Epox 8K3A+ IDE-boot probleem

Pagina: 1
Acties:

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-08 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Topicstarter
Ik heb hier een Epox 8K3A+ bord dat niet van IDE wil booten: maakt niet uit of je de HD nu aan de primary of de secondary IDE hangt: verder dan 'verifying DMI pool data.........' kom je niet. Soms heb je mazzel en krijg je daar nog 'Update success' achter te zien.

Dit probleem ben ik eerder tegengekomen met een bord van exact hetzelfde type. Kan het misschien aan de HD liggen? (Seagate U10 7200rpm)
Maar dat lijkt me dan weer merkwaardig, want op een ander bord (Epox M762A) werkt het wel goed, en ook een Asus A7N8X bord leverde geen problemen op.

Iemand ooit zo'n probleem met dit bord gehad?

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 20:44

vegterb

[ZzZ]Vighter

Niet dat probleem gehad, maar als je de mogelijkheid hebt om nog te booten van diskette ofzo, probeer dan even de laatste BIOS-Update, mischien dat dit wil helpen. Anders heb je gewoon kans dat er iets fout staat in je BIOS, dus LOAD SETUP DEFAULTS even doen. Anders zul je het moederbord terug moeten sturen als dit nog binnen de garantie is, anders kun je het wel vergeten en mag je hem gaan begraven ;(

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Heb je de troubleshooter zoals aangehaald op Voor alle "M'n PC doet het niet" en "Ervaringen" topics! al bekeken? Daar staat ook een stukje over hangen op Verifying DMI pool data..

• Fatalharry
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:49
heb zelfde bordje, lijkt me dat je mobo niet goed is.
al eens geprobeerd om van raid te booten??
laatste bios?