Toon posts:

Wat ik ook doe, de pc loopt niet optimaal.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu echt alles gedaan wat er maar aangedaan kan worden!!

Ik heb nu alles tweaktools gebruikt, alle drivers geprobeer voor me GF en Mobo maar hoe dan ook ik blijf met me systeem onder de 10.000. Ik hoor gewoon al over de 10.000 te halen.

Ik heb de FAQ voor de 3d marks en video kaarten helemaal doorgelezen en uitgeprobeert maar echt niks helpt.

me specs zijn:

AMD XP 2200+ (temp: 45*, Casetemp: 25*)
MSI KT4 ultra
512 MB DDR333 WinMOS

GF4 TI 4600 128MB DDR van leadtek. (temp ?)
80 Gige WD 8mb buffer

Windows XP prof

Drivers nu 40.72 en de cd-rom drivers voor me mobo. Zijn uptodate dus.

Ik heb alles nu een beetje overgeklokt maar zelfs dat mocht geen hogere score geven. :(
Ik baal hier echt flink van want heb er veel geld voor betaald maar perfect werken. . NEE :(.

Ik haal bijna de zelfde scores op me 1800+ met deze video kaart en zonder al die tweaks of wat dan ook.

Wat kan het zijn brak geheugen of wat dan?

op de 2200+ http://service.madonion.com/compare?2k1=4832965
op de 1800+ http://service.madonion.com/compare?2k1=4671429

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen ben nu echt radeloos!

Verwijderd

Via 4 in 1 drivers misschien? Heb je die nodig?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 20:54:
Via 4 in 1 drivers misschien? Heb je die nodig?
Deze heb ik gebruik dat zie je in me bericht. excusses voor de onvriendelijk berichtje :D weer vriendjes!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Chill man, je hoeft niet zo aan te vallen.. Hij kan niet afleiden uit "alle drivers" of je de 4-in-1 ook echt hebt gebruikt ;)

Je kunt je geheugen overigens testen met memtest86. Linkje staat wel in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter onderaan op Technische PMG FAQ.

Verwijderd

Topicstarter
BalusC schreef op 21 oktober 2002 @ 21:05:
Chill man, je hoeft niet zo aan te vallen.. Hij kan niet afleiden uit "alle drivers" of je de 4-in-1 ook echt hebt gebruikt ;)

Je kunt je geheugen overigens testen met memtest86. Linkje staat wel in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter onderaan op Technische PMG FAQ.
Het probleem is wat ik met de meeste topics zie is dat mensen gewoon niet lezen en zomaar wat antwoorden. Daarom viel ik hem een beetje aan. mag toch :D

• Mr.Wop
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 13:17
Al goed(wat mij beterft dan). Kan je allen helaas niet helpen....

Verwijderd

Topicstarter
Mr.Wop schreef op 21 oktober 2002 @ 21:20:
Kijk dan ook niet raar als er straks geen mensen meer zijn die je willen helpen. Kan me voorsellen dat de meesten dit topic nu weer dicht klikken als ze je reacties gelezen hebben...
Kep me berichie al wat vriendelijk gemaakt :D

Verwijderd

Waarom staat er bij de nature test n/a volgens mij telt deze test zwaar mee met het totale puntenaantal.

Verwijderd

Probeer gewoon eens wat andere hardware in je systeem.... als je brak geheugen hebt draait het al nie lekker!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 21:38:
Probeer gewoon eens wat andere hardware in je systeem.... als je brak geheugen hebt draait het al nie lekker!
Ik heb net memtest gedaan maar geen error's naar pass1 dus geheugen is perfect, gelukkig :D

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 21:35:
Waarom staat er bij de nature test n/a volgens mij telt deze test zwaar mee met het totale puntenaantal.
Ik zal hem eens meelaten lopen

Verwijderd

Download eens deze drivers voor je videokaart: http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_29.42

Verwijderd

Topicstarter
why? is voor 4200ti niet voor de 4600ti maaruh na veel testen en zo en echt veel moeite doen kwam ik op http://service.madonion.com/compare?2k1=4833954 dit dat is al een stuk beter :D

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 20:36
als je voor 3dmarks gaat kun je eens lagere geheugen timings proberen, scheelde bij mij een hele hoop als ik die verlaagde
gewoon zelf instellen en zien of ie het trekt

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Pagina: 1