een dedicated server een paar vragen erover

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

Topicstarter
ik heb al in de search gekeken er stonden wel een paar topics maar die waren gelijk gesloten omdat ze beter de search moesten gebruiken terwijl het niet in de search staat

het zit dus zo ik wil graag een dedicated server hebben voor een aantal sites van me maar wat is dat nou precies :? als je zo'n server huurt bv hierzo http://www.denit.net/dedicated/cobaltraq4.php hoef je dan alleen maar dat geld te betalen en verder niks voordat je aan de slag kan of moet je alles zelf nog eens gaan instellen.

en wat is eigenlijks de beste en goedkoopste bedrijf waar ik zo een servertje kan huren en kan je bv ook een website er op laten draaien en ook een UT servertje ervan maken :?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

Kun je dat niet beter aan Denit vragen :? Die weten exact wat ze kunnen leveren ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ik denk dat je het beste even met die leverancier contact op kunt nemen inderdaad ;)
Voor vergelijking van goedkope hosters e.d. verwijs ik je graag door naar http://www.webhosters.nl

Verder nog een stukje uit de FAQ over servers:
Kwil een nieuwe server, liefst 19" enzo!! HELP!!

Dat kan, echter met regelmaat van de klok verschijnen er soortgelijk draadjes.
Niet dat het heel erg vervelend is, maar vaak zijn het vragen waar we weinig mee kunnen. Hier iig enkele draadjes over (19") servers:

URL om server samen te stellen (19" raised pci etc
Welke serverconfigurati voor Small Business server
Server voor bedrijf, wat voor specificaties?
Welke Compaq server als intranet server?

Dus mocht je een server-advies topic plaatsen, laat dan weten:

Wat is je budget

Wat heb je eventueel nu (en waarom wordt het vervangen)

Wat gaat je er allemaal EXACT mee doen

Wat is je kennis van hardware

Wat voor server (standaard of 19", bij 19" hoeveel U)

Mocht je op zoek zijn naar 19" cases, kun je uiteraard ook even kijken op shop.tweakers.net
Beden echter wel, GoT is een forum, en niet een soort Gouden Gids waar je al je vragen kwijt kunt welke winkels wat allemaal tegen welke prijs verkopen.

Laat ook merken dat je al goed rond gekeken hebt, topics als Ik wil een server, wat raden jullie mij aan? gaat natuurlijk meteen op slot!
Wees dus duidelijk met je verhaal voordat je een topic start.

En vergeet vooral het volgende niet:
Zoals Perseus het ooit zo mooi verwoord heeft:

gaan we voor
"Money not a problem bring on tha stuff"
of gaan we voor
"Me need el cheapo server"

Vergeet niet, dat het nog altijd een Advanced forum is hier!! Dus als iemand een draadje start, met de vraag of de genoemde dijk van een 19" 4U server afdoende is voor zijn SQL en SNA met MQSeries server om een DB2 server te voorzien van geclusterde data, roep dan niet dattie een oude 486 server neer mot zetten met Linux.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Dit topic is gesloten.