snel zoeken ongemodderd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
af en toe zie ik weleens een thread staan van 100+ reacties waar ik al een paar keer doorheen gejaagd ben maar nog 1 reactie ongemod staat (jaja, ook de reeds gemodderde reacties modden we, niet alleen de ongemodderde ;)), en dan heb ik vaak te kleine oogjes om nog net naar die ene ongemodderde reactie te gaan zoeken, is daar niet een truukje voor?

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Hier zit ik soms ook mee, dan zie je een ongemodde reactie over het hoofd die je toch graag wilt modden. :) Meestal modereer ik een draad en schrijf de nicknames op van mensen waarvan de post extra aandacht nodig heeft en ga later terug met CTRL-F maar dat heeft met een ongemodde reactie geen nut omdat je niets hebt om op te zoeken.

Als er nu een extra tag gegeven zou worden aan een ongemodde reactie, van mijn part een woordje in een lichtgrijze kleur dan is het mogelijk om met CTRL-F de ongemodde posts te vinden. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:03

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

soms voor zulke ellenlange thread zet ik de reactie op 'plat' en 'Nieuwste eerst'
zodat de laatste reacties bovenaan komen.

dat doe ik echter enkel als ik de thread al een keertje ben doorgelopen en het dus voornamleijk een keus is van ): gemodereerd en -1:overbodig/dubbelpost om dubbelle opmerkingen en opsommingen eruit te halen, het gebeurt dan heel erg weinig dat een reactie nog werkelijk een toegevoegde waarde heeft en een +1 krijgt.

je kunt natuurlijk ook de reacties genest laten staan en nieuwste eerst, voordeel is dan dat je de nesting behoudt
maar ik geloof dat de volgorde dan niet echt gebaseerd is op de laatste reactie in een subthread

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

was: m.m

Dat is best wel een goede RM-rf. Was ik zelf nog niet opgekomen :)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Het kost een ietwat scherpzinnige blik, maar ongemodde reacties zijn ook herkenbaar aan het doorzichtige grijze icoontje in de reactie header. Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/r/1.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

KexDaFlex schreef op 22 oktober 2002 @ 23:23:
Het kost een ietwat scherpzinnige blik, maar ongemodde reacties zijn ook herkenbaar aan het doorzichtige grijze icoontje in de reactie header. [afbeelding]
Maar dan komt het erop neer dat je moet kijken naar een icoontje.
"CTRL-F-Grijs hoofdje" werkt niet bij mij, er moet toch een manier zijn om dit makkelijker te maken? Zoals ik in mijn eerste post al zei, een speciale onopvallende tag is volgens mij niet zo moeilijk om te implementeren. Wij modders kunnen véél makkelijker werken met zo'n tag omdat dit de gemiddelde moderatietijd aanzienlijk kan verkorten. :)

* bazs2000 gaat nu echt naar bed. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
omdat dit de gemiddelde moderatietijd aanzienlijk kan verkorten.
en het aantal zere kleine oogies sterk kan verminderen :P

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Pagina: 1