Toon posts:

[DigiCam]Postbank koopsom --> EmageM1.3

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als je nu een koopsom-polis van €1067 bij de postbank koopt krijg je hier een gratis Emage M1.3 digitale camera bij. :)

Specs:
Megapixel Digital Camera
Emage M1.3

Camera 1.3 Miljoen Pixels
8 Mb Ram
2 x digitale Zoom
Auto Flash - USB-Kabel
Software voor Windows en Mac
Gebruikersgids - Handsnoer
64 Mb FlashCard optioneel
Pics:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/huubseverin/got/emage13.jpg

Kent iemand dit ding of heeft iemand hem toevallig. :?

Ik begrijp dat het niet héél veel bijzonderz kan zijn maar heeft iemand ervaringen?

Een koopsom polis koop je bij je bank waardoor je minder kapitaal hebt en je dus minder belasting hoeft te betalen. Dit geld krijg je als je 60 bent weer terug :)

Verwijderd

Ik zou die 1067 euro gebruiken om een goede cam aan te schaffen :)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 22:32:
Een koopsom polis koop je bij je bank waardoor je minder kapitaal hebt en je dus minder belasting hoeft te betalen. Dit geld krijg je als je 60 bent weer terug
8)7
Meen je dit of denk je dat iedereen knettergek is om dit serieus te nemen?
8)7

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Dick schreef op 21 oktober 2002 @ 22:46:
[...]

8)7
Meen je dit of denk je dat iedereen knettergek is om dit serieus te nemen?
8)7
:? :? :? Uhhmm... Sorry... wat is er? Ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die dit niet weten. En voor het geval dat iedereen het wel wist _/-\o_

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

om het tactisch te zeggen...
je moet de polis niet nemen voor de camera...

trouwens...je moet de polis helemaal niet nemen, maar gewoon een G3 kopen ofzo..
deze kan je als je 60 bent voor harde pegels verkopen, omdat het een collectersitem is geworden :D

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 22:51:
[...]
:? :? :? Uhhmm... Sorry... wat is er? Ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die dit niet weten. En voor het geval dat iedereen het wel wist _/-\o_
Je informatie is onjuist. Mensen die het niet weten stuur je de verkeerde kant op.

Wat is een koopsompolis?

Een koopsompolis is een lijfrenteverzekering waarvoor één keer premie wordt betaald. Een éénmalige premie noemt men een koopsom. Met ingang van 2001 is de aftrekbaarheid van lijfrentepremies en koopsommen gekoppeld aan een pensioentekort. Een goede pensioenregeling blokkeert de aftrekbaarheid van lijfrentepremies. De jaarlijkse "lijfrente-aftrek" bestaat uit drie lagen: de basisruimte, de jaarruimte en de reserveringsruimte. De basisruimte mag iedereen gebruiken en bedraagt Euro 2.283 in 2001. De jaarruimte mag je alleen gebruiken als je een pensioentekort hebt. Dit moet berekend worden.

De reserveringsruimte biedt de mogelijkheid om de niet benutte jaarruimte van de afgelopen 7 jaar alsnog te benutten in een jaar. Hierbij geldt echter een maximum van Euro 12.579 per jaar (cijfer voor 2001).

Dick goes off-topic

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Dit klopt :) maar ik wil er hier geen financieel topic van maken. Mogen we weer on-topic?

Ik ben toch al van plan die polis te nemen, dus wil ik graag weten of het cadeautje wat ik krijg wat is. :)

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 08:45:
[...]

Dit klopt :) maar ik wil er hier geen financieel topic van maken. Mogen we weer on-topic?

Ik ben toch al van plan die polis te nemen, dus wil ik graag weten of het cadeautje wat ik krijg wat is. :)
zoals ik al zei...neen!

kwaliteit zal vergelijkbaar zijn met de Trust camera's...en deze kwaliteit staat weer gelijk aan de kwaliteit van webcam foto's...

als je er echt foto's mee wilt maken die je als windows achtergrondje wilt gebruiken of wilt printen, dan is deze camera's niet geschikt...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Spider_NL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05-2023
ik kan (lees:ga) ehm van iemand over nemen voor €50 is dat een leuk prijsje?

"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"

Verwijderd

Saddam schreef op 23 oktober 2002 @ 08:56:
ik kan (lees:ga) ehm van iemand over nemen voor €50 is dat een leuk prijsje?
Dat kan je toch alleen voor jezelf uitmaken? 50€ is ie wel waard, maar heb je er zelf dat voor over? Hier heb je GoT toch niet voor nodig.
Pagina: 1