We learn from our past, we live in the present, we develop for the future
6 x1,5 volt= 9 volt. 6x 1,2 volt =7,2 volt. Dit verschil komt je camera dus te kort aan spanning, waardoor deze niet werkt. Het enige wat je dan kan doen is om voor oplaadbare alkaline batterijen te kiezen, ipv NImh
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
offtopic:
19 uur laden. ik laad ze in 1 uur met een powerbank smart
19 uur laden. ik laad ze in 1 uur met een powerbank smart
*empty*
Ares408: Ik heb nog geen andere oplaadbare batterijen gebruikt, de andere zijn dus goedkope weggooi baterijen van Blokker en IKEA (Varta).
Marco899: dank voor je antwoord, maar da's wel balen. Moet ik weer een set batterijen kopen. Enige suggesties?
MR_Viper: ik vond het al knap dat ik deze GP's kon vinden. Ze zijn echt moeilijk te vinden, en ik was te laat voor de inkoopactie. Was eigenlijk van plan om later nog eens de snellader aan te schaffen, maar ja, dat hoeft nu niet meer
Marco899: dank voor je antwoord, maar da's wel balen. Moet ik weer een set batterijen kopen. Enige suggesties?
MR_Viper: ik vond het al knap dat ik deze GP's kon vinden. Ze zijn echt moeilijk te vinden, en ik was te laat voor de inkoopactie. Was eigenlijk van plan om later nog eens de snellader aan te schaffen, maar ja, dat hoeft nu niet meer
Het beste wat je kan gebruiken zijn oplaadbare alkaline batterijen van rayovac met lader. Verkrijgbaar bij o.a. www.conrad.nl
http://www.nl.conradcom.d...hop=A_B2C_NL&p_init_ipc=X
http://www.nl.conradcom.d...hop=A_B2C_NL&p_init_ipc=X
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
marco899: NImh batterijen kunnen sowieso niet? Het moeten dus altijd alkaline batterijen zijn?
Gezien, jouw propleem.Ja. Je komt gewoon spanning te kort.bipo schreef op 24 oktober 2002 @ 11:29:
marco899: NImh batterijen kunnen sowieso niet? Het moeten dus altijd alkaline batterijen zijn?
Da's wel erg jammer. Maar okee. Moet ik bij het aanschaffen van Alkaline batterijen dan nog ergens op letten (geheugeneffect, x Mah e.d.)?
Pagina: 1