Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Deze hoort ook niet op +4.
Nou, ik heb gedaan wat ik kon. Ben die hele draad doorgeworsteld. Ik zie morgen wel weer hoe 't verder uitpakt

Dit is de reactie die Beaves aanhaald:
Punt 2, dit is een feit maar ook een open deur die met deze opmerking is ingetrapt.
Kortom, ik vind de +2 waar die nu op staat nog véél te hoog, iedereen kan zoiets posten. Het heeft een smeulende ondertoon en bovendien is hier met veel woorden niets gezegd.
Edit:
Dit is de reactie die Robin aanhaald:
reageert. Er moet altijd nog iets als duidelijkheid in een posts zitten, deze duidelijkheid onbreekt en dus kun je hier niet veel van maken. Ook hier is de +2 iets teveel van het goede.
Edit:
Mijn reactie staat ook te hoog.
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=625833
Ik had een vraag over het artikel zelf en deze werd een paar minuten later beantwoord, ik heb later de post aangepast om er toch nog iets van te maken maar veel verder dan het plaatsen van een linkje ben ik niet gekomen. Mag ook naar beneden dus.
-1 overbodigLol, je dacht toch zeker niet dat ze x86 rotzooi gaan draaien op die dingen?
"Kom laten we even Word gaan draaien op onze supercomputer".
Punt 1, dat is een mening die niet onderbouwd is en dus overbodig.1) x86 code is lelijk en langzaam (ook x86-64 code, maar goed)
2) supercomputers worden alleen gebruikt voor zeer specifieke taken. Dat betekent in veel gevallen eigen software ontwikkelen.
Punt 2, dit is een feit maar ook een open deur die met deze opmerking is ingetrapt.
Kortom, ik vind de +2 waar die nu op staat nog véél te hoog, iedereen kan zoiets posten. Het heeft een smeulende ondertoon en bovendien is hier met veel woorden niets gezegd.
Edit:
Dit is de reactie die Robin aanhaald:
Deze voegt weinig toe, het is een reactie op iemand anders maar als je het topic zelf leest dan kost het moeite om erachter te komen op wie hij nu eigenlijkAlleen hoeveel itanium's passen in die 90miljoen budged iig 16.000 Opteron's
reageert. Er moet altijd nog iets als duidelijkheid in een posts zitten, deze duidelijkheid onbreekt en dus kun je hier niet veel van maken. Ook hier is de +2 iets teveel van het goede.
Edit:
Mijn reactie staat ook te hoog.
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=625833
Ik had een vraag over het artikel zelf en deze werd een paar minuten later beantwoord, ik heb later de post aangepast om er toch nog iets van te maken maar veel verder dan het plaatsen van een linkje ben ik niet gekomen. Mag ook naar beneden dus.
Verwijderd
basz, ik ben het niet helemaal met je eens.
Ik vind ook niet dat je alles wat je op T.net vermeld uitbundig moet onderbouwen, putten uit eigen kennis is ook een optie (waar heb je dat anders voor?)
Het tweede punt vind JIJ misschien een open deur, maar gezien de post waarop deze een reactie was is het kennelijk niet voor iedereen op T.net zo'n open deur...
En wat betreft de flamerige ondertoon : dat ben ik wel van 'm gewend
daar kun je ook doorheen prikken... Desalniettemin denk ik dat +1 of +2 hier wel in orde is. Ik neig meer naar +1 persoonlijk, gezien de manier waarop hij reageert, niet omdat ik nou vind dat de inhoud onder de maat is...
Het eerste punt is dan misschien een mening, maar wel een vrij algemeen geaccepteerde onder de 'geinformeerden' onder ons. x86 code is moet op omslachtige wijze gedecode worden naar native instructies en zodoende heeft ie mi wel gelijk...quote:
--------------------------------------------------------------------------------
1) x86 code is lelijk en langzaam (ook x86-64 code, maar goed)
2) supercomputers worden alleen gebruikt voor zeer specifieke taken. Dat betekent in veel gevallen eigen software ontwikkelen.
--------------------------------------------------------------------------------
Punt 1, dat is een mening die niet onderbouwd is en dus overbodig.
Ik vind ook niet dat je alles wat je op T.net vermeld uitbundig moet onderbouwen, putten uit eigen kennis is ook een optie (waar heb je dat anders voor?)
Het tweede punt vind JIJ misschien een open deur, maar gezien de post waarop deze een reactie was is het kennelijk niet voor iedereen op T.net zo'n open deur...
En wat betreft de flamerige ondertoon : dat ben ik wel van 'm gewend