Iemand al een ATI Radeon 9700 Pro met revisie 1.3?

Pagina: 1
Acties:

• MaxPayne
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-01 22:15

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
In verband met de aanschaf van een ATI Radeon 9700 Pro voor mijn ASUS A7V8X, wilde ik graag weten of er hier al mensen zijn die een ATI Radeon 9700 Pro met revisie 1.3 hebben?
Deze heb ik nodig omdat de revisie 1.0 & 1.1 problemen schijnen te geven op de huidige 8x AGP moederborden (VIA KT400 & SIS 648!)...Iemand die dit kan bevestigen en/of ook dit bord of een bord met een van deze chipsets heeft in combinatie met de Radeon 9700 Pro revisie 1.3? :?

It's a plane, its a bird..no it's super tweaker

• MaxPayne
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-01 22:15

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Niemand?

It's a plane, its a bird..no it's super tweaker

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
denk dat ze in NL nog niet verkrijgbaar zijn
waar kan je trouwens zien welke V je hebt ?

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Verwijderd

neem in iedergeval niet de Hercules Radeon 9700 pro op je Asus A7v8x.
Hercules levert momenteel revisie 00 uit en dit gaat niet werken op Asus plank.
Als je een Radeon 9700 neemt , ga dan voor revisie 1.1, omdat je dan de meeste kans hebt dat het werkt. Een goede voeding (> 400 watt) is ook belangrijk.
Ik verzin dit niet. Ik heb nu zelf een Hercules 9700 en een Asus A7v8x die buiten bedrijf is. Ik was genoodzaakt mijn "oude" MSI k7T266a pro 2 van stal te halen. ;-(

Verwijderd

Zo das wel minder ja !! (stomme hercules :P )
offtopic:
Zijn er nergens testen van benchmark onder de 9700 pro kaarten??

Ben nl wel nieuwschierig of er nou veel verschil tussen zit.

Bij de geforce kaarten zag je dat nl ook.

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:48
Ik heb een asus P4S8X en ati radeon 9700 pro, ben nu momenteel drivers aan het zoeken, maar hij geeft beeld :)

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-08 12:58

mindcre8r

Tradepedia

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 16:38:
neem in iedergeval niet de Hercules Radeon 9700 pro op je Asus A7v8x.
Hercules levert momenteel revisie 00 uit en dit gaat niet werken op Asus plank.
Als je een Radeon 9700 neemt , ga dan voor revisie 1.1, omdat je dan de meeste kans hebt dat het werkt. Een goede voeding (> 400 watt) is ook belangrijk.
Ik verzin dit niet. Ik heb nu zelf een Hercules 9700 en een Asus A7v8x die buiten bedrijf is. Ik was genoodzaakt mijn "oude" MSI k7T266a pro 2 van stal te halen. ;-(
*oef* ik was van plan om een hercules pro aan te schaffen icm Abit SR7-8X, deze heeft zelde chipset als A7v8x... welke zijn nu wel goed te combineren en belangrijker nog..wat is stabiel?

Bears and Bulls

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

ernst schreef op 22 oktober 2002 @ 14:38:
denk dat ze in NL nog niet verkrijgbaar zijn
waar kan je trouwens zien welke V je hebt ?
idd, hoe zie je welke versie je hebt :?

Verwijderd

Op de videokaart staat een P/N nummer. In dit nummer kan je zien of er
00
10
11
13

Het probleem is echter datdit niet op de doos staat en winkeliers willen niet altijd de verpakking openmaken. Als je het zekere voor het onzekere wil nemen, koop dan het moederbord en videokaart bij een winkel die veel assortiment heeft zodat je kunt ruilen als het niet werkt. Een winkel waar ze binnen 8 dagen je geld terug geven als het produkt niet voldoet is ook erg slim.
Op www.rage3d.com onder "tech support" staat een lijst met combinaties (mobo en Radeon 9700) die wel en niet werken en/of wel of niet problemen kunnen geven.

Wellicht nog interessante info: technici van epox hebben mij via demail laten weten dat hun nieuwe mobo met KT400 chipset (EP 8k9A2+) probleemloos werkt met Radeon 9700.

staat.
Pagina: 1