Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tweakotine: wat betekent 236 (#6) ??

Pagina: 1
Acties:

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11 22:29

CmdrKeen

Krentenboltosti

Topicstarter
Wat betekenen de cijfers in de tweakotine?
236 (#6)

Waar staan ze voor?

Ik heb wel de uitleg gelezen, maar daar staat niet in wat de 6 betekent en wat 236 betekent.

Bloed, zweet & koffie

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
236 is gewoon een waarde die via een bepaalde berekening tot stand komt. Zie ?? voor uitleg. (t.net FAQ ofzo, of moderator guide oid)
#6 wil zeggen dat er maar 5 mensen een hoger tweakotine hebben dan jij.
Je bent dus aardig verslaafd :9 ;)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Er staat trouwens ook een Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/i.gif-tje achter. Kun je ook op klikken.

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11 22:29

CmdrKeen

Krentenboltosti

Topicstarter
Heb ik gedaan. Ik vermoedde dat het een soort ranglijstnummer was, die 6, maar het stond niet in de uitleg onder de [i] achter het nummer.

Maarre... zijn er maar 5 mensen verslaafder dan ik? Zo erg kan het toch niet zijn? Of wordt mijn tijd op GoT ook meegerekend?

EDIT

Nu staat er geen 6 meer.. ik dacht al...

Bloed, zweet & koffie

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>zijn er maar 5 mensen verslaafder dan ik? Zo erg kan het toch niet zijn? Of wordt mijn tijd op GoT ook meegerekend?[/quote]Het gaat alleen over de afgelopen week. Voor een verslaving moet je langdurig zo hoog staan.

* irrelevant staat gewoonlijk in de top 20. Toppositie was #4. Nu 69 na een week van mindere activiteit.

Tijd telt niet. Alleen page-views. snags telt wel zwaarder dan overdags.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik weet niet hoe anderen erover denken, maarruh..... Heb je niets beters te doen?

Of je bent een Adje (dan had je de vraag niet gesteld), of je bent een hoogbegaafde scholier, zodat je niets te doen hebt.

* Delerium denkt dat er zoiets als een Te hoog tweakotine bestaat.
(dat geld dan niet voor Adjes)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Als je in zijn profiel kijkt is hij systeembeheerder, en blijkbaar een goede want hij heeft tijd genoeg over voor t.net. Of hij zit gewoon erg lang op zijn werk.

Niet zeiken tegen mensen met veel tweakotine ja
Pagina: 1