Moederbord

Pagina: 1
Acties:

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Ik ga waarschijnlijk binnekort een nieuw moederbord halen (met processor)
Maar welke moet ik nemen??????

Rest van systeem:
Hercules Gforce 2
SBLive
47 Gb schijf (IDE)
48x cd-rom en 4x Brander (IDE)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-08 23:53

The Legend

*Plop*

Een goeie ;) Eentje van bv. Abit (de KT7) of van (de A7V)

Ik ben toch malle pietje niet!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
AMD of INTEL processor?
Is een AMD 900 even snel als een PIII 900?

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:40
Die Soltek socketA +versie heeft ook multiplierpinnen is retestabiel en nog goedkoper ook!

Hop,hop,hop!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:37
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 14:59 schreef Marv het volgende:
AMD of INTEL processor?
Is een AMD 900 even snel als een PIII 900?[/quote]Ongeveer even snel, maar de AMD is natuurlijk stukken goedkoper :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

CUS-L2 master overclocker!!!!!! Knal er een 900MHz Intel op en blazen en oc-en met die hap!! ;-)
PS er komt een Intel prijsverlaging aan dus ik zou adviseren om nog even te wachten. Schellt je zeker 31%!!!

Verwijderd

das waar, maar ut moederbord is inverhouding veel duurder... advies, asus a7v, met duron 800, een hb potlood en een golden orb of een spire

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 15:13 schreef steeg het volgende:
das waar, maar ut moederbord is inverhouding veel duurder... advies, asus a7v, met duron 800, een hb potlood en een golden orb of een spire[/quote]Helemaal mee eens :) :)

Verwijderd

nog ff over die coolers, zo'n spire roels!
een collega van me heeft er een gekocht( bij de concurentie wij hebben ze niet) z'n duron 700@900 ging van 76 graden naar 30 a 40 graden met Quake 3 timedemo 3 x achter elkaar! en dat voor maar 30 piekies

Verwijderd

Ik ga binnenkort ook een nieuw moederbord kopen, maar mijn voorkeur gaat voorlopig toch uit naar een CU-SL2.

Een vriend van me heeft die ook en het werkt allemaal heel snel / fijn. :)
Pagina: 1