it ain't over yet
Thanatos:
Probeer eens je eccinfo en plist files te deleten op die pc.
Het klinkt een beetje alsof je, toen je bij je vader de client installeerde gewoon de hele map gekopieerd hebt ipv alleen de juiste files (zie FAQ)
In dat geval heb je dubbel werk lopen doen, en zijn je DP's gewoon kwijt
Het klinkt een beetje alsof je, toen je bij je vader de client installeerde gewoon de hele map gekopieerd hebt ipv alleen de juiste files (zie FAQ)
Anoniem: 66343
Mijlpaal!!!!!!!!! 10.000!!!!!!!!!! 
Nu elke dag?
Naja, ik heb niet elke dag 4467 maar er zitten vast nog meer DP's vast in buffers bij andere koeien.
code:
1
2
3
4
5
6
7
| ECCp teams dag top 10 (aantal flushende teams vandaag: 104/254 = 41%) ------------------------------------------- pos output name total overall 1. (1) 143.253 Dutch Power Cows 13.345.650 (2) 2. (1) 123.010 Ars Technica Team Vodka Martini 17.702.196 (1) |
Nu elke dag?
Naja, ik heb niet elke dag 4467 maar er zitten vast nog meer DP's vast in buffers bij andere koeien.
umm.... dat heb ik idd gedaanKoW schreef op 22 oktober 2002 @ 09:35:
Thanatos:
...
...
NOOOOOO

stupid me

Grote ECCp heer,
Ditmaal heb ík gezondigd. Ik heb een grote fout begaan waardoor een koetje dubbel werk heeft moeten doen
Hij is bijna overspannen maar vanaf nu doet hij weer zn normale werk....
vergeeft u mij?
Amen
Net niet buiten de top 10 helaas, maar wel weer een mijpaaltje
Jahoo... #2 en een PIJLMAALTJE !!!
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Sow, das een tijd geleden dat wij zo laag in de dagstats stonden. Way to go lui !!!
Ja werd weer tijd heFuncracker schreef op 22 oktober 2002 @ 09:04:
![]()
![]()
Mooi gedaan mensen!
Zekerzzz mooie flush!
Ik zie dat de bredase koeien ook weer iets van zich laten horen....
Zo te zien moeten we 110k flushen om weer bij jullie in buurt te komen nu...![]()
Hmmz.., Nouja. Tgaat om DPC nu he.. dussuh.. Congrats! Ga zo door!
We zijn de ECCp niet vergeten
Maaaaaar, dan heb je ook wat
Nummer 1 van de dag
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Diverse mooie flushes jongens. Goed bezig. DPC-ECCp is not dead 
En BKB gefeliciteerd. Dat is nog eens een Top 15 binnen blazen. Ik verwacht deze week represailles van DCI, Anarchist, DE en LEDZ
En BKB gefeliciteerd. Dat is nog eens een Top 15 binnen blazen. Ik verwacht deze week represailles van DCI, Anarchist, DE en LEDZ
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Damn, 2k halen we niet zomaar ff... kzal toch wat moeten assimileren wil ik [SPAM] ooit inhalen..
Njah, aan het werk dan maar
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Voor DE wordt het waarschijnlijk vrijdagMobster schreef op 22 oktober 2002 @ 11:32:
we hebben een spookflusher in ons team, ook nog een via de proxy van duke!!! onze hartelijke dank uiteraard, maar WIE DE FOK IS SUPERCOW@SCHOOL??????
edit: laat maar, opgelost
edit: laat maar, opgelost
[ Voor 0% gewijzigd door el_salvador op 22-10-2002 12:45 . Reden: *doh* ]
Bij ars hadden ze iets uitgerekend van nog geen 400 dagen. Dus GAS EROP !!!!
edit:
Zie hier hun postings:
Zie hier hun postings:
Originally posted by Crossroads:
Down to: 4,305,307.
Originally posted by Peldor:
Only 328 days til we're in 2nd at this rate! Borg! Borg! Borg!
Nu nog betere koffie...
Wij hebben sinds afgelopen week weer 5 nieuwe pc's erbij, er gaan er echter ook steeds meer weer wegTheuno schreef op 22 oktober 2002 @ 11:33:
[...]
Damn, 2k halen we niet zomaar ff... kzal toch wat moeten assimileren wil ik [SPAM] ooit inhalen..
