Honda viertakt, often imitated, never duplicated!
Ik neem voor het gemak even aan dat Exim op je internet gateway staat, dan kan je toch gewoon Exim alle mail gericht aan @domein2.nl door laten sturen naar 192.168.1.11?
Lees hier eens.
Lees hier eens.
Don't try... do. Or do not. There is no try. -- Master Yoda
Je kan met 1 extern IP niet de helft van de mail op de ene computer laten en de andere helft op de andere.
Ik denk dat je alle twee de domeinen naar 1 IP moet sturen en dan vanaf daar de mail moet doorsturen naar de andere server.
Hoe dit moet is wel te vinden in de exim docs (www.exim.org) en in de Lotus Domino docs.
Ik denk dat je alle twee de domeinen naar 1 IP moet sturen en dan vanaf daar de mail moet doorsturen naar de andere server.
Hoe dit moet is wel te vinden in de exim docs (www.exim.org) en in de Lotus Domino docs.
Verwijderd
Je kan wel alle mail voor beide domains aannemen en je exim vertellen dat ie mail voor domain1 door moet sturen naar een andere MX. Het is volgens mij zelfs vrij simpel, exim.org helpt je er zeker bij.
Je 'main server' waar exim draait fungeert dat ongeveer als een sec-mx zou doen... maar dan net anders
Je 'main server' waar exim draait fungeert dat ongeveer als een sec-mx zou doen... maar dan net anders