Toon posts:

adsl

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
via mijn vorige post hoorde ik dat de meeste toch niet zouden kiezen voor adsl van zonnet. De aanbieding is goed, maar de meningen zijn verdeeld. Ik lees ook vele negatieve berichten over zonnet op allerlei forums.

Wat duidelijk is is dat de meeste toch xs2all of planet adviseren.

Ik wil maximaal zo'n 37 euro betalen voor adsl. Bij planet heb je een gratis modem maar een limiet van 1 gb. Dus valt voor mij af XS4all heeft een limiet van 2 GB en een korting op de install. kosten. (verder zegt xs4all steekproefsgewijs te controleren en waarschuwt alleen bij extreem download gedrag).

Wat zouden jullie kiezen voor adsl? Dus maximaal 37 euro maar WEL GOEDE service (en dus geen providers waar de mailservers regelmatig uitvallen GRAAG wel fair use) :O

Verwijderd

Als je mag kiezen tussen Planet en XS4ALL zou ik voor XS4ALL gaan. Gewoon indruk. Ik heb zelf nu dik een jaar ADSL via Planet, en alles is eigenlijk prima geregeld. Uptime van zo'n 99.99% alleen XS4ALL heeft een breder dienstenpakket met subdomeinen op je DSL lijn, geen blocking van poort 25 (dus eigen mailserver draaien), een betere USENET server, en zo zijn er nog wel een paar voordelen te vinden denk ik :)

Verwijderd

Mijn ervaring met ZONNET via Versatel is erg goed.
Alleen omdat ze geen hogere snelheden boden ben ik weggegaan naar CISTRON.
Ze bieden een goede service en technisch was alles okay.

• TigZ
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:50

TigZ

Bericht inclusief spelfouten !

Ik heb op het werk al bijna een jaar Mxtream fast bij Xs4all. Ik moet zeggen dat Xs4all mij extreem goed bevalt. Goede helpdesk en tot nu toe slecht één uitval van 15 minuten. Xs4all bied ook nog eens goede diensten. Perfect newsgroupservers, shell toegang, gratis firewall, pgp en anti-virus software. Je mag trouwens bij xs4all server diensten draaien zoals een eigen web en mailserver.

edit:

Lijkt wel reclame 8)7

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

adsl
Ik quote uit de FAQ:
De topictitel:

Goed. Jij hebt een boeiend onderwerp of een interessante vraag, en je wilt daar een topic voor openen. Neem dan even de tijd om een duidelijke topictitel te bedenken. Zo kunnen andere mensen sneller zien of het onderwerp voor hen ook interessant is. Al is een topictitel met allemaal hoofdletters lekker duidelijk, het wordt niet echt gewaardeerd, simpelweg omdat dat irritant is.
Met een halve topictitel weet niemand meteen wat je bedoelt, en het kan heel wat irritatie opwekken als dat dag in dag uit gebeurt. Begin je topictitel met bijvoorbeeld [Win98] of [CD-ROM]. Zet er dan ook meteen de kern van je vraag bij, want met "[XP] Doet het niet....." schieten we ook niet veel op. Een goede topictitel is dus het halve werk.
Een betere topictitel was dus bijvoorbeeld geweest: [ADSL] Welke voor 37 euro?

sorry dat ik verder niets bijdraag aan het topic hoor :X

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mja, je vorige topic is niet voor niks op slot gegaan... en je topictitel mag inderdaad beter.
Over de vraag 'welke provider moet ik nemen' is al heel vaak gesproken trouwens... dit topic gaat dus dicht :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.