Toon posts:

breedbeeld tot ongeveer 500 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ten eerste ik weet dat hier aleens hetzelfde topic heeft gestaan over bb's tot 500 euro, en daar kwam eigenlijk maar 1 bb uit namelijk de SAMSUNG WS28W63.

Maar ik las op kieskeurig wat negatieve reacties, bv dat de automatische stand van het beeldformaat niets doet en dat je bij dvd de zwarte randen niet wegkrijgt.

Heeft iemand ervaring met deze tv en kan die deze problemen bevestigen?

Of heeft iemand nog een paar goeie tips voor andere merken?

Laat het me horen, budget is max 500 euro

die samsung zag ik staan bij its voor 400 euro's das geen geld maar ja ik twijfel nog een beetje.

• iznogood
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Laat het me horen, budget is max 500 euro
Whahahaha ... over 10 jaar heb je misschien een goede voor dit geld.

Just as Good

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
heb ooit een advertentie gezien van EP in enter die had 72cm BreedB plat en 100hz voor 500 maar of dat kan............... :?

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• iznogood
  • Niet online
ernst schreef op 21 oktober 2002 @ 20:27:
heb ooit een advertentie gezien van EP in enter die had 72cm BreedB plat en 100hz voor 500 maar of dat kan............... :?
Kwaliteit zal wel klote zijn.

Just as Good

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:39

JT

VETAK y0

iznogood schreef op 21 oktober 2002 @ 20:26:
[...]

Whahahaha ... over 10 jaar heb je misschien een goede voor dit geld.
:/ Superonderbouwing :X

Als je een beetje goed rondkijkt en er ff de tijd voor uittrekt vind je misschien een Aristona (= Philips).

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• iznogood
  • Niet online
JT schreef op 21 oktober 2002 @ 20:30:
[...]

:/ Superonderbouwing :X

Als je een beetje goed rondkijkt en er ff de tijd voor uittrekt vind je misschien een Aristona (= Philips).
Denk dat je voor een Aristona nog niet onder de 500 Euro uitkomt. Goedkope onderdelen, Philips beeldbuis _/-\o_ Kwaliteit dus wel super

Just as Good

• JT

JT

VETAK y0

iznogood schreef op 21 oktober 2002 @ 20:32:
[...]

Denk dat je voor een Aristona nog niet onder de 500 Euro uitkomt. Goedkope onderdelen, Philips beeldbuis _/-\o_ Kwaliteit dus wel super
Ik WEET dat het kan want heb het al vaker gezien.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• iznogood
  • Niet online
JT schreef op 21 oktober 2002 @ 20:33:
[...]

Weet je nog waar ;) Liefst 82 cm :)

Just as Good

• ernst
JT schreef op 21 oktober 2002 @ 20:33:
[...]

Mess with me and die !
nu is ie dood :+ 8)7

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• thealterego1
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-08 18:03

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

thomson 28wr23eg €500, thomson 24wk25eg €490, sharp 28jw73e €480, daewoo dtw-28w5 €430, samsung ws-28w63ns €450, jvc av28bt7 €400, finlux ctw 28277 € 400 :)

iemand iets leuks?

• ernst
thealterego1 schreef op 21 oktober 2002 @ 20:46:
thomson 28wr23eg €500, thomson 24wk25eg €490, sharp 28jw73e €480, daewoo dtw-28w5 €430, samsung ws-28w63ns €450, jvc av28bt7 €400, finlux ctw 28277 € 400 :)
allemaal bol en 50Hz i think ?

• thealterego1
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-08 18:03

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

de daewoo is vlak en inderdaad allemaal 50 hz. Maar daar zei de topicstarter niks over.

iemand iets leuks?

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

ik heb de thomson 28wr23eg, ik moet zeggen pracht ding, 2x SCART (via OSD in te stellen als S-video of gewoon) 4 beeld keuzes, normaal (zoals op een gewone TV) zoom, vol beeld maar geen ondertitels(mist stukje onderkant). zoom1, vol beeld met ondertitels)mist stukje van bovenkant) en volledig beeld, dus gewoon het hele beeld. aan de voorkant zitten achter een klepje 3 tulp ingangen en een SVIDEO ingang(of hoe dat ook heet iig zon ding dat ook op je TV-out zit :+ ) en de AB is klein maar wel handig. Het beeld is volges mij 100Hz (maar dat kan ik ook fout hebben) het is iig erg scherp en het geluid is mooi met lekkere bas.
het OSD is heel uitgebreid je kan er echt alles op instellen. hij heeft een bolle beldbuis (maar lijkt toch flink plat)
zo dat was het :) ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.rueducommerce.fr/hifi/images/produits/info/Large/28WR23EG1.jpg

edit: ff plaatje toegevoegd

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb niet gezegd dat ik een superkwaliteit tv wou hebben, ik woon nog thuis dus ik wil gewoon een bb voor dvd's te kijken om mijn kamertje meer niet.
Dus al de reacties van koop een duurdere kunnen jullie voor je houden :)
Hoeft ook geen 100hz te zijn.

