Toon posts:

[Dualhead] PoV Geforce 4 Ti 4200 XP probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had eerst de PoV Geforce 4 Ti 4200 XP met slechte 2d filters. Die 1e revisie zeg maar.
Ik kreeg van de winkel waar ik hem kocht de nieuwe versie en die doet het prima. Alleen is er een probleempje:
De dualhead doet het niet meer.
Want met de vorige (slechte) kaart deed dualhead het wel.
Wel heb ik nu een ander verloopstukje (DVI > VGA).
Is dit een bekend probleem met de nieuwere PoV Geforce 4 Ti 4200 XP's?
Of zou het aan het verloopstukje?

Verwijderd

Als je even je primaire monitor aan je dvi-poort dmv het verloopje hangt, en je tweede monitor niet aansluit, weet je zo of het eventueel aan het verloopje ligt of niet.

Als je bij het booten trouwens geen beeld op beide schermen krijgt, vermoed ik dat het aan het dvi-vga verloopje ligt(of eventueel je dvi-poort, als je ook geen beeld krijgt met 1 monitor over de dvi)

edit:

Je kunt beide factoren dan idd nog niet uitsluiten, even andere dvi>>vga proberen !

succes !

Verwijderd

Topicstarter
Als je even je primaire monitor aan je dvi-poort dmv het verloopje hangt, en je tweede monitor niet aansluit, weet je zo of het eventueel aan het verloopje ligt of niet.
Waarom zou het dan niet aan de kaart kunnen liggen?
Als je bij het booten trouwens geen beeld op beide schermen krijgt, vermoed ik dat het aan het dvi-vga verloopje ligt (of eventueel je dvi-poort, als je ook geen beeld krijgt met 1 monitor over de dvi)
Geprobeerd. Krijg op 2e monitor geen beeld bij het boten. Overigens doet de 2e monitor het wel gewoon (als ik op normale VGA-out test).
Met 1 (werkende monitor) krijg ik op de DVI-out ook geen beeld.

Maar hoe weet ik nou of het de videokaart is of het verloopstukje?
Kan iemand mij helpen?

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Stomme vraag, maar heb je je tweede display wel ge-enabled of staat ie softwarematig nog uit?

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Koop gewoon een nieuw verloopje, zo duur zijn die dingen niet, als je ze op de juiste plaats koopt. Als deze ook niet werkt met 1 primaire monitor eraan, kan het haast aan niets anders dan de kaart liggen.

Verwijderd

Topicstarter
ja ben nu bij mun pa en hij heeft een verloopstukje van matrox (die het doet).
Dus moet ik maar ff proberen.
Bedankt voor de hulp jongens.
En _bas_ dualhead hoeft niet softwarematig ge-enabled te worden.
Met dualhead zie je gewoon bij boten 2x bootup scherm zeg maar.
Maar heb ook softwarematig geprobeerd en dat werkt ook niet.
Pagina: 1