Hier alleen ervarinen en dergelijke posten graag, voor problemen hebben we een appart topic 
Features:
~~~~~~~~~~~~~~
* Set in an alternate history where World War I never ended.
* Play in both first and third person.
* Online multiplayer mode including 16-player DeathMatch, Cooperative and Capture the Flag.
* Highly detailed 3D graphics providing an incredibly realistic environment reinforced by amazing sound effects.
* Captivating plot delivered through in-game action.
* 5 different weapons.
* 6 different levels.
Systeemeisen:
Minimum system requirements:
* Intel Pentium III 600MHz
* 256MB RAM
* Geforce 2
* 16 bit Sound Card
* 4x CD-ROM or DVD-ROM drive
* Windows 95/98/Me/2000/XP
* DirectX 8.1 or higher
Recommended system requirements:
* Intel Pentium III 1GHz
* 256MB RAM
* Geforce 3
* 32 bit Sound Card
* 16x CD-ROM or DVD-ROM drive
* Windows 2000 or XP
* DirectX 8.1 or higher
Screenshots:

Demo:
Klik
Officiele Site:
Klik
Disclaimer:
Het is streng verboden om hier links te posten naar het spel. Vraag daar dan ook niet naar (ook niet per e-mail oid!). Posts als "ben hem aan het binnenhalen" of "180kb/sec w000t" worden ook niet gewardeerd en zullen worden verwijdert. Hier kun je praten over het spel zelf en eventueel screenshots posten, voor problemen hebben we een ander topic
In ieder geval zien de screenshots er veelbelovend uit, ik had tot vandaag helemaal niets gehoord van dit spel maar ik zal het straks zeker ff testen
Features:
~~~~~~~~~~~~~~
* Set in an alternate history where World War I never ended.
* Play in both first and third person.
* Online multiplayer mode including 16-player DeathMatch, Cooperative and Capture the Flag.
* Highly detailed 3D graphics providing an incredibly realistic environment reinforced by amazing sound effects.
* Captivating plot delivered through in-game action.
* 5 different weapons.
* 6 different levels.
Systeemeisen:
Minimum system requirements:
* Intel Pentium III 600MHz
* 256MB RAM
* Geforce 2
* 16 bit Sound Card
* 4x CD-ROM or DVD-ROM drive
* Windows 95/98/Me/2000/XP
* DirectX 8.1 or higher
Recommended system requirements:
* Intel Pentium III 1GHz
* 256MB RAM
* Geforce 3
* 32 bit Sound Card
* 16x CD-ROM or DVD-ROM drive
* Windows 2000 or XP
* DirectX 8.1 or higher
Screenshots:

Demo:
Klik
Officiele Site:
Klik
Disclaimer:
Het is streng verboden om hier links te posten naar het spel. Vraag daar dan ook niet naar (ook niet per e-mail oid!). Posts als "ben hem aan het binnenhalen" of "180kb/sec w000t" worden ook niet gewardeerd en zullen worden verwijdert. Hier kun je praten over het spel zelf en eventueel screenshots posten, voor problemen hebben we een ander topic
In ieder geval zien de screenshots er veelbelovend uit, ik had tot vandaag helemaal niets gehoord van dit spel maar ik zal het straks zeker ff testen