Njah, aan het werk dan maar
Voor dat de RC5 gestopts was stonden we altijd rond plekkie 13, nu is het vaak net iets lagerMobster schreef op 22 oktober 2002 @ 11:32:
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
En toch wil ik ons aller Bitwizz bedanken om ons kleine teampje zo lekker te steunen
enne: the BKB is back
enne: the BKB is back
Mobster schreef op 22 oktober 2002 @ 11:32:
Ik verwacht deze week represailles van DCI, Anarchist, DE en LEDZ
Ik vrees dat DCI (eh, scorpion + ikke) hier niet de kracht voor heeft.
Maar, ik heb net weer de client op de server aangezet. Die stond alweer een week uit.
Die #!^$@& van een collega gooit em steeds uit. Hij steekt het op de client dat zijn backup steeds de mist in gaat. In werkelijkheid gaat het om een programma dat z'n files gelocked staat op een van de users machines.
Enne, binnenkort die P4-2400 natuurlijk.
Deze machine formateer ik dan, zet er W2k, Office, en een client op, en diegene die hem mag gebruiken moet maar tevreden zijn.
Eigenlijk heb ik eigenlijk een tweede PC nodig om tests te kunnen draaien.
Ik heb bij een tweetal vrienden het probleem dat ze bij de installatie geen account aan kunnen maken, dus het progje zelf wil ook niet beginnen. Is handmatig aanpassen in de userinf.txt dan voldoende?
van die p4 moet je niet te veel verwachten.KoW schreef op 22 oktober 2002 @ 12:39:
[...]
Enne, binnenkort die P4-2400 natuurlijk.
Deze machine formateer ik dan, zet er W2k, Office, en een client op, en diegene die hem mag gebruiken moet maar tevreden zijn.
ik haal er ongeveer 10 met mijn. p4 2.0 @ 2.4
een p4 is gewoon erg slecht in eccp
maar ik ga gewoon door. met grazen.
en assimileren.
In je userinf.txt zet je inderdaad je usernaam en e-mail adres. Je kan DPC pas joinen als je een paar DP's hebt verstuurd, en dan wachten op de volgende statsrun. Dit is alles wat je hoeft te doen voor een nieuw account.Thanatos schreef op 22 oktober 2002 @ 12:42:
Ik heb bij een tweetal vrienden het probleem dat ze bij de installatie geen account aan kunnen maken, dus het progje zelf wil ook niet beginnen. Is handmatig aanpassen in de userinf.txt dan voldoende?
En een P4 1,7 GHz doet met de p4 client ongeveer 450000 it/s per seconde, en een P4 2 GHz ongeveer 540000 it/s
Juist
Holy sht, mijn duron 728 doet gem. 51000Jeldert schreef op 22 oktober 2002 @ 12:46:
[...]
En een P4 1,7 GHz doet met de p4 client ongeveer 450000 it/s per seconde, en een P4 2 GHz ongeveer 540000 it/s

Wat een baggerding voor eccp
Mijn duron 700 doet gem. 450.000 iteraties/s!Thanatos schreef op 22 oktober 2002 @ 12:52:
[...]
Holy sht, mijn duron 728 doet gem. 51000![]()
Wat een baggerding voor eccp(NOFI voor de mensen met een P4 hoor
)
[AMD Pronkmodus]
Mijn Athlon 1330@1522 doet er iets van 1015000 Its /sec
[/AMD Pronkmodus]
[/AMD Pronkmodus]
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Oh gaan we zo beginnen... ik heb een client op 12.000 lopen.. wie bied minder ?The_Greater schreef op 22 oktober 2002 @ 13:12:
[AMD Pronkmodus]
[/AMD Pronkmodus]
(Op de proxy is het de degene met 1 punt.. wie raad wat het is ?
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Uh... nou, ik heb 486's gezien dus zoiets zou het kunnen zijn ?DukeBox schreef op 22 oktober 2002 @ 13:32:
[...]
Oh gaan we zo beginnen... ik heb een client op 12.000 lopen.. wie bied minder ?
(Op de proxy is het de degene met 1 punt.. wie raad wat het is ?)
Maar dan ben je assimilerende wijs iig goed bezig
Nu nog betere koffie...
