Toon posts:

[Debian] kreatecd voor KDE 3.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK ben op zoek naar iemand die het debian pakketje heeft voor kreatecd voor KDE 3.0 heeft iemand die voor debian ik hoor het graag. Ik heb hem nog nergens kunnen vinden.

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-05 12:50

wzzrd

The guy with the Red Hat

code:
1
2
3
4
5
6
bash-2.05a# emerge -p kreatecd
These are the packages that I would merge, in order.
Calculating dependencies ...done!
[ebuild    U ] x11-libs/qt-2.3.2-r1
[ebuild    U ] kde-base/kdelibs-2.2.2a
[ebuild  N   ] app-cdr/kreatecd-1.1.0

Met andere woorden: kreatecd heeft dependencies op de libs van kde2.2.2 en is nog niet helemaal klaar voor kde3. Ben bang dat je die oude libs ook zult moeten installen. Weet niet of die paralel naast elkaar kunnen, de libs van kde2 en kde3...

Verwijderd

Topicstarter
Wat jammer zeg heeft. Alvast bedankt voor de moeite. Iemand anders nog een sugestie.

• mpol
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 18:45

mpol

root@localhost

Hij zit in het cvs van kdemultimedia volgens mij. Er is nog geen officiele kde3 release geweest, 1.1.0 is er alleen voor kde2. Maar misschien dat de cvs versie werkt?

https://timelord.nl

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 00:01:
Wat jammer zeg heeft. Alvast bedankt voor de moeite. Iemand anders nog een sugestie.
KonCD 1.1
CD BakeOven

M'n voorkeur gaat uit naar die laatste, maar bepaal zelf maar wat je het best vindt werken :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
Koncd is heeft iemand daar een debian pakketje voor?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:04
CD BakeOven heb ik op een CD vol met zelfgemaakte DEBjes staan, evt kan ik ze je mailen :)
Pagina: 1