• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 17:00
Ola

ik ben sinds enkele maanden in het bezig van een Fuji Finepix 2800Z, waar ik helemaal happy mee ben. Ik heb er gelik een beschermtasje bij besteld.
Het vervelende is alleen dat dit een stoffen tasje is, waar alleen je camera in past, verder niks. Het tasje lijkt me dus ook niet echt waterproof (nee, ik ga het niet uit testen)

Nu is dus mij vraag : zijn er ergens nog andere tasjes verkrijgbaar behalve het standaard, maar waarbij je bijvoorbeeld extra battarijen en geheugen enzo in kunt proppen.

Ik weet dat Case Logic dit soort dingen maakt, alleen is die 2800Z bijna vierkant, en die Case Logic tasje zijn meer voor de langwerpige camera's
Dan kom je dus uit bij een tas die ontzettend groot is, omdat anders je camera er qua diepte niet in past, of je gaat richting een hele kleine camcorder tas, en das helemaal niet de bedoeling.

Weet iemand waar ik zoiets kan krijgen ?

Verwijderd

Dreamstar schreef op 21 oktober 2002 @ 20:48:
Ola

ik ben sinds enkele maanden in het bezig van een Fuji Finepix 2800Z, waar ik helemaal happy mee ben. Ik heb er gelik een beschermtasje bij besteld.
Het vervelende is alleen dat dit een stoffen tasje is, waar alleen je camera in past, verder niks. Het tasje lijkt me dus ook niet echt waterproof (nee, ik ga het niet uit testen)

Nu is dus mij vraag : zijn er ergens nog andere tasjes verkrijgbaar behalve het standaard, maar waarbij je bijvoorbeeld extra battarijen en geheugen enzo in kunt proppen.

Ik weet dat Case Logic dit soort dingen maakt, alleen is die 2800Z bijna vierkant, en die Case Logic tasje zijn meer voor de langwerpige camera's
Dan kom je dus uit bij een tas die ontzettend groot is, omdat anders je camera er qua diepte niet in past, of je gaat richting een hele kleine camcorder tas, en das helemaal niet de bedoeling.

Weet iemand waar ik zoiets kan krijgen ?
VanGuard heeft ook heel veel verschillende tasjes, alleen wel stoffen. Wel met allemaal extra vakjes enz. Hier zijn die gewoon in de fotozaak te verkrijgen.

Greetz,

Bluhhhh

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-03 18:31

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Hier staat dat de Lowepro D-res 30 AW past.

Afbeeldingslocatie: http://www.lowepro.com/images/ppages/bag_pack/lrgclr/d-res30.jpg

Er is ruimte voor extra geheugen/batterijen, is vrijwel waterdicht (niet onder water maar wel in een zware storm).

Bij iedere fotozaak verkopen ze wel Lowepro tassen. Ze zijn wel aardig aan de prijs, maar dan heb je ook wat.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-02 12:33
Heb zelf bij mijn digicam een Vanguard tasje gekregen.
Stoffen tas met een voorvakje waar net een afstandsbediening in pas en 1 geheugenmodule.
Je heb wel grotere modellen van Vanguard maar zover ik kon zien niet 1 die waterproof is.
Kijk eens naar het merk Lowepro,heb in mijn analoge tijd hier een rugzak van gehad die waterproof was....duur maar het is wel goed :)
www.lowepro.com

edit
zie boven :)

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 17:00
Johnny64 schreef op 21 oktober 2002 @ 21:19:
Bij iedere fotozaak verkopen ze wel Lowepro tassen. Ze zijn wel aardig aan de prijs, maar dan heb je ook wat.
Wat noem jij "aardig aan de prijs" ?
Ik heb ff op die site van Vanguard gekeken, maar daar zie je alleen maar een dichte afbeelding, dus niet van de binnenkant, of zoals bij die Lowepro een foto waarbij je het zaakje in verhouding kan bekijken. Wel lastig, dan moet je er 1 op de gok kijken.

Hebben ze bij de gemiddelde fotozaak btw ook die verrekijkers van Vanguard ?

Verwijderd

Ga gewoon ff naar je locale fotoboer en vraag of ie een fatsoenlijk tasje voor je heeft!! Meestal kosten deze tegen de 50 a 100 euro...

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:28

Rico

Wie dit leest is gek....

Zie mijn andere topic

[url] Tas voor Fuji 2800Z [/url]

Verwijderd

[quote]Johnny64 schreef op 21 oktober 2002 @ 21:19:
Hier staat dat de Lowepro D-res 30 AW past.

[[url=]afbeelding[/url]]

quote]

eej die heb ik van het weekend gekocht die tas alleen 1 maatje kleiner voor me canon s40

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:23
gewoon een goedkoop hama tasje bij de dixons, werkt perfect.

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

dixons is duur met tassen en hoesen ik ben dit weekend wezen shoppen in utrecht

en kwam er achter dat de fotozaak daar toch goedkoper is

zie voor adress >> http://www.fotopatent.nl
Pagina: 1