Ermmy schreef:
Hier draait af en toe ook weer een koetje ECCp te doen...
[mierenneuken]Hier doet ook af en toe een koetje eccp V hier loopt af en toe een koetje eccp te doen V Hier draait me koetje af en toe ook eccp
verder mooi gedaan, team switch zit ook netjes bij d2ol zag ik laatst
En ja, tis weer maandag geweest he, de hoge output #1 zijn van ons op maandag
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Mobster schreef op 22 oktober 2002 @ 11:32:
Niet deze week, maar represailles zullen er komen

The LedZ Collective crunched op de achtergrond gewoon lekker door.
Ik draaide ooit +/- 5000 its op mijn laptop. Was 486 ofzo geloof ik. Win95 draaide er net op..DukeBox schreef op 22 oktober 2002 @ 13:32:
[...]
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

...
Game Boy AdvancedDukeBox schreef op 22 oktober 2002 @ 13:32:
[...]
als ik het goed heb kom je dan terug
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Als ie het niet goed heeft kom je dan ook terug_DPC_Scorpion schreef op 22 oktober 2002 @ 14:48:
[...]
Game Boy Advanced
als ik het goed heb kom je dan terug![]()
![]()
![]()
Het is idd een GameBoyAdvanced draaiend met linux caldera uitgekleed en aangepast voor bluetooth en arm cpu...
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Cool speeltje
Kun je ook iets fixen voor mijn xbox
en duke win ikde door mij voorgestelde prijs
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Cheap-ass pc'tjes zijn het
150 euro kun je ze al krijgen
We hebben nu een leuke score neergezet.
Ik ben alleen bang dat we morge weer een slechte score hebben.
Kijk naar de score tot nu toe:
1 Ars Technica Team Vodka Martini 858 17742936 19731
2 Dutch Power Cows 904 13362030 8191
Kom op jongens. GRAZEN
Het is dus tog tijd voor de DPC-ECCP promotie campagne
Ik ben alleen bang dat we morge weer een slechte score hebben.
Kijk naar de score tot nu toe:
1 Ars Technica Team Vodka Martini 858 17742936 19731
2 Dutch Power Cows 904 13362030 8191
Kom op jongens. GRAZEN
Het is dus tog tijd voor de DPC-ECCP promotie campagne
goed nieuws uit delft, we hebben een speciale account van de admins gehad. we kunnen nu ongelimiteerd inloggen dus elke middag gaan we braaf de practicum zalen af om eccp aan te zetten 
ok ok, tis niet als service op elke pc, maar een prima compromis dacht ik zo! dank aan de heren die dit even hebben gefixt!!!
ok ok, tis niet als service op elke pc, maar een prima compromis dacht ik zo! dank aan de heren die dit even hebben gefixt!!!
[ Voor 0% gewijzigd door el_salvador op 22-10-2002 16:34 . Reden: typootjes ]
Moet je ff de Ken_G6 client downloaden (link heb ik hier niet staat onderaan)
Maaree ik heb weer een goede daad verricht, ik heb er een XP 1800+ bijgehaald (nick: [DPC]Kinslayer)
En waarschijnlijk haalt hij zijn PIII 733 er ook bij
[ Voor 0% gewijzigd door Thanatos op 22-10-2002 19:31 . Reden: Ken_G6 i.p.v. Ken6 ]
En hoeveel PC's kun je assimileren?el_salvador schreef op 22 oktober 2002 @ 16:24:
goed nieuws uit delft, ----- ok ok, tis niet als service op elke pc, maar een prima compromis dacht ik zo! dank aan de heren die dit even hebben gefixt!!!
Draaien ze 24/7?
Gewoon nieuwsgierig
Als hij ze elke middag aanzet lijkt het me niet dat ze 24/7 draaien
Zijn er veel snelle pc???el_salvador schreef op 22 oktober 2002 @ 16:24:
goed nieuws uit delft, we hebben een speciale account van de admins gehad. we kunnen nu ongelimiteerd inloggen dus elke middag gaan we braaf de practicum zalen af om eccp aan te zetten
Verwacht morgen nog wat extra punten van Team Hiostu
YEAH!
very gefeliciteerd allemaal en zo!
Mijlpaal:
United_Subteams 7000
Gelukkig kwam US vandaag niet in de top 30 voor. (ook al hadden we een score van 464)
En ik ga door om mijn klas over te halen...
