• MenaceD
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Vraag:

Mijn vader is op zoek naar een mp3 speler met grote opslag ruimte en real-time opnamemogelijkheid. Heeft nu zijn oog laten vallen op de creative jukebox 3 met 40 gb.

Maar nu kunnen we nergens vinden of deze mp3 speler ook kleine stukjes kan herhalen uit een nummer, want hij gebruikt t voor zijn drum lessen. En dan luister je naar kleine loopjes. Iemand een idee of dit mogelijk is bij deze of een andere speler? en wat vinden jullie van de eerdere jukebox spelers?

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
je kunt ook een minidisc gebruiken ,
die een analoge opname doet en dan gaan t marken (tracks marken ) duz kun je allemaal korte tracks maken , en je hebt dan helelmaal geen dure md voor nodig.

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06:33
minidisc lijkt me ideaal hier idd maar wel beperkte capaciteit :)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ik heb een RioVolt SP-100 en die heeft een A-B functie om stukjes te loopen.

• MenaceD
  • Niet online
MD is geen optie, is al aanwezig namelijk. Een mp3 heeft de voorkeur, met name dus met grote opslag kwaliteit. Tijdens de drumsessies moet er ook kunnen worden opgenomen. En het repeaten van die loopjes is dus belangrijk. (soort cue-en)

Nog iemand verdere tips? Ga nu ff de riovolt bekijken.

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02 12:18

miekol

erm

De iRiver iMP-250 (mp3 cd speler) kan het in ieder geval. De iMP-150 en iMP-350 waarschijnlijk ook dan.

En BTW, Riovolt = iMP-250 voor de europese/amerikaanse markt, zelfde body alleen lichtelijk uitgekleed/anders (geen lcd op afstandsbediening, zwarte kleur etc.).

PS Met de iMP-250 speler kan je dus niet opnemen :(.
Volgens mij kon enevandere vage mp3cd speler uit de tijd van de iMP-250 het wel trouwens

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-02 16:08

_WgV_

It's a magical world!

miekol schreef op 22 oktober 2002 @ 00:43:
De iRiver iMP-250 (mp3 cd speler) kan het in ieder geval. De iMP-150 en iMP-350 waarschijnlijk ook dan.

En BTW, Riovolt = iMP-250 voor de europese/amerikaanse markt, zelfde body alleen lichtelijk uitgekleed/anders (geen lcd op afstandsbediening, zwarte kleur etc.).

PS Met de iMP-250 speler kan je dus niet opnemen :(.
Volgens mij kon enevandere vage mp3cd speler uit de tijd van de iMP-250 het wel trouwens
Een mp3cdspeler die kan opnemen? 1337! :)

#StopBurningStuff

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-01 11:24
_WgV_ schreef op 22 oktober 2002 @ 15:14:
[...]

mijn brakke mp3cdspeler kon dat ook hoor, zat gewoon een klein beetje geheugen in om dat op te slaan....

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02 12:18

miekol

erm

_WgV_ schreef op 22 oktober 2002 @ 15:14:
[...]

Gevonden! Deze zou het moeten kunnen.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-03 11:22
Ik neem aan dat de topicstarter op zoek is naar een speler die ook egwoon een line IN heeft voor opnemen. Dus niet met zo'n brakke mic.

Er is bij mijn weten maar 1 speler met grote capaciteit die dat kan; de Archos Jukebox, en dan de speciale editie. Die heeft dus als extra dat je er ook mee kan recorden. Met wat geluk kan ie ook kleine stukjes repeaten, dat zou je even moeten opzoeken...

[edit]
Deze dus: http://www.archos.com/lang=en//products/prw_500296.html

• MenaceD
  • Niet online
Oke thnx weer voor de replies...
Mijn vader is net als ik en kon niet wachten, beetje dom want ik ben ondanks mijn niet-wachten toch altijd wel te vinden voor wat voor-onderzoek.
Tis de jukebox3 geworden

Mensen bedankt voor de reacties !
Over en sluiten (maar)

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06:33
Ik had dus de Archos gekocht maar goed

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• MenaceD
  • Niet online
Ik denk ik ook ;)