Toon posts:

Creative dtt3500 dolby digital 5.1

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand van julie waar of waneer deze set te koop is?? is nl. goeie set :) !!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:26

Entity

9000rpm

Wat ik gehoord heb, is dat deze set flink tegenvalt... Lees dit maar eens:
www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=13817

Verwijderd

Sander heeft wel een beetje gelijk.....
Check dit maar eens uit. Subwoofer is wat beter geworden, maar dat was dan ook klacht nummer 1 met de vorige DTT 2500. Overigens is het natuurlijk nog steeds een prima setje, daar niet van, maar d'r zijn betere....hoor ik daar iemand Videologic Crossfires of Klipsch Promedia roepen?

• Entity

Entity

9000rpm

De ProMedia's zijn helaas nog niet in NL gespot, maar de Sirocco Crossfire (zie hier: www.videologic.com/ProductInfo/Siroccocrossfire.htm) is te krijgen bij Alternate...

Verwijderd

Kijk ook eens naar de Midiland 8200 S4. Deze heb ik ook en klinken beter als zo'n Creative setje en zien ook nog eens veel mooier uit!

http://www.midiland.com/products/8200.htm

Bij Comptechworld verkopen ze deze set.

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 oktober 2000 21:47 schreef daffie het volgende:
Kijk ook eens naar de Midiland 8200 S4. Deze heb ik ook en klinken beter als zo'n Creative setje en zien ook nog eens veel mooier uit!

http://www.midiland.com/products/8200.htm
wow! waar kun je die kopen, en wat moeten ze kosten??? klinkt dat ook nog een beetje?

Bij Comptechworld verkopen ze deze set.[/quote]

Verwijderd

Topicstarter
Thanx, maar de sets die jullie opnoemen (buiten die Midiland 8200) zijn geen echte 6 KANAALS DOLBY DIGITAL sets. Dolby digital is 6 kanaals!! Er moet daarom dus ook een AC-3 decoder inzitten! :)

• Entity

Entity

9000rpm

Bij de Midiland 8200 lees ik toch duidelijk:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Dolby Digital® (AC-3) decoding with included ADS-2000[/quote]Lijkt mij duidelijk...

Verwijderd

hij zegt toch buiten midland 8200!!

Verwijderd

Anders zou je de Videologic Digitheater DTS setje kunt kopen. Komt ook met een AC3 decoder.

Je kunt ze kopen bij www.alternate.nl

• Entity

Entity

9000rpm

Hmmm, overheen gelezen... Sorry, heb een bril nodig denk ik (8>

Verwijderd

Topicstarter
Wel allemaal heel vaag, wat die poducenten aanbieden. de een geeft 25Watt de andere voor een totale set 2500watt (onmogelijk dnk ik) blablabla, wat moet ik nou kiezen. Welke set geeft nou mooie lage tonen en hoge tonen weer. waar staat PMPO voor? :?

• Entity

Entity

9000rpm

Waar PMPO precies voor staat weet ik niet, maar het is het piekvermogen. Dit vermogen kan maar zeer kort aangehouden worden en is eigenlijk niet zo interessant. Het RMS (ofwel werkelijk) vermogen is belangrijker. Een budget PC speakersetje waarop 200 Watt staat, heeft misschien een effectief vermogen van enkele Watts... Je kunt dus het best altijd kijken naar het RMS vermogen.

Verwijderd

Eh, je kunt de Crossfires ook bij Prima Technik kopen, daar kun je ook de Pro versie
(2.1) kopen (fl 1.449) :)
http://www.prima-technik.nl/Verkoop/index.html
Altijd beter dan grrr Alternate :(
De "nieuwe" Crossfire versie waar ik al zo'n drie maanden op wacht (met grills, covers op de satellietjes) is er vlgs mij nog steeds niet. Die is natuurlijk wel al te koop in de USA. Voor de rest zijn ze hetzelfde.

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
die midiland 8200 set is ook bij de regenboog te koop, en kosten er 799 piek! Ik heb ze daar ook gekocht, en ze bevallen uitstekend.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 oktober 2000 22:45 schreef Odessey het volgende:
Thanx, maar de sets die jullie opnoemen (buiten die Midiland 8200) zijn geen echte 6 KANAALS DOLBY DIGITAL sets. Dolby digital is 6 kanaals!! Er moet daarom dus ook een AC-3 decoder inzitten! :)[/quote]Nou, ik heb die DTT2500 set thuis en die heeft wel een AC-3 decoder. Zit in de versterker ingebakken. En ik ben zeer tevreden over de set, ook de subwoofer doet het perfect. Ik las hierboven dat daar klachten over zijn, maar bij mij niet...
Pagina: 1