(straks een AMD TB 1200 erbij, gaat lekker)
* Loco-Motiv is happy
very gefeliciteerd allemaal en zo!
Mijlpaal:
United_Subteams 7000
Gelukkig kwam US vandaag niet in de top 30 voor. (ook al hadden we een score van 464)
En ik ga door om mijn klas over te halen...
(straks een AMD TB 1200 erbij, gaat lekker)
* Loco-Motiv is happy
geen 24/7 helaas, we moeten ze zelf aan het einde van de dag aanslingeren. er worden nu rond de 100 bakken aangezet geloof ik, van celeron533 tot pIII 1200. post wel meer zodra ik wat weet, maar kijk maar naar onze output zou ik zeggen
mooooooooooooh
mooooooooooooh
bedankt die malloten die gister naar de admin zijn gegaan om die account te regelen. moet wel goed zijn voor een paar k dptjes extra 
ASSIMILEREN VOELT GOED
ASSIMILEREN VOELT GOED
Jaja Clan_Delft for President...het levert momenteel minimaal 6.5 K daily op als we het netjes doen...maar we moeten nog wel effe een Linuxprofiel maken en dan hebben we dus ook een Linuxklant draaien!!!
En het zijn zeg maar flink wat practicumzalen, maar toch vind ik de output wat tegenvallen...kan aan mij liggen.
René, Clan_Delft
En het zijn zeg maar flink wat practicumzalen, maar toch vind ik de output wat tegenvallen...kan aan mij liggen.
René, Clan_Delft
C++ is the only language where your friends are allowed to touch your privates
hoezo linuxklant? das toch alleen zaal f? dat schiet niet op.
edit: ik begrijp dat er nu 130 bakken draaien?!?!?! wtf?!?!?!
edit: ik begrijp dat er nu 130 bakken draaien?!?!?! wtf?!?!?!
Anoniem: 55143
er zit een fout in de StatsGen, DPC staat op #1 daily

sorry, guys, tis nog ff wennen voor me, maar dat zal snel gaan
sorry, guys, tis nog ff wennen voor me, maar dat zal snel gaan
Whoeih!
Nette score voor DPC, ondanks het ontbreken van enkele grote spelers
Moet je nagaan waartoe we wel niet in staat kunnen zijn (vrij vertaald naar Dukebox, zoiets)
En de assimilatie drift gaat ook stevig door, fijne DPCH dit, erg fijn.
Aan allen die zich het edelste doel* stellen: gaat zo door!!
*) ars verslaan
Moet je nagaan waartoe we wel niet in staat kunnen zijn (vrij vertaald naar Dukebox, zoiets)
*) ars verslaan
output kan fluctueren, ligt er maar net aan hoeveel machines we gelockt krijgen
vandaag lijkt een aardige dag te gaan worden. ik zet in op het weekend!
Anoniem: 55143
voor windowsThanatos schreef op 22 oktober 2002 @ 16:37:
[...]
Moet je ff de Ken6 client downloaden (link heb ik hier niet)
Maaree ik heb weer een goede daad verricht, ik heb er een XP 1800+ bijgehaald (nick: [DPC]Kinslayer)
En waarschijnlijk haalt hij zijn PIII 733 er ook bij
is trouwens Ken_G6
Zijn er vroeger dan zoveel grote spelers weg gegaan ofzo??? IK ben nieuw bij dpcSundead schreef op 22 oktober 2002 @ 18:56:
Whoeih!
*) ars verslaan
Kan zeker fluctueren, al was het maar omdat we nu een tentamenperiode ingaan. De effecten zullen waarschijnlijk pas echt over twee weken duidelijk worden, want dan is er weer gewoon college. Ik zou er haast zin in krijgen....el_salvador schreef op 22 oktober 2002 @ 19:09:
output kan fluctueren, ligt er maar net aan hoeveel machines we gelockt krijgenvandaag lijkt een aardige dag te gaan worden. ik zet in op het weekend!
