maakt het uit als je anti-aialising aan/uitzet ?
Geen idee, ik zal het eens proberen. In de tussentijd zal ik het in de bugzilla van KDE gooien
mooi cursief
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
LOL ja....dit is echt compleet wazig!!
"Die windows zijn hardstikke vaag man, daar moeten we een glazenwasser bijhalen!"
"Die windows zijn hardstikke vaag man, daar moeten we een glazenwasser bijhalen!"
Er zijn meer mensen die dit hebben (http://personal.inet.fi/private/grue/temp/snapshot2.png), toevallig nieuwe fonts geinstalleerd?
Ja, wel nieuwe fonts, maar ik vraag me af of dit aan de fonts ligt eik...
Een of andere gekke QT snapshot? KDE uit CVS van dit moment heeft nml een QT 3.1 snapshot nodig om te kunnen compileren. Zal je net zien dat er een gekke tweaker is die dit al draait
.
Heb vanmiddag KDE 3.0.4 maar weer gecompileerd omdat CVS dus nieuwe QT nodig had. Jammer dat de notification area er nog niet in zit
Heb vanmiddag KDE 3.0.4 maar weer gecompileerd omdat CVS dus nieuwe QT nodig had. Jammer dat de notification area er nog niet in zit
Mwah, dat valt wel mee. Zoals ik al zei: kde3.1b2 uit de Gentoo portage tree 
De mensen van bugs.kde.org hebben overigens aangegeven dat het waarschijnlijk een khtml probleem is...
De mensen van bugs.kde.org hebben overigens aangegeven dat het waarschijnlijk een khtml probleem is...
Pagina: 1