Als ik ooit veel poen heb ik koop ik wel een goede bb.
En alles is beter dan de gare tv die ik nu heb.

Dus als iemand nog zinvolle tips heeft hoor ik het graag.

edit...
Burning_acid schreef op 21 oktober 2002 @ 21:14:
ik heb de thomson 28wr23eg, ik moet zeggen pracht ding, 2x SCART (via OSD in te stellen als S-video of gewoon) 4 beeld keuzes, normaal (zoals op een gewone TV) zoom, vol beeld maar geen ondertitels(mist stukje onderkant). zoom1, vol beeld met ondertitels)mist stukje van bovenkant) en volledig beeld, dus gewoon het hele beeld. aan de voorkant zitten achter een klepje 3 tulp ingangen en een SVIDEO ingang(of hoe dat ook heet iig zon ding dat ook op je TV-out zit :+ ) en de AB is klein maar wel handig. Het beeld is volges mij 100Hz (maar dat kan ik ook fout hebben) het is iig erg scherp en het geluid is mooi met lekkere bas.
het OSD is heel uitgebreid je kan er echt alles op instellen.
En wat kostte die?

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 20:22:...Maar ik las op kieskeurig wat negatieve reacties, bv dat de automatische stand van het beeldformaat niets doet en dat je bij dvd de zwarte randen niet wegkrijgt.

..
Ehm zwarte randen bij DVD's worden veroorzaakt door het beeldaspect, dat bij 8 van de 10 dvd's 2.35:1 is, in tegenstelling tot je beeldbuis die 16:9 is |:(

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Topicstarter
dominicbout schreef op 21 oktober 2002 @ 21:17:
[...]

Ehm zwarte randen bij DVD's worden veroorzaakt door het beeldaspect, dat bij 8 van de 10 dvd's 2.35:1 is, in tegenstelling tot je beeldbuis die 16:9 is |:(
duh |:( dat weet ik ook wel

Maar ik had begrepen dat je dat bij verschillende bb tv's door zoom te gebruiken die balken kon wegwerken.

edit....

[afbeelding]

edit: ff plaatje toegevoegd
Yup dat heb je, ik heb hem net gezien op inet voor 475 euro dus dat is binnen budget.

Ik zal eens ff surfen of ik meer info kan vinden

• ernst
erm dat staat in die post erboven 500

Verwijderd

Topicstarter
Welk merk is eigenlijk meer betrouwbaar, Samsung Of Thomson?

• Meller
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 00:27

Meller

Much to learn, you still have

Misschien nog een leuke

PHILIPS 24PW6006
KLEUREN-TV BREEDB. 61CM

Artikelnummer: 31413
61 Cm BlackLine breedbeeld beeldbuis
Smart Picture & Sound Control
6 Beeldformaten instelbaar
Teletekst met geheugen voor 10 pagina's
4 Favoriete paginanummers instelbaar
MultiSystem, PAL, Secam en NTSC
Contrast Plus voor contrastrijk beeld
Stereo geluidsweergave, totaal 20 watt
Ingebouwde fm stereo radio/40 presets
On Screen info-display
Inclusief afstandsbediening
Afmetingen H=45,4 B=69,2 D=43,8 cm
Camcorder- en hoofdtelefoonaansluiting
€ 499.-

http://www.block.nl

Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4

Verwijderd

61 cm is wel wat klein..

ik weet niet wie, maar tijdens de "oerweken" hadden ze een 82 cm samsung voor 649 euro :S

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-07 09:13

delorean7

Let's take the Aston toni

Ben toevallig paar maanden geleden wezen kijken voor mijn broertje (kaptiaal krachtig klote kind ;) ) uiteindelijk zijn we naar huis gegaan met een 82 cm Sony, alhoewel de verkoper ons vertelde dat de JVC in wezen betere software had tegen lagere prijs vonden wij de sony echt beter.
Probleem is alleen wel dat dat ding rond de 1500 euro kost, maar dan komt er ook niets bij in de buurt! (mijn eigen kleinere philips breedbeeld van 1100 FL 2e hands is er echt niets bij)

Als ik nu zou moeten kiezen tussen 1x500 euro nu of 3x500 euro over een jaar zou ik absoluut het laatste doen!

• Meller
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 00:27

Meller

Much to learn, you still have

Ik weet niet hoe groot zijn kamertje is:P

Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4

• JT

JT

VETAK y0

iznogood schreef op 21 oktober 2002 @ 20:36:
[...]

Weet je nog waar ;) Liefst 82 cm :)
Dat was een tijdje geleden. Maar in het nieuwe Block krantje staat een Aristona 72cm voor 599 en in het Megapool krantje een JVC 72 cm. Als je het voor die prijs kan krijgen bij die winkels dan kan het vast ergens nog goedkoper :o Misschien kan je zelfs bij 1 van die winkels nog korting krijgen.
ernst schreef op 21 oktober 2002 @ 20:37:
[...]

