te zetten.
Maar jouw lampje gaat niet meer aan dus het lijkt meer op een zekering kapot of voeding..? (Hij wil wel maar kan niet vandaar tikje)
Probleempje dus.

Probeer iiyama nog eens te bellen.. met een andere toon :D

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• fatbenny
ik vermoed ook een zekering of de voeding, ik heb al die gegevens weer verstuurd en nu maar hopen dat ze bellen. ik heb een aantal keer gesubmit, dus ze hebben inmiddels wel 6 registraties/storingsmeldingen van mij :D