Hallo,
ik zit dus met een groot probleem
IK had de laatste tijd het probleem dat als ik bezig was in windows xp mijn pc plotseling uitviel en mijn hd dan de handse tijd kraakt.
Dus gisteren nieuwe hd gaan halen en 256mb ram (als xtratje)
nu was ik gisteren avond bezig (nadat ik xp opnieuw had geinstalleerd op mijn nieuwe schijf) en vanavond, terwijl ik gezellig naar een liedje zit te luisteren van The white Stripes, valt mijn Pc terug uit, en begint hij weer te kraken , ik kon het krijgen.
Nu start ik hem opnieuw op, -> in xp start hij opnieuw op.Ik probeer optestarten van de xp cd.BOEM.ook terug opnieuw starten.
Ik kon dus niets meer doen,geen xp starten en ook niet de install cd starten.
dan ffkes geprobeert zonder netwerk kaart en cd-rom's enz... valt terug uit.
NU het grootste probleem.
Ik kijk hier ffkes rond en zie staan BIOS FLASHEN.
dus... een hd van 500mb gaan halen van zolder.
Opgezocht welke bios ersie ik moest hebben.die bestanden op die hd gezet. dan mijn pc opgestart met boot disk.Bios geflasht.PC afgesloten.orginele hd er terug start op.Een held lawaai deels gepiep eneen soort geschroei.pc terug af.hd los.terug aan. weer zelfde lawaai.weer terug af.
nu start ik hem op en doet hij nix meer.
als ik kijk nar de lichtjes zijn ze alle4dood dus = proc rot.
wat kan ik doen,kan ik die update ongedaan maken of is gewoon m'n moederbord en proc kapot ?
K7T turbo ms-6330
amd athlon 1000mhz
256 geheugen
en gforce mx 64mb ofzo in een pci slot.
ik zit dus met een groot probleem
IK had de laatste tijd het probleem dat als ik bezig was in windows xp mijn pc plotseling uitviel en mijn hd dan de handse tijd kraakt.
Dus gisteren nieuwe hd gaan halen en 256mb ram (als xtratje)
nu was ik gisteren avond bezig (nadat ik xp opnieuw had geinstalleerd op mijn nieuwe schijf) en vanavond, terwijl ik gezellig naar een liedje zit te luisteren van The white Stripes, valt mijn Pc terug uit, en begint hij weer te kraken , ik kon het krijgen.
Nu start ik hem opnieuw op, -> in xp start hij opnieuw op.Ik probeer optestarten van de xp cd.BOEM.ook terug opnieuw starten.
Ik kon dus niets meer doen,geen xp starten en ook niet de install cd starten.
dan ffkes geprobeert zonder netwerk kaart en cd-rom's enz... valt terug uit.
NU het grootste probleem.
Ik kijk hier ffkes rond en zie staan BIOS FLASHEN.
dus... een hd van 500mb gaan halen van zolder.
Opgezocht welke bios ersie ik moest hebben.die bestanden op die hd gezet. dan mijn pc opgestart met boot disk.Bios geflasht.PC afgesloten.orginele hd er terug start op.Een held lawaai deels gepiep eneen soort geschroei.pc terug af.hd los.terug aan. weer zelfde lawaai.weer terug af.
nu start ik hem op en doet hij nix meer.
als ik kijk nar de lichtjes zijn ze alle4dood dus = proc rot.
wat kan ik doen,kan ik die update ongedaan maken of is gewoon m'n moederbord en proc kapot ?
K7T turbo ms-6330
amd athlon 1000mhz
256 geheugen
en gforce mx 64mb ofzo in een pci slot.