[...]

nu is ie dood :+ 8)7
Waarom denk je dattie niet meer reageert >:)

Ecodan warmtepomp

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-05 14:20

RUFFNECK

Poentje

De Samsung 70 cm was bij zowel de it's als bij Modern Electronics voor 399 in de aanbieding ja, leuk dingetje, maar was sinds maandag al op. Ik wilde em nl. ook hebben, kostte eigenlijk iets van 590 euro ofzow. Gewoon voor op m'n studentenkamer dus speciaal superding hoefde ik ook niet. Dan maar zo'n DAEWOO DWX-28W5 [ook 70cm] gehaald gister en tot nu toe ben ik er tevreden over :) Was ook een aanbieding bij Modern Electronics [zeiden dat ie eigenlijk 579 ofzow kost], maar bij www.deblock.nl issie ook voor 399 te krijgen :)

Verwijderd

RUFFNECK schreef op 22 oktober 2002 @ 17:26:
De Samsung 70 cm was bij zowel de it's als bij Modern Electronics voor 399 in de aanbieding ja, leuk dingetje, maar was sinds maandag al op. Ik wilde em nl. ook hebben, kostte eigenlijk iets van 590 euro ofzow. Gewoon voor op m'n studentenkamer dus speciaal superding hoefde ik ook niet. Dan maar zo'n DAEWOO DWX-28W5 [ook 70cm] gehaald gister en tot nu toe ben ik er tevreden over :) Was ook een aanbieding bij Modern Electronics [zeiden dat ie eigenlijk 579 ofzow kost], maar bij www.deblock.nl issie ook voor 399 te krijgen :)
By deblock.nl staat hij volgens mij voor 499. Maar heeft er iemand ervaring met de kwatliteit van samsung tv`s??

Verwijderd

Topicstarter
RUFFNECK schreef op 22 oktober 2002 @ 17:26:
Damn das jammer want ik wou donderdagavond eens gaan kijken :(

hmm daewoo weet ik niet zo, eerst eens kijken of ik die samsung of anders die thomson ergens kan krijgen.

en mijn kamertje is 4x2,5 :)

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:08
Een maandje geleden was ik zelf ook op zoek naar een breedbeeld, en toen kwam ik bij de mediamarkt in Den Haag een JVC tegen met een volledig vlakke beeldbuis van 70 cm. Hij was wel 50hz, en koste 499 euro. Ik heb zel echter geen flauw idee welk type het was, en of ze dit apparaat nog steeds verkopen voor deze prijs weet ik niet.

Zelf heb ik dit toestel niet gekocht.

Verwijderd

Mijn kamer is 2,20 bij 2 :), en daar gaat lekker een 82 cm in :), samen met mn 6.1 home cinema set :D

Verwijderd

Topicstarter
Haha je zal wel stokdoof zijn :)

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

De Daewoo 70 cm is wel degelijk 399 bij deblock.nl hoor...
Over de kwaliteit ervan hoef je niet bang te zijn imho als je ook "maar" voor een Samsung of Thomson wilt gaan voor toch "maar" op je kamer, snap je. En de Samsung was best wel vreselijk groot van achter, terwijl de daewoo toch wel lekker smoothe naar achter loopt. Beeldbuis is vlak en de zoom [auto, 4:3, 14:9, 16:9, volledig scherm, panorama] gaan ook lekker.
Kortom ik zou em toch gewoon nemen als ik jou was, anders ga je naar de winkel om em ff uit te checken. Ik had nl. zaterdag toen de samsung er nog was, allebei kunnen bekijken en qua beeld en geluid waren ze voor mij toch zowat et zelfde en ik wilde aanvankelijk dus wel voor de Samsung gaan, omdat die naam toch "beter" overkomt dan Daewoo, maar ze waren dus op helaas :)
Ik had ook geinformeerd bij de It's en die dingen komen helemaal niet meer ofzow, maar een andere reeks.

ps. mijn kamer is 12m2, 1 muur helemaal vol met me breedbeel, buro+pc en kast dus :) 5.1 set lukt nog wel :P

Verwijderd

Topicstarter
Die jvc waar een paar mensen het over hadden ben ik nu ook tegengekomen.
Het is de JVC AV-28CH1 en hij is 600 euro en met 92 extra 5 jaar fabrieksgarantie. maar wel 100hz damn ik weet het nu echt niet meer.
Ik ga het toch niet gokken om blind via het internet te bestellen, ik ga eerst maar eens een paar zaken af en kijken welke me het best bevald.

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 21:11:
Die jvc waar een paar mensen het over hadden ben ik nu ook tegengekomen.
Het is de JVC AV-28CH1 en hij is 600 euro en met 92 extra 5 jaar fabrieksgarantie. maar wel 100hz damn ik weet het nu echt niet meer.
Ik ga het toch niet gokken om blind via het internet te bestellen, ik ga eerst maar eens een paar zaken af en kijken welke me het best bevald.
Oh had je dat nog niet gedaan dan? :P
Maar dat is et beste ja, wie weet vind je een ander dat precies ff goed is maar stukken goedkoper, bespaar je wat eurootjes toch? :)
Pagina: 1