"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Een goeie
Eentje van bv. Abit (de KT7) of van (de A7V)
Ik ben toch malle pietje niet!
AMD of INTEL processor?
Is een AMD 900 even snel als een PIII 900?
Is een AMD 900 even snel als een PIII 900?
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Die Soltek socketA +versie heeft ook multiplierpinnen is retestabiel en nog goedkoper ook!
Hop,hop,hop!
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 14:59 schreef Marv het volgende:
AMD of INTEL processor?
Is een AMD 900 even snel als een PIII 900?[/quote]Ongeveer even snel, maar de AMD is natuurlijk stukken goedkoper
AMD of INTEL processor?
Is een AMD 900 even snel als een PIII 900?[/quote]Ongeveer even snel, maar de AMD is natuurlijk stukken goedkoper
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Verwijderd
CUS-L2 master overclocker!!!!!! Knal er een 900MHz Intel op en blazen en oc-en met die hap!! ;-)
PS er komt een Intel prijsverlaging aan dus ik zou adviseren om nog even te wachten. Schellt je zeker 31%!!!
PS er komt een Intel prijsverlaging aan dus ik zou adviseren om nog even te wachten. Schellt je zeker 31%!!!
Verwijderd
das waar, maar ut moederbord is inverhouding veel duurder... advies, asus a7v, met duron 800, een hb potlood en een golden orb of een spire
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 15:13 schreef steeg het volgende:
das waar, maar ut moederbord is inverhouding veel duurder... advies, asus a7v, met duron 800, een hb potlood en een golden orb of een spire[/quote]Helemaal mee eens
das waar, maar ut moederbord is inverhouding veel duurder... advies, asus a7v, met duron 800, een hb potlood en een golden orb of een spire[/quote]Helemaal mee eens
Verwijderd
nog ff over die coolers, zo'n spire roels!
een collega van me heeft er een gekocht( bij de concurentie wij hebben ze niet) z'n duron 700@900 ging van 76 graden naar 30 a 40 graden met Quake 3 timedemo 3 x achter elkaar! en dat voor maar 30 piekies
een collega van me heeft er een gekocht( bij de concurentie wij hebben ze niet) z'n duron 700@900 ging van 76 graden naar 30 a 40 graden met Quake 3 timedemo 3 x achter elkaar! en dat voor maar 30 piekies
Verwijderd
Ik ga binnenkort ook een nieuw moederbord kopen, maar mijn voorkeur gaat voorlopig toch uit naar een CU-SL2.
Een vriend van me heeft die ook en het werkt allemaal heel snel / fijn.
Een vriend van me heeft die ook en het werkt allemaal heel snel / fijn.
Pagina: 1