Maar goed, het levert een flinke zooi op. Volgens de snelle berekeningen lopen we met die 130 bakken zo'n 7500 DP's per dag. Dat zullen we alleen niet vaak halen, alleen in weekenden misschien, want tja, we zijn helaas niet de enigen op de faculteit
Daarbovenop komt dan onze eigen output (die is wat.... 1500 DP's of zo?), dus op de top is dat 9k daily
offtopic:
Vandaag zijn Hunter en SuperNull speciaal voor het locken van bakken naar de faculteit gegaan, terwijl het roostervrije week is... Toffe actie mensen!
Vandaag zijn Hunter en SuperNull speciaal voor het locken van bakken naar de faculteit gegaan, terwijl het roostervrije week is... Toffe actie mensen!
Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.
ik probeer wel eens wat op school te klooien >: ), maar dat wil niet echt lukken 
verder draai ik athlon 1000 en XP 1800
morgen hebben we natuurlijk weer zpo'n output.

verder draai ik athlon 1000 en XP 1800
morgen hebben we natuurlijk weer zpo'n output.
Anoniem: 17926
Jippee DPC bovenaan en weer een mijlpaaltje
Maaruh, als wij als klein subteampje met een normale daily output in de top30 staat klopt er iets niet of wel?
code:
1
| [DPC]_TeamBSE 6000 |
Maaruh, als wij als klein subteampje met een normale daily output in de top30 staat klopt er iets niet of wel?
Onze normale Daily is dus echt wel hoger dan 1500 DP's hoor, ook al valt het nu wel een beetje in het niets tegenover onze SuperCowJodi schreef op 22 oktober 2002 @ 20:06:
[...]
Daarbovenop komt dan onze eigen output (die is wat.... 1500 DP's of zo?), dus op de top is dat 9k daily
[...]
Overigens is er ook slecht nieuws: toen SuperNull en ik gisteren dus die speciale account bij de admin gingen bietsen, hebben we meteen gehoord dat het beleid van de zalen binnenkort (waarschijnlijk al binnen twee weken!) zal veranderen. Het is de bedoeling dat alle bakken binnenkort uit worden gezet voordat de zalen worden afgesloten. Mocht dit doorgaan, dan is dit bedroevend nieuws voor SuperCow (en onze output)
Oh ja, ik wil hier ff openbaar onze sysadmin bedanken voor het geven van de account
[DPC]Clan_Delft member
2x Athlon XP 1800+ | Asus A7M266-D | 1024 MB Reg/ECC | MSI GF 4 Ti 4400 | Adaptec 39160 | Cheetah X15-36LP 36 | 2x Maxtor Atlas 10K-III 73 | LiteOn LTD163D | Plextor PX-W4012A | 3C2000 | SB Audigy | Enermax 550 VE-FMA | Lian-Li PC71| 2x Eizo T965
In een niet al te ver verleden hebben enkele trouwe DPC'ers, DPC verlaten om bepaalde redenen. Dit heeft tot resultaat gehad dat we elke dag output missen, en dat we in punten toen achteruit gingen. Maar we zijn in afgeslankte vorm nog steeds goed op weg, en de DPCH van vandaag doet weer terugdenken aan de positievere dagen die we daarvoor als DPC kendenE-jey schreef op 22 oktober 2002 @ 19:57:
[...]
Zijn er vroeger dan zoveel grote spelers weg gegaan ofzo??? IK ben nieuw bij dpc
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Ik heb ook iets leuks ontdekt.
Op school is het hulpje van de sysadmins 'ziek'(overspannen dus
). Afgelopen vrijdag heb ik mijn workstation aan laten staan, een P1Ghz. Normaal worden ze altijd rond 18:00 uitgezet, maar kennelijk had bij systeembeheer niemand daar zin in. Nu heb ik dus de hele herfstvakantie een extra pc 24/7 draaien(jèèèè!)
Op school is het hulpje van de sysadmins 'ziek'(overspannen dus
Anoniem: 64943
Ga terug en zet de rest ook aan. !!MadMarky schreef op 22 oktober 2002 @ 20:47:
Op school is het hulpje van de sysadmins 'ziek'(overspannen dus). Afgelopen vrijdag heb ik mijn workstation aan laten staan, een P1Ghz. Normaal worden ze altijd rond 18:00 uitgezet, maar kennelijk had bij systeembeheer niemand daar zin in. Nu heb ik dus de hele herfstvakantie een extra pc 24/7 draaien(jèèèè!)
