Hallo,
Ik ben Mark en dit is mijn eerste serieuze post hier op GoT.
Ik ben vandaag in 'een' winkel geweest en heel wat moois gezien!
Ik heb vandaag echt uitgetrokken om van alles uit te proberen. Onderandere een mooi meubel uitgezocht voor m'n nieuwe thuis bioscoop.
En deze onderdelen:
DVD: Philips DVD-752
299 euro
Videorecorder: Een Philips die er net zo uitziet als mijn dvd speler
Heb ik al
TV: Een zwarte philips tv 28pw8707
989 euro
CD: Technics SL-PG4
193 euro
Receiver: Philips fr995
469 euro
Computer: Hele oude opgevoerde P200@P233 met een hele mooie geluidskaart (Creative Sound Blaster Audigy)
Had ik al
Speaker set: Weet ik nog niet zeker, graag wil ik advies van jullie over een juiste keuze. Ik heb vandaag al bose en jbl gezien.
Totaal zonder boxen: 1950 euro.
Graag wil ik jullie advies over deze opstelling. Is dit wat? En wat voor kabels? Profigold?
Ik heb ook al op google gezocht, opzich kwam alles er positief uit. De search van dit forum gaf ook een positief beeld over de onderdelen.
Alvast bedankt!
-Mark_Guitar
Ik ben Mark en dit is mijn eerste serieuze post hier op GoT.
Ik ben vandaag in 'een' winkel geweest en heel wat moois gezien!
Ik heb vandaag echt uitgetrokken om van alles uit te proberen. Onderandere een mooi meubel uitgezocht voor m'n nieuwe thuis bioscoop.
En deze onderdelen:
DVD: Philips DVD-752
299 euro
Videorecorder: Een Philips die er net zo uitziet als mijn dvd speler
Heb ik al
TV: Een zwarte philips tv 28pw8707
989 euro
CD: Technics SL-PG4
193 euro
Receiver: Philips fr995
469 euro
Computer: Hele oude opgevoerde P200@P233 met een hele mooie geluidskaart (Creative Sound Blaster Audigy)
Had ik al
Speaker set: Weet ik nog niet zeker, graag wil ik advies van jullie over een juiste keuze. Ik heb vandaag al bose en jbl gezien.
Totaal zonder boxen: 1950 euro.
Graag wil ik jullie advies over deze opstelling. Is dit wat? En wat voor kabels? Profigold?
Ik heb ook al op google gezocht, opzich kwam alles er positief uit. De search van dit forum gaf ook een positief beeld over de onderdelen.
Alvast bedankt!
-Mark_Guitar