Toon posts:

AMD XP of mobo stuk? geen beeld bij boot.

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb hier een computer die bij het booten geen beeld geeft. Ik dacht dat de proc stuk was, maar die heb ik al vervangen; geen resultaat. Ook heb ik al de videokaart en het geheugen vervangen. Bij het booten geeft de PC geen enkele *piep*, ook niet als ik het geheugen of de videokaart eruit trek.
ook heb ik al alle CD-rommen en schijven losgekoppeld. ook geen resultaat.

Kan het zijn dat moederbord stuk is? het is een A7V266-C rev. 2.00

alvast bedankt.

Verwijderd

Lijkt me wel als je voor de rest alles al hebt geprobeert

Verwijderd

Kan inderdaad alleen maar het moederbord of de cpu zijn als je het geheugen en de video-kaart al vervangen hebt.

Verwijderd

Gaat je HD wel draaien? En je fans?

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 10:25:
Kan inderdaad alleen maar het moederbord of de cpu zijn als je het geheugen en de video-kaart al vervangen hebt.
Dat dacht ik dus ook toen mijn pc niet meer wilde opstarten :(. Later bleek het aan de geluidskaart te liggen die stuk was 8)7... Haal dus ff alle PCI kaarten eruit :).

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

Verwijderd

Topicstarter
bedank, 'k heb het net geprobeerd, de enige PCI kaart was de ISDN kaart. die heb ik eruit gehaald. Maar geen resultaat. Och, nieuw moederbordje is al besteld en ga ik zo ophalen.

Verwijderd

Heb je je CMOS al gereset ? Misschien is dat 'omgevallen'. Dit soort verschijnselen heb ik met m'n K7S5A diverse keren gehad. CMOS clear --> opgelost.

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-07 07:51

t!mP

is inflatie gevoelig

heb je je bios gereset door bv ff de batterij er 5 mins uit te hale ?

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 20:44

vegterb

[ZzZ]Vighter

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 11:16:
bedank, 'k heb het net geprobeerd, de enige PCI kaart was de ISDN kaart. die heb ik eruit gehaald. Maar geen resultaat. Och, nieuw moederbordje is al besteld en ga ik zo ophalen.
Einde topic dus, leek me sowieso al duidelijk, mobo is dood ;(

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sja, deze conclusie had de topicstarter ook zélf kunnen trekken na het lezen van Voor alle "M'n PC doet het niet" en "Ervaringen" topics! :)

Moraal: check de FAQ's en de stickies eer je een topic op GoT opent. Zie de FAQ Forumgedrag voor details.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.