Toon posts:

intervideo ac3 filters

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://junkielimbo.selwerd.nl/n!ce/flip2.bmp

dit heb ik dus na 5 minuten divx kijken....

weet iemand hoe dit komt en vooral hoe ik er vanaf kom?

heb nix bijzonders gedaan alleen geformat en toen ac3 filters geinstalleerd, denk ik

heb geprobeerd die intervideo dingen in mn reg op te zoeken maar dat lukt niet echt, ook het herinstalleren van ac3 filters helpt niet :/

bvd

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Volgende keer .jpg maken hoor ;)

Je hebt gewoon een trial versie, da's erg jammer. Je zal de volledige versie moeten kopen of een ander AC3 filter zoeken :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dezelfde als vorige keer geinstalled...

maar ik kan ze ook nergens meer vinden eigenlijk, bsplayer pakt ook automatisch die intervideo filters..

Verwijderd

Topicstarter
heb het al opgelost met nimo filter pack, even goed bedankt

die reply van whizzcat geeft wel een beetje de sfeer op GoT weer, als je weinig posts hebt maar toch een normale vraag stelt word je afgezeken.
Iemand helpen blijkt voor sommige nog net iets teveel gevraagd

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

hij geeft je gewoon antwoord hoor. Dat is namelijk de reden blijkbaar. Maarja een nimopack heeft dus ook geholpen (ander AC3 filter zoeken, ook al zijn antwoord)...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• tbusquet
  • Laatst online: 11-02 23:14
Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 21:16:
http://junkielimbo.selwerd.nl/n!ce/flip2.bmp

dit heb ik dus na 5 minuten divx kijken....

weet iemand hoe dit komt en vooral hoe ik er vanaf kom?

heb nix bijzonders gedaan alleen geformat en toen ac3 filters geinstalleerd, denk ik

heb geprobeerd die intervideo dingen in mn reg op te zoeken maar dat lukt niet echt, ook het herinstalleren van ac3 filters helpt niet :/

bvd
Heel erg simpel, je hebt gewoon een trail-versie draaien van de ac3-filters van windvd.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• tbusquet
  • Laatst online: 11-02 23:14
Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 22:13:

die reply van whizzcat geeft wel een beetje de sfeer op GoT weer, als je weinig posts hebt maar toch een normale vraag stelt word je afgezeken.
Iemand helpen blijkt voor sommige nog net iets teveel gevraagd
Nou, dat ben ik niet met je eens, je stelt een normale vraag, en je krijgt het juiste antwoord, nl. dat je met trail-ware draait. En dat je dat alleen op kunt lossen door de volledige versie te kopen. Ik zie niet wat er verkeerd is aan dat advies :?

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Pagina: 1