wij kunnen inderdaad lezen, en ik meen niet dat hier de indruk is gewekt alsof wij je niet begrijpen.
het pount dat tegenover _jouw_ mening wordt gezet,
is dat juist het makkelijker maken om uit een lange reactie-thread de ongemodde reacties te filtreren; dat eveneens betekent dat deze reacties enkel op hun ongemodde staat worden beoordeeld; niet meer zozeer of ze juist staan of niet.
zo'n ongemodde reactie kan bijvoorbeeld een zeer toevoegende +3 waard zijn, echter de eerste modder loopt er even snel doorheen en geeft hem (zonder de reactie goed te lezen) een 0:gemodereerd, wat dan?
ik erken ook dat zeker voor lange draden het een probleem is dat daar stukken minder druk gemod wordt, en als er gemod word, veels teveel enkel een 0:gemodereerd krijgt;
het is best frustrerend om moeite te doen op een reactie in een draad van een halve dag oud, en vervolgens te zien dat er maar moderatie op komt en dat dat een 0:gemodereerd is.
Maar jouw oplossing zie ik persoonlijk niet als de beste oplossing:
mogelijk alternatief zou zijn om vanuit de modQ behalve de direct klikbare link naar het artikel een tweede directe link naar een platte/nieuwste-eerst-weergave van de thread, zodra er meer dan 50 reacties zijn (ik prefereer dan de platte beoordeling tegenover snel door de draad heenscrollen en enkel kijken naar de kleur, of enkel CTRl-F-en naar 'ongemod')
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen