3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
het lijkt me dat je gewoon moet proberen.
ik neem aan dat een .13 micron exemplaar minder heet wordt, dus neem die
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
In verband met warmteproductie zou ik voor een 0,13 gaan 
Underclocken kan tot zover je je FSB kan verlagen. Als je je warmteproductie wil verkeleinen bij een underclockte proc kan je je core voltage nog een stukje proberen te verlagen.
Underclocken kan tot zover je je FSB kan verlagen. Als je je warmteproductie wil verkeleinen bij een underclockte proc kan je je core voltage nog een stukje proberen te verlagen.
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
ik kan bij mn celly 1 ghz de cpu fan bijna altijd uit laten (met fanspeed) alleen met opstarten/zware programma's moet de fan aan, en dan nog lang niet altijd temp blijft op ong. 43 gr. hangen, helemaal passief
0,13 microm word idd minder warm maar een 0,18 is met lagere clockspeeds te krijgen.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Je kunt enkel de FSB op de laagste stand zetten, voorzover de mobo dat toelaat.. Maar ik vind het niet echt zinnig om hierover al een topic te openen: diegenen met overklokervaringen kunnen heus wel ook underklokken 
Zie o.a. Technische PMG FAQ en de DOC FAQ voor details.
Zie o.a. Technische PMG FAQ en de DOC FAQ voor details.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()