GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Verwijderd
je kan linux onder windows draaien maar schakelen heen en weer
nee je zal altijd linux moeten booten
voor zover ik weet bestaat er geen programma
nee je zal altijd linux moeten booten
voor zover ik weet bestaat er geen programma
Nee. Je kunt wel met bv. VMWare Linux onder Windows draaien, maar dat komt de snelheid niet ten goede.
ah oke... dat had ik idd wel gehoord al, linux onder windows...maar uhm... mn pc is ZO al traag dussse...
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Als je loadlin gebruikt kun je vanuit Win98 Linux start zonder te booten. Andersom zul je niet aan booten ontkomen.
nee dat kan niet, bij het booten wordt de kernel geladen dus als je een andere kernel wil gebruik zul je toch ECHT moeten rebooten
[ Voor 0% gewijzigd door BezurK op 22-10-2002 09:13 . Reden: even iets aardiger geformuleerd, sorry :) ]
Rookworst zonder R is ook worst.
of cygwin.... dat is de andere kant op... hiermee kan je Linux draaien onder Windows...
jaja... zelfs een SSH deamon.
jaja... zelfs een SSH deamon.
1926, 135m2, Quatt v2, ATAG i28ec, Honeywell T6, radiators+vvw, 2800wp growatt, a++ energielabel, speedcomfort met zigbee plugs, uitgebreide Home Assistant setup
Verwijderd
als je xwin , winaxe of zo iets installeerd kun je makkelijk via ssh een export DISPLAY doen en voila,linux op de windowsdesktop.
/edit/ dit werkt niet als het op de zelfde computer staat,zoals kennelijk in jouw geval
/edit/
/edit/ dit werkt niet als het op de zelfde computer staat,zoals kennelijk in jouw geval
Verwijderd
als je loadlin gebruikt sla je wel je bios over maar euh als je pc al traag is waarom gebruik je dan nog windows
Pagina: 1