Voodoo tereur in ATi draad.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Tot mijn grote verbazing zie ik dat deze draad die oorspronkelijk gewoon een berichtgeving over ATi is uitgroeit tot een heuze Voodoo draad. Met name onze aller vriend hedskes doet vrolijk aan de Voodoo discusie mee.

Wat ik dan nog vreemder vind is dat het juist deze posts zijn die de hoge punten krijgen, nu is de draad op het moment van posten noch jong dus alles kan nog gebeuren maar deze Voodoo discussie moet wel de nodige aandacht krijgen denk ik, hoge waardering voor posts die 99,9% off-topic zijn vind ik niet echt op zijn plaats.

Wat ik btw nog ff kwijt wou is dat het mij mateloos irriteerd dat meneer hedskes in deze draad louter andermans posts in eigen woorden samen vat of echt nouwelijks wat toevoegd en toch vele punten bij elkaar scharrelt. Zo reageerd hij hier op mij en zegt hij echt helemaal maar dan ook helemaal niks dat niet in mijn post staat, echt vervelend.

edit: link fixed tnx to KeX ;).

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Hmm, die draad was mij net ook al opgevallen maar toen stonden die posts nog niet zo hoog. Ik had toen nog het idee om later nog maar eens terug te komen.

Ik duik er nu alvast maar in want zometeen gaat de tijd ook een rol spelen en dan wordt het voor ons ook alleen maar moeilijker.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Jimmy Pop schreef op 21 oktober 2002 @ 20:11:
Tot mijn grote verbazing zie ik dat deze draad die oorspronkelijk gewoon een berichtgeving over ATi is uitgroeit tot een heuze Voodoo draad. Met name onze aller vriend hedskes doet vrolijk aan de Voodoo discusie mee.

Wat ik dan nog vreemder vind is dat het juist deze posts zijn die de hoge punten krijgen, nu is de draad op het moment van posten noch jong dus alles kan nog gebeuren maar deze Voodoo discussie moet wel de nodige aandacht krijgen denk ik, hoge waardering voor posts die 99,9% off-topic zijn vind ik niet echt op zijn plaats.

Wat ik btw nog ff kwijt wou is dat het mij mateloos irriteerd dat meneer hedskes in deze draad louter andermans posts in eigen woorden samen vat of echt nouwelijks wat toevoegd en toch vele punten bij elkaar scharrelt. Zo reageerd hij hier op mij en zegt hij echt helemaal maar dan ook helemaal niks dat niet in mijn post staat, echt vervelend.
Uh! /me Je bedoelt vast deze. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

KexDaFlex, dan bedoelt Jimmy eerder deze en deze want de post die jij aanhaald vind ik zo verkeerd nog niet. Die andere twee wel, die reacties voeden die off-topic discussie over 3DFX juist. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
bazs2000> Die bedoelde ik dus wel :|

Hij voegt gewoon niks toe, hij zegt gewoon in feite hetzelfde als ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Oké, je hebt gelijk, alleen was het op het moment zo dat de reacties al een klap naar beneden hebben gehad dus had ik eerder het idee dat die andere reacties van hem degene waren waar het topic om ging. Natuurlijk had je het ook over de rest van het topic op de FP maar omdat je over Hedskes begon dacht ik eigenlijk meteen aan de posts die ik hierboven aanhaalde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Een discussie over hetzelfde onderwerp als in post alleen dan met een ander bedrijf is toch niet off-topic?

Die reactie op je reactie is voor een deel toevoegend (maar inderdaad zit er ook een samenvatting in van de reactie van Jimmy Pop die erboven staat, maar dan wat duidelijker en uitgebreider in mijn ogen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
hedskes schreef op 21 oktober 2002 @ 20:46:
Een discussie over hetzelfde onderwerp als in post alleen dan met een ander bedrijf is toch niet off-topic?

Die reactie op je reactie is voor een deel toevoegend (maar inderdaad zit er ook een samenvatting in van de reactie van Jimmy Pop die erboven staat, maar dan wat duidelijker en uitgebreider in mijn ogen).
Om maar met de deur in huis te vallen: Uitgebreider lijkt mij technisch gezien onmogelijk gezien je post korter is dan de mijne.

En ook vind ik idd echt niet dat je iets toevoegd. Nu vind ik dat helemaal niet erg hoor, no hard feelings. Maar die post mag van mij dus lekker op de +0 dubbelpost komen te staan.

Om nog ff wat toe te voegen: Hij is samenvattend, zoals jij zelf al zegt. Maar wat hebben we in hemelsnaam aan een draad waarin mensen ELKAAR gaan samenvatten? Degene die jouw post leest leest hoogst waarschijnlijk ook mijn post en heeft zodoende niets aan een samenvatting van wat hij nog geen 10 seconden ervoor gelezen heeft. Dat is alleen maar irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
bazs2000 schreef op 21 oktober 2002 @ 20:40:
...maar omdat je over Hedskes begon dacht ik eigenlijk meteen aan de posts die ik hierboven aanhaalde. :)
Das niet verwonderlijk.... de halve draad wordt door hedskes vertegewoordigd....

