Host gezocht: 70 gb transfer per maand

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Topicstarter
Ik zoek dus een host...ga me niet zeggen dat ik op die vergelijkingssites moet kijken als webselect en internetten.nl want daar staan er maar een paar op die schandalig duur zijn, ennuh dat komt omdat ze allemaal in NL staan...

ik heb een host nodig die dus goedkoop is, minstens 70 gb per maand aanbied maar het liefst 100 zodat ik nog wat kan groeien en 1tje met een goede server die mijn site ook aan kan...ik dacht aan minstens 1 Ghz en 512MB...ook de uptime en ping moet natuurlijk goed zijn...ennuh ik gebruik ook nog php en mysql

goedkope servers staan niet in nederland dussuh dan het liefst in amerika...iemand die ervaring heeft met amerikaanse hosts die veel gb per maand aanbieden??? en niet al te duur zijn[150 euro per maand]??

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-08 16:05

Galois

1811 - 1832

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:59

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

voor een dubbeltje op de eerste rang?
besides, zulke topics vragen om spam, liever niet dus

failure is the only option

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Topicstarter
Hmm, ja maar ik vraag er zelf om, dus dan is het niet echt spam meer...denk ik zo...

hmm die site lijkt plat te liggen!?! maakt niet echt een goede indruk zo...

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Verwijderd

http://www.rackshack.net schijnt leuk te zijn voor dat soort dingen. veel traffic en lage maandkosten :)
voor ervaringen kan je kijken op http://www.webhostingtalk.com/ ondanks dat dat eigendom van rackshack blijft het toch vrij objectief volgens mij

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-08 16:05

Galois

1811 - 1832

elvis84 schreef op 21 oktober 2002 @ 23:12:
Hmm, ja maar ik vraag er zelf om, dus dan is het niet echt spam meer...denk ik zo...

hmm die site lijkt plat te liggen!?! maakt niet echt een goede indruk zo...
hahahaha... ja ik zie het. Nee, maakt niet echt een goede indruk. Maar ach... morgen maar weer kijken. Misschien dat ze het internet uit hebben gedaan in Amerika.

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik denk dat ik je teleur moet stellen, want ik denk dat je niet zoeen hoster gaat vinden.

Je bent goedkoper uit als je zelf een dedicated server neemt, aangezien een hoster zelf winst zal willen maken. Kijk even op www.trueserver.nl voor de prijzen.

Verwijderd

Wat is duur? Als jij bedragen onder de 125 euro/maand voor 70gb/maand duur vind, dan heb kun je waarschijnlijk lang zoeken naar een webhoster die een mooie traceroute heeft, mooie ping, snelle webservers en lange uptime. :)

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08 14:20
ik weet niet of het forum hiervoor bedoelt is.... (8>

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
www.f2s.com biedt dat geloof ik ook aan, is in elk geval goeiekoop :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
elvis84 schreef op 21 oktober 2002 @ 23:01:
Ik zoek dus een host...ga me niet zeggen dat ik op die vergelijkingssites moet kijken als webselect en internetten.nl want daar staan er maar een paar op die schandalig duur zijn, ennuh dat komt omdat ze allemaal in NL staan...

Dat ga ik je toch vertellen.
Bij webhosters.nl staan ook amerikaanse, duitse etc servers ertussen.

Een draad als deze lokt inderdaad spam uit. Nouja, mischien geen spam, maar wel mensen die "hun bedrijfje" willen promoten. En dat willen we niet hier.

Pak eens de GoT search, google of iets vergelijkbaars erbij. Er is werkelijk genoeg te vinden.

Verder, met jou eisenpakket ga je nooit een fatsoenlijke host vinden die dat voor minder dan €150 kan aabieden, maar dat terzijde :)

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.