Ik ben een beetje aan het experimenteren met WebCamXP en vind de streaming functie erg leuk. WebCamXP fungeert dan als webserver zodat mensen via mijn IP adres mij kunnen zien zwaaien. Echter, ik heb met mijn ADSL basic maar capaciteit voor 1 kijker tegelijk, en ik wil natuurlijk voor het gehele volk beschikbaar zijn (ahum)...
Is het mogelijk om te streamen vanaf mijn PC naar een externe webserver (die ik huur) zodat mensen via die webserver mij kunnen zien?
Dus: Mijn computer -> Externe webserver -> heleboel mensen.
Op die manier zou ik maar 1 keer moeten streamen waarmee ik mijn verbinding dus ontlast.
Overigens weet ik niet zeker of dit in het goede forum staat, het kan bij video, networking en internet & telefonie volgens mij
Is het mogelijk om te streamen vanaf mijn PC naar een externe webserver (die ik huur) zodat mensen via die webserver mij kunnen zien?
Dus: Mijn computer -> Externe webserver -> heleboel mensen.
Op die manier zou ik maar 1 keer moeten streamen waarmee ik mijn verbinding dus ontlast.
Overigens weet ik niet zeker of dit in het goede forum staat, het kan bij video, networking en internet & telefonie volgens mij