(zucht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
Jimmy Pop schreef op 21 oktober 2002 @ 20:50:
Om maar met de deur in huis te vallen: Uitgebreider lijkt mij technisch gezien onmogelijk gezien je post korter is dan de mijne.
Dat is waar, ik heb het maar over een deel van je post. Een deel ervan vat ik samen en breidt ik uit, over het andere deel heb ik het niet. Mijn post is daarom inderdaad wat korter.
En ook vind ik idd echt niet dat je iets toevoegd. Nu vind ik dat helemaal niet erg hoor, no hard feelings. Maar die post mag van mij dus lekker op de +0 dubbelpost komen te staan.
Ga je gang, in moderaties is iedereen vrij.
Om nog ff wat toe te voegen: Hij is samenvattend, zoals jij zelf al zegt. Maar wat hebben we in hemelsnaam aan een draad waarin mensen ELKAAR gaan samenvatten? Degene die jouw post leest leest hoogst waarschijnlijk ook mijn post en heeft zodoende niets aan een samenvatting van wat hij nog geen 10 seconden ervoor gelezen heeft. Dat is alleen maar irritant.
Daar zit wat in, maar met alleen mijn uitbreiding kun je geen zin maken, dus moet je wel het vorige (kort) herhalen (samenvatten dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

bazs2000 schreef op 21 oktober 2002 @ 20:23:
KexDaFlex, dan bedoelt Jimmy eerder deze en deze want de post die jij aanhaald vind ik zo verkeerd nog niet. Die andere twee wel, die reacties voeden die off-topic discussie over 3DFX juist. :)
Ik schreef het eik. alleen ff op omdat /me in zijn topicstart twee postst van zichzelf aanhaalt en waarschijnlijk de bedoelde reactie niet opgenomen heeft. (ctrl+c,ctrl+v effect waarschijnlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
KexDaFlex schreef op 21 oktober 2002 @ 21:02:
[...]

Ik schreef het eik. alleen ff op omdat /me in zijn topicstart twee postst van zichzelf aanhaalt en waarschijnlijk de bedoelde reactie niet opgenomen heeft. (ctrl+c,ctrl+v effect waarschijnlijk)
idd ;)

En hedskes..... Ik zou je heeeel graag willen vragen ff te quoten wat je nou eigenlijk aan mijn post toevoegd, want ik kan het echt niet ontdekken, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:09

botoo

💀 too old to die young

been there . . .

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
Jimmy Pop schreef op 21 oktober 2002 @ 21:05:
En hedskes..... Ik zou je heeeel graag willen vragen ff te quoten wat je nou eigenlijk aan mijn post toevoegd, want ik kan het echt niet ontdekken, sorry.
Het cursieve deel... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik ben ook even langsgeweest en de off-topic reacties staan nu op nul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Laatst online: 04-07 23:57
Hele draadje done.

Over de bovenstaande discussie kan ik vrij kort zijn: Ik ben van mening dat de post van Hedskes gewoon overbodig/dubbel is, zelfs men hoogbejaarde oudtante die het verschil tussen een muis en een printer nog niet weet kon die open deur intrappen. Ondanks het feit dat ze ontzettend slecht ter been is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
hedskes schreef op 21 oktober 2002 @ 21:35:
[...]
Het cursieve deel... :)
edit:
laatmaar, je luistert er toch niet naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
Geen dank :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
de reden waarvoor ik hem geedit heb is omdat ik anders een OW in mijn meel had gehad ik heb de orginele tekst niet meer maar ik wil best een reconstructie naar jouw meelbox sturen. onder voorbehoud dat je niet gelijk gaat schreeuwen om moord en brand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft ook even door de draad gebladerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Netman867 schreef op 21 oktober 2002 @ 21:55:
Hele draadje done.

Over de bovenstaande discussie kan ik vrij kort zijn: Ik ben van mening dat de post van Hedskes gewoon overbodig/dubbel is, zelfs men hoogbejaarde oudtante die het verschil tussen een muis en een printer nog niet weet kon die open deur intrappen. Ondanks het feit dat ze ontzettend slecht ter been is. :+
Is die tante wel sterk genoeg om het enorm grote bord voor het hoofd van Hedskes weg te schoppen/meppen/beamen :? 8)7 |:(

(Zo, nu ik ook eens meedoen aan de smiley rage :P)

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
Teckna schreef op 21 oktober 2002 @ 22:15:
De reden waarvoor ik hem geëdit heb is omdat ik anders een OW in mijn meel had gehad ik heb de orginele tekst niet meer maar ik wil best een reconstructie naar jouw meelbox sturen. Onder voorbehoud dat je niet gelijk gaat schreeuwen om moord en brand
Wat bedoel je? :? Wat is 'hem' (welke reactie)? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
hedskes schreef op 21 oktober 2002 @ 22:40:
[...]
ik denk dat het beter is als ik nu stop,
ik kom morgen wel weer op GoT de kans dat ik
meel krijg van de TMF moddereter is errug groot
als ik nu door blijf gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

hedskes schreef op 21 oktober 2002 @ 22:40:
[...]
Hem slaat op de post, ben je vandaag je IQ vergeten te starten :?

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Beaves schreef op 21 oktober 2002 @ 22:52:
[...]

Hem slaat op de post, ben je vandaag je IQ vergeten te starten :?

Whaaahahaha :D :D :D

* Robin heeft zich schuldig gemaakt aan modden in dat draadje :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is niet nieuw, het was al eerder opgevallen. Zie ook:

Hedskes in de bocht met aangevulde first post

Zet even neer om welke reacties het gaat, hier heeft hij al een keer iets over te horen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Teckna schreef op 21 oktober 2002 @ 22:15:

[...]

de reden waarvoor ik hem geedit heb is omdat ik anders een OW in mijn meel had gehad ik heb de orginele tekst niet meer maar ik wil best een reconstructie naar jouw meelbox sturen. onder voorbehoud dat je niet gelijk gaat schreeuwen om moord en brand

Tegen een persoonlijke flamewar kan ik weinig doen, en ik heb je reaktie niet gezien toen ie er stond (overigens is de preview functie hiervoor ideaal, ff lekker van je af schelden en daarna een 'normale' reaktie plaatsen), maar ik wil jullie vriendelijk verzoeken om dit draadje niet in een flamewar te laten veranderen.

Jullie kennende lijkt me dat niet echt nodig, maar toch :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Pagina: 1