Toon posts:

CM 01-02 netwerk probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen...
als ik een netwerk game wil joinen of hosten bij cm 01-02 geeft hij aan na het laden van alle data, dat ik geen spel kan aanmaken, of niet mee kan doen.. geeft verder geen toelichting... weet iemand waar dit aan kn liggen?? een of andere instelling oid??

[toelichting] ik heb win xp... kweenie of dat van belang is.. en normaale game kan ik we gewoon aanmaken en spelen ed. [/toelichting]
bvd Hans op de Laak

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik denk dat het aan de patchlevel ligt van je game. Die moet gelijk zijn met die van degene waar je joint. 3.65 is de laatste update, te vinden op www.sigames.com

Succes :)

Verwijderd

Topicstarter
We hebbe dezelfde versie.

Verwijderd

Topicstarter
ik kan oook zelf geen netwerk game starten.. dus heeftn og niks met versies oid te maken...

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Heb je wel de benodigde protocollen van je netwerkkaart geinstalleerd ? In principe heb je alleen TCP/IP nodig. Draai je misschien Firewall software ? CM0102 werkt op poort 6667.

Verwijderd

Topicstarter
alles correct... kan het misschien eraan liggen dat er wel een gewoon netwerk loopt tussen 2 pc's hier thuis... ???

beide pc's staan btw in verbinding met i'net.... en de pc waarop ik cm wil spelen is 'de server' (moet dus aanstaan wil de ander online kunnen...)
Pagina: 1