HUH?? Red Alert 2 nog steeds online gespeeld?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Ik heb na anderhalf jaar ra2 weer 'es uit de kast gehaald en ik ging weer eens online ermee, en het was nog druk ook!!

Ik kwam zelfs gasten tegen die ik van toen nog kende! Ik ben echt verbaasd!

Wie speelt dat nog online??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
mmm, ik kan het niet online spelen (heb 56k6 modem :( ), maar ik speel Red Alert 2 ook nog heel vaak! }> Echt mijn favoriete spel! Waarom niet? Harstikke mooi spel & goede kwaliteit van Westwood. Als ik een betere internetverbinding had, had ik het ook nog vaak online gespeeld.

[off-topic] Ook Yuri's Revenge, Emperor, Command & Conquer Renegade, e.d.
zijn mijn favorieten spellen. [/off-topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat geeft dus nog maar weer eens aan hoe goed RA2/Yuri's Revenge is. Ik heb het zelf al een tijdje niet meer online gespeeld, maar wel op een LAN en het blijft gewoon een goed spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik speel helaas niet online, want ik heb een 'gevonden' versie :X

Maar op een LANnetje tegen vrienden doe ik nog regelmatig.
Kratje bier erbij, jointje, en spelen maar!
(En dan opeens verbaasd opkijken als je ziet dat het 3 uur 's middags is, ipv 7 uur 's avonds :) )

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 10:33
Dat is redelijk normaal hoor dat een wat ouder spel nog heel populair is
op het net , bv Quake 3 , UT , en zelfs strarcraft en dat is al heel lang uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ye Greate'96 schreef op 22 oktober 2002 @ 09:13:
Ik heb na anderhalf jaar ra2 weer 'es uit de kast gehaald en ik ging weer eens online ermee, en het was nog druk ook!!

Ik kwam zelfs gasten tegen die ik van toen nog kende! Ik ben echt verbaasd!

Wie speelt dat nog online??
Er zijn nog steeds erg veel RA2-gamers actief waaronder ik. C&C-spellen zijn imo een van de beste games die er zijn ontwikkeld en wat is er leuker dan je favoriete game online spelen. Dat deed ik ook met TS totdat RA2 kwam. Dat spel zal nog erg lang worden gespeeld. Maar Generals zal de kroon wel overnemen in 2003.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Ik speel de laatste tijd Dune Emperor online. Ik heb RA2 nu niet meer op mn pc staan.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word er eigelijk ook nog wel eens redalert gespeeld?!
Haalde ik uit de kast laats, maar, kan niet installen op win xp, zijn daar geen patches voor?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CS is toch ook heel oud, spelen ook heel veel... Maar toen ik RA 2 had uitgespeeld is het in mn kast verdwenen... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..Uhm, ik vroeg me trouwens af; ik heb hier een "gevonden" versie van redalert 2, als ik nou yuri's revange koop in de winkel, kan ik deze dan gewoon online spelen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Swop1200 schreef op 22 oktober 2002 @ 09:23:
mmm, ik kan het niet online spelen (heb 56k6 modem :( ), maar ik speel Red Alert 2 ook nog heel vaak! }> Echt mijn favoriete spel! Waarom niet? Harstikke mooi spel & goede kwaliteit van Westwood. Als ik een betere internetverbinding had, had ik het ook nog vaak online gespeeld.

[off-topic] Ook Yuri's Revenge, Emperor, Command & Conquer Renegade, e.d.
zijn mijn favorieten spellen. [/off-topic]
met 56k kun je ra2 heus wel online spelen hoor.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 13:44:
..Uhm, ik vroeg me trouwens af; ik heb hier een "gevonden" versie van redalert 2, als ik nou yuri's revange koop in de winkel, kan ik deze dan gewoon online spelen?!
Probeer het is zou ik zeggen, en anders koop je RA2 toch ook? (als het goed is er een versie dat ze beide in 1 doos zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 12:34:
Word er eigelijk ook nog wel eens redalert gespeeld?!
Haalde ik uit de kast laats, maar, kan niet installen op win xp, zijn daar geen patches voor?!
Nee, daar zijn zover ik weet geen patches voor. Heb er ook n's naar gezocht :( Ik heb dual-boot en kan het dus gelukkig allebei spelen als ik zin heb.

n.b. Telefoonkosten voor het online spelen van games met een 56k6, vind mijn vader niet zo fijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:40
ahhhhhhhhhh de C&C games :) ze ownen nog stteds vind ik zelf :)

kgaat vanmiddag thuis dus ook maar es weer RA2 en Emperor uit de kast trekken...

moet alleen Renegade nog steeds kopen is de enigste game tot nu toe in de serie die ik mis :X

ok ok Sole Survivor nagelaten maar die is egt bijna nergens te vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Der spelen zelfs nog een stuk of 100 mensen Tiberian Sun :) ... niet ik hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fed-Ex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-08 22:25

Fed-Ex

Hakuna Matata

JAh ik wilde RA2 weer eens spelen dikke shitzooi zware foutmelding ::::: You require a mouse to play this game :::::: het kwam in me op Wel g*dverd*mme You mmust be shitting me ! waarmee klik ik hier de ok knop aan man ! dus kan RA2 niet meer spelen maar RA2 is gewoon that bomb keiharde actie en een beetje tactisch brien nodig
offtopic:
Kan niet wachten tot C&C Generals uit komt !!

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
M'n relatie ;) met YR heeft bij een lan weer een nieuwe impuls gekregen na het toevoegen van de laatste mod van www.deezire.net. Echt fantastisch wat die lui allemaal hebben toegevoegd. We kunnen er voorlopig weer even tegenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
HalfLife: 1998 nog altijd meest gespeelde spel online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op 23 oktober 2002 @ 13:33:
HalfLife: 1998 nog altijd meest gespeelde spel online
Volgens mij gaat dit topic over RA2.... :Y)
Pagina: 1