RielekstMadMarky schreef op 22 oktober 2002 @ 20:47:
Op school is het hulpje van de sysadmins 'ziek'(overspannen dus). Afgelopen vrijdag heb ik mijn workstation aan laten staan, een P1Ghz. Normaal worden ze altijd rond 18:00 uitgezet, maar kennelijk had bij systeembeheer niemand daar zin in. Nu heb ik dus de hele herfstvakantie een extra pc 24/7 draaien(jèèèè!)
Ik zou het natuurlijk kunnen vragen aan een van de sysbeheerders...
Anoniem: 59272
Nou, is altijd het nette vragen en proberen waard. Er zijn hier genoeg mensen die kunnen helpen met trucjes en scriptjes en tips enzo om die grote groep koeien aan het werk te zetten... ik denk dat niemand het erg zal vinden als jullie dat lukt!!Thanatos schreef op 22 oktober 2002 @ 20:53:
[...]
RielekstAls wij (ik en wat vrienden) school erbij zouden halen zouden we er ongeveer 550 PC's ongeveer 16/5 bij hebben (PIII 633)
Ga dat es HEEL snel doenThanatos schreef op 22 oktober 2002 @ 20:53:
[...]
RielekstAls wij (ik en wat vrienden) school erbij zouden halen zouden we er ongeveer 550 PC's ongeveer 16/5 bij hebben (PIII 633)
Ik zou het natuurlijk kunnen vragen aan een van de sysbeheerders...
Natuurlijk ga je dat vragen! Je moet alleen wat "overtuigende" argumenten hebben, if you know what I mean
Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.
Waarom zijn die dan weggegaan??? en komen zo nog teurg?Funcracker schreef op 22 oktober 2002 @ 20:47:
[...]
In een niet al te ver verleden hebben enkele trouwe DPC'ers, DPC verlaten om bepaalde redenen. Dit heeft tot resultaat gehad dat we elke dag output missen, en dat we in punten toen achteruit gingen. Maar we zijn in afgeslankte vorm nog steeds goed op weg, en de DPCH van vandaag doet weer terugdenken aan de positievere dagen die we daarvoor als DPC kenden
Zijn die users dan zo belangrijk dat ars ons heeft ingehaald ofzo???
Hadden die users zoveel output op hum geweten??
Ars heeft ons ingehaald omdat ze zo gigantisch veel meer deden als wij.
En omdat er ook een actie bij hun liep (gauntlet) dachten we dat het wel weer mee zou vallen als die actie afgelopen was.
Niet dus.
En omdat er ook een actie bij hun liep (gauntlet) dachten we dat het wel weer mee zou vallen als die actie afgelopen was.
Niet dus.
er is een paar miljoen weggegaan en een output van zo'n 30k per dag schat ik...
[sub] * WaarAnders kijkt nog eens liev naar alle mensen die weggegaan zijn
[/sub]
[sub] * WaarAnders kijkt nog eens liev naar alle mensen die weggegaan zijn
Zo, ik heb vanavond even lekker geassimileerd, twee nieuwe users die een P4-1400 mobile, Duron 1300, Athlon TB 1400 en een Athlon XP 1600+ aan de bende toevoeven 
Kom maar met die puntjes......
[DPC]Clan_Delft
Kom maar met die puntjes......
[DPC]Clan_Delft
2x Athlon XP 1800+ | Asus A7M266-D | 1024 MB Reg/ECC | MSI GF 4 Ti 4400 | Adaptec 39160 | Cheetah X15-36LP 36 | 2x Maxtor Atlas 10K-III 73 | LiteOn LTD163D | Plextor PX-W4012A | 3C2000 | SB Audigy | Enermax 550 VE-FMA | Lian-Li PC71| 2x Eizo T965
Vertel hem.. overtuig hem! dat PC's langer mee gaan als ze aan blijven staan. Elke keer uit en aan zetten slijten ze sneller..hebben we meteen gehoord dat het beleid van de zalen binnenkort (waarschijnlijk al binnen twee weken!) zal veranderen. Het is de bedoeling dat alle bakken binnenkort uit worden gezet voordat de zalen worden afgesloten.
kan dit nu eindelijk eens ophouden, ik wordt daar echt gek van, telkens het weer aanhalen.Sundead schreef op 22 oktober 2002 @ 18:56:Nette score voor DPC, ondanks het ontbreken van enkele grote spelers
oja, en als ik elke systeembeheerder kan overhalen die ik p/d tegenkom had ik alwel duizenden pc's op mijn account lopen

Oops, moet nog me adres veranderen.Anoniem: 19463 schreef op 22 oktober 2002 @ 22:05:
E-jey je meeladres bounced!!
E_Jey@msn.com
Kom maar met die mail
code:
1
2
| 1. 1 83215 Ars Technica TVM 17781458 (858) 2. 1 70840 Dutch Power Cows 13416490 (904) |
Al een stevige output mensen! Ga ff door met flushen, dan morgen weer daily en dan is het inhalen van Ars echt begonnen!
Mooooh!
ehm, nu nog een goed verhaal heb je dat ook nog toevallig???
reken maar dat wij alles proberen nl.
woei we gaan hard
woei we gaan hard
Anoniem: 66343 schreef op 22 oktober 2002 @ 22:30:
[...]
Vertel hem.. overtuig hem! dat PC's langer mee gaan als ze aan blijven staan. Elke keer uit en aan zetten slijten ze sneller
Mja, zekers. Maar Digital_Design_Lab doet nu niet zoveel, zout'ie weer aan het sparen zijnMy schreef op 22 oktober 2002 @ 22:53:
code:
1 2 1. 1 83215 Ars Technica TVM 17781458 (858) 2. 1 70840 Dutch Power Cows 13416490 (904)
Al een stevige output mensen! Ga ff door met flushen, dan morgen weer daily en dan is het inhalen van Ars echt begonnen!![]()
Mooooh!

misschien hebben ze ook wel herfst vakantieZeck schreef op 22 oktober 2002 @ 23:44:
[...]
Mja, zekers. Maar Digital_Design_Lab doet nu niet zoveel, zout'ie weer aan het sparen zijn![]()

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Dat weet die sysadmin ook wel waarschijnlijk. Helaas worden dat soort dingen van hoger hand bepaaldAnoniem: 66343 schreef op 22 oktober 2002 @ 22:30:
[...]
Vertel hem.. overtuig hem! dat PC's langer mee gaan als ze aan blijven staan. Elke keer uit en aan zetten slijten ze sneller
Het zal wel te maken hebben met de eeuwige bezuinigingen in het universiteitsleven. Toegegeven, 130 bakken die 's nachts niets doen kost best overbodig geld.... Maar datzelfde universiteitsbeleid is ook meteen enorm bureaucratisch, dus met een beetje mazzel gaat het allemaal niet door (of duurt het allemaal enorm lang). Helaas klonk de admin redelijk serieus.
Die admin heeft er geen problemen mee. Hij wilde ook wel die clients standaard op de image zetten.... maar ook hier mocht het weer niet van mensen die "hoger" staan. Grrrrrr
code:
1
2
| 1. 1 110722 Ars Technica TVM 17808965 (858) 2. 1 92413 Dutch Power Cows 13438063 (905) |
Ellende, het scheelt maar bijna 20k
Morgen wel weer de daily #1 ?
edit:
Ohja, de kroeg is al bijna dicht, dus ik pak vast een pilsje op de overwinning
Ohja, de kroeg is al bijna dicht, dus ik pak vast een pilsje op de overwinning
[ Voor 0% gewijzigd door Theuno op 23-10-2002 02:20 . Reden: bier :> ]
Nu nog betere koffie...
Kom op.. vast houden nu. Ik wil elke dag minimaal 100.000 zien!1. 1 110722 Ars Technica TVM 17808965 (858)
2. 1 92413 Dutch Power Cows 13438063 (905)
Ik zal het voorbeeld geven en serieus actie ondernemen om de 15 PC's
uit ons trainings lokaal in te zetten.
Ik kan praktische alles zelf bepalen op beheer, maar ik ga officieel toestemming vragen
aan mijn unit manager zodat de kans gedonder later, nihil is.
Dus 15 PC's extra zij onderweg, reken maar dat het 99% zeker is
BTW: kunnen wij DPC niet een keer een gauntlet houden?
kunnen we vast een poosje 3x zoveel draaien.
later, na dit projekt, kunnen eccpers weer andere projecten versterken
Dat vind ik nou ook, maar het punt is dat iedereen vrij is in wie/wat hij joint. Daarom komt het niet van de grond. Maar eigenlijk hoeft dat het probleem niet eens te zijnAnoniem: 66343 schreef op 23 oktober 2002 @ 07:29:
[...]
Kom op.. vast houden nu. Ik wil elke dag minimaal 100.000 zien!
Ik zal het voorbeeld geven en serieus actie ondernemen om de 15 PC's
uit ons trainings lokaal in te zetten.
Ik kan praktische alles zelf bepalen op beheer, maar ik ga officieel toestemming vragen
aan mijn unit manager zodat de kans gedonder later, nihil is.
Dus 15 PC's extra zij onderweg, reken maar dat het 99% zeker is
BTW: kunnen wij DPC niet een keer een gauntlet houden?
kunnen we vast een poosje 3x zoveel draaien.
later, na dit projekt, kunnen eccpers weer andere projecten versterken

Gauntlets zijn op zich een goed idee. Het ligt hem alleen aan de manier waarop je het brengt. Wat dat betreft kunnen we nog een hoop van Ars leren.
Dit is de spirit CyberRat 
Alleen gauntlets organiseren is nog een beetje lastig. Ik denk niet dat dit er snel van komt binnen DPC.
Enne, n0kn0k heeft gelijk, we kunnen wat dat betreft nog veel van Ars leren. Pas nog een leuk idee zien staan wat ook binnen DPC heel goed toegepast zou kunnen worden.
Alleen gauntlets organiseren is nog een beetje lastig. Ik denk niet dat dit er snel van komt binnen DPC.
Enne, n0kn0k heeft gelijk, we kunnen wat dat betreft nog veel van Ars leren. Pas nog een leuk idee zien staan wat ook binnen DPC heel goed toegepast zou kunnen worden.
vertel vertel, niet te snel, we schrijven meeKoW schreef op 23 oktober 2002 @ 09:37:
W8 maar tot IK boos wordt

[ Voor 0% gewijzigd door Jack Flushell op 23-10-2002 17:41 . Reden: tyop ]
Anoniem: 64746
hebben we nu gewonnen als 1 vd vinders in dpc zit of is de hoeveelheid belangrijker..... ll-\)_ gerucht
en wat gaat het worden na eccp109
en wat gaat het worden na eccp109
Er komt blijkbaar een ECCP2.
ben benieuwd wat het wordt
ben benieuwd wat het wordt
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Geen gauntlets bij DPC? Wrong!KoW schreef op 23 oktober 2002 @ 09:37:
Kijk maar eens wat team Switch doet. Al is het misschien nog niet voor iedereen duidelijk, maar bij elk project waaraan wordt meegedaan wordt de output flink opgevoerd. Als team Switch nog een 3 keer zo groot aantal leden heeft dan is dit een continue gauntlet die alle projecten afgaat.
* Cow_tipping heeft voor de vorm dan ook maar 1 pc-tje overgezet op team Switch
[ Voor 0% gewijzigd door Cow_tipping op 24-10-2002 08:20 . Reden: typo ]
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
nietus
gauntlet is iets waarbij meerdere subteams tijdelijk overstappen van project, en onderling een strijd voeren, om tijdens de gauntlet de hoogste productie te hebben.
gauntlet is iets waarbij meerdere subteams tijdelijk overstappen van project, en onderling een strijd voeren, om tijdens de gauntlet de hoogste productie te hebben.
Anoniem: 64746
At about 12:56pm on 10/15/02, it was discovered that the solution to the ECCp-109 challenge is...
k=281183840311601949668207954530684
gefeliciteerd enforcer
waar moet ik mijn koe nu op zetten
k=281183840311601949668207954530684
gefeliciteerd enforcer
waar moet ik mijn koe nu op zetten
Er lopen op het moment een stuk of wat draadjes erover. Lees die eens door en vraag in de hitparade van het project wat je leuk lijkt om meer info.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Anoniem: 17926
Jippie 9e in de allerlaatste daily 
Go TeamBSE!
En nog een mijlpaal ook!
Go TeamBSE!
En nog een mijlpaal ook!
code:
1
| [DPC]_TeamBSE 6000 |
He tweakert. Waar denk je wel dat aan te danken hebt 
He he.
http://eccp.student.utwen...6&stand=totaal&menu=teams
He he.
http://eccp.student.utwen...6&stand=totaal&menu=teams