Ik heb een (breedbeeld)tv,een s-vhs videorecorder en een Dolby Prologic stereoset (JBL).Nu wil ik dus vanaf m'n pc een DVD afspelen die dus op m'n tv en (aangekoppelde)stereo te zien en te horen moet zijn.En aangezien ik binnenkort een compleet nieuwe pc wil aanschaffen wil ik graag weten welke DVD speler,welke videokaart en welke geluidskaart ik moet aanschaffen.
Oh ja als ik kabels wil gaan trekken vanaf m'n pc naar m'n tv/video/stereo heb ik minstens 10 meter kabel nodig
lijkt me niet echt bevordelijk voor de kwaliteit,maar ja...
Wat moet ik nou doen ? Een standalone dvd-speler kopen en gewoon bij m'n tv zetten of toch via m'n pc ???
Het liefst heb ik natuurlijk de DVDspeler in m'n pc (goedkoper /functioneler),maar het moet niet ten koste gaan van de kwaliteit.
Advies please...
Oh ja als ik kabels wil gaan trekken vanaf m'n pc naar m'n tv/video/stereo heb ik minstens 10 meter kabel nodig
lijkt me niet echt bevordelijk voor de kwaliteit,maar ja...
Wat moet ik nou doen ? Een standalone dvd-speler kopen en gewoon bij m'n tv zetten of toch via m'n pc ???
Het liefst heb ik natuurlijk de DVDspeler in m'n pc (goedkoper /functioneler),maar het moet niet ten koste gaan van de kwaliteit.
Advies please...