PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
Heb hier een systeem met 64Mb en WinME en een met 256Mb (ook WinME) draaien beide prima. Als ik jou was zou ik naar de oorzaak van het swappen zoeken. (residente progs / tasks)
Groeten,
Reink
Groeten,
Reink
Murphy was an optimist
Ik heb ook 128 mb met Win ME en geen last van Swappen ofzo.
Maar weet iemnad hoe ik die STOMME restore uit zet hij vreet mijn hele c-schijf op!!
Maar weet iemnad hoe ik die STOMME restore uit zet hij vreet mijn hele c-schijf op!!
ja, hoe zet ik die restore uit?? ff nieuwe topic maken ;p
verder, ik heb ook 128mb ram en winME, en memturbo... geen problemen
verder, ik heb ook 128mb ram en winME, en memturbo... geen problemen
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Verwijderd
Ik heb ook win ME en mijn pc begint nadat ie een uur of anderhalf heeft aangestaan ook te swappen.
na opnieuw opstarten doet ie het weer een uurtje normaal...
TERUG NAAR WIN98 :(:(
na opnieuw opstarten doet ie het weer een uurtje normaal...
TERUG NAAR WIN98 :(:(
Restore uitzetten ;-))
Easy, alleen weet niet meer zo, heb geen Me meer.
Naar
Configuratiescherm/Systeem/Prestaties/
Dan dat tabblad waar je dus kan instellen of je netwerkserver, cdrom cache, diskette zoeken bij opstarten..[Daar dus]
Van dat tabblad pak je de laatste /probleem oplossen/
Onderste vinkje aanklikken
Systeem herstellen uitschakelen
Sorry als beetje warrig is, maar kan niet meer goed herinneren, en Win2k is iets anders
Easy, alleen weet niet meer zo, heb geen Me meer.
Naar
Configuratiescherm/Systeem/Prestaties/
Dan dat tabblad waar je dus kan instellen of je netwerkserver, cdrom cache, diskette zoeken bij opstarten..[Daar dus]
Van dat tabblad pak je de laatste /probleem oplossen/
Onderste vinkje aanklikken
Systeem herstellen uitschakelen
Sorry als beetje warrig is, maar kan niet meer goed herinneren, en Win2k is iets anders